Olen ihminen jonka perään itketään vuosia
Toisaalta nämä ihmiset vihaavat mua, mutta silti eivät vain pääse jatkamaan omaa elämäänsä, vaan odottavat että palaan heidän elämäänsä, mitä ei ikinä tule tapahtumaan ja olen tämän heille kertonutkin. Eikö tuollainen ole outoa?
Kommentit (45)
Todennäkäisesti olet jättäjä. On tutkittua, että miehet eivät toivu erosta kuten naiset.. alkuun bailaavat ja rähjäävät kavereiden kanssa, masis iskee myöhemmin, naisilla toisinpäin. Kuten sanoit reppanat, päihde, mt keisseille vaikeampi päästä eteenpäin ja löytää ns. Normaalia suhdetta. Tästä syystä riivaavat varmasti useammin exiä ja ajatuksen juoksu, ei ole samanlaista kuin "matti-maikäläisillä" Se että juoppo, nasse, reppana piinaa ja anelee vuosien päästä ei ole ilon tai ylpeyden aihe vaan todella ahdistavaa ja aina kun viestiä pukkaa miettii miten se kaheli jaksaa.. uskon että ap hämmästeli tätä sekopää käytöstä, eikä luule olevansa ylivertainen..
Todennäköisesti puolet on kuviteltua ja olet seurustellut tietyntyyppisten ihmisten kanssa. Tasapainoinen ja itseään kunnioittava ihminen ei jää roikkumaan toiseen vuosikausiksi. Tietysti jokainen jonkin aikaa haikailee exän perään, jos ero on ollut suht koht siisti, mutta kukaan itseään rakastava ihminen ei kiduta itseään vuosia itkien menneen rakkauden perään vaan menee eteenpäin elämässään. Olen itse ollut tällainen itkijä varsinkin jos olen tullut jätetyksi. Tämä käytös johtui minun omista ongelmistani ja siitä, että tunne-elämäni ei siinä vaiheessa ollut ihan terve. Nykyään näin ei enää tapahdu ja löysinkin hyvän tasapainoisen kumppanin itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, ketju täyttyy näistä "kuka luulet olevasi", kai sen nyt kuka vaan aivoilla varustettu huomaa jos exät jää roikkumaan ja stalkkaamaan eikä kykene etenemään elämässään. Tyyliin muuttaa perässä samoille kulmille asumaan ja muutenkin pyrkii jatkuvasti tunkemaan takaisin omaan elämään vaikka ollaan olevinaan erottu.
Kehuja omasta ylivertaisuudestaan kalastelevat ihmiset ovat noloja. Siinä syy, miksi "ketju täyttyy" muistakin kuin aloittajan itse itselleen kirjoittamista karismaviesteistä.
En ole aloittaja, kukas tässä onkaan se harhainen?
Nyt ei ole aprillipäivä sentään, sen verran paksua tekstiä.
Minulla oli pieni suhde noin 15 vuotta sitten yhden miehen kassa, johon ihastuin ennen kuin tiesin, että hän oli varattu. Hän ei jättänyt vaimoaan, joten suhde jäi siihen. Jostain syystä hän kuitenkin jaksaa roikkua perässäni vieläkin.