Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On taas niin first world problems tällä mielipidekirjottajalla hesarissa

Vierailija
31.01.2021 |

Lukijan mielipide | Emme tyttäreni kanssa varmaankaan ole ainoita, joita nenän kautta otettava koronavirustesti pelottaa: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000007773165.html?share=5e6a6e813a232f…

Siis miten voi Aikuinen Korkeakoulutettu ihminen pelätä tota testiä ja tosissaan kuvitella jotain korona koirilla testaamista laajemminkin? Täytyy olla todella helppo elämä takana jos tällainen huolettaa ja hei oikeesti, se tikun tökkäys ei kauaa kestä ja kipu on todella vähäinen. Ja sit tää, lapsenikin pelkää. No kai nyt kun lietsotaan äidin toimesta pelkoa.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä miten on koulutettu? Tyhmä asenne on tyhmä asenne riippumatta henkilön koulutuksesta.

Toinen tradenomi 😂

Sinä koulutuksesta riipumatta olet ainoastaan tyhmä.

Tradenomi puhkuu... Ihqua.

Vierailija
22/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä elintason varjopuolia. Osalta ihmisiä häviää realismi ja ymmärrys, että aina ei voi olla kivaa. 

Vierailija
24/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta nythän äidin ja tyttären ei tarvii enää pelätä nenän kautta otettavaa koronatestiä, kun kiinalaiset on keksineet vaihtoehtoisen tavan eli perseestä otettavan testin. Helpottavaa, eikö?

Vierailija
25/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaa, että on korkeakoulutettu, eli amis.

Ilmoittavathan tradenomit olevansa korkeakoulutettuja... 🥳

Olen ollut 24 vuotta tradenomi, enkä ole kertaakaan sanonut olevani korkeakoulun käynyt. Nimenomaan siksi menin ammattikorkeaan, kun en halunnut korkeakouluun. Saan nyt tehdä minulle sopivampaa työtä ja palkka on silti hyvä.

Vierailija
26/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Hesari ja Hesarin lukijat... jos huumoria kaipaa elämään, niin eikun Hesaria tilaamaan!

Vierailija
27/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulasten turha raahaaminen tuollaiseen on sadistista.

Vierailija
28/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se kyllä mikään miellyttävä toimenpide ole. Täällä ainakin otetaan molemmista sieraimista ja mulla on toinen puoli ihan tukossa. Se puoli, joka on normaali, on ihan ok. Mutta se tukossa oleva puoli on silkkaa kidutusta. Olkoonkin että kestää vain parikymmentä sekuntia, silti silkkaa kidutusta. Eikö ne mitään inhimillisempää tapaa keksi?

Parikymmentä sekuntia?? Mitä hittoa? Kun minä kävin koronatestissä, se kesti muutaman sekunnin. Ei sattunut mitenkään, kutitti nenästä hetken. Pahemmalta tuntuu, kun suihkussa menee vettä nenään.

Vierailija
29/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se kyllä mikään miellyttävä toimenpide ole. Täällä ainakin otetaan molemmista sieraimista ja mulla on toinen puoli ihan tukossa. Se puoli, joka on normaali, on ihan ok. Mutta se tukossa oleva puoli on silkkaa kidutusta. Olkoonkin että kestää vain parikymmentä sekuntia, silti silkkaa kidutusta. Eikö ne mitään inhimillisempää tapaa keksi?

Siis onko sun toinen sierain jatkuvasti tukossa? Sulla on joku kasvain siellä, ei tuo ole normaalia.

Vierailija
30/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko sun toinen sierain jatkuvasti tukossa? Sulla on joku kasvain siellä, ei tuo ole normaalia.

Ei vaan väliseinä tekee mutkan. Aika tavallista.

Vierailija
31/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mutta nythän äidin ja tyttären ei tarvii enää pelätä nenän kautta otettavaa koronatestiä, kun kiinalaiset on keksineet vaihtoehtoisen tavan eli perseestä otettavan testin. Helpottavaa, eikö?

Ihmisiä on erilaisia. Minulle sopisi sata kettaa ennemmin tuo takapuolesta otettava. Kammoan nenän ronkkimista. Mutta mahtaako Suomessa saada testin takapuolesta jos pyytää? Epäilen että ei.

Vierailija
32/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymmentä sekuntia?? Mitä hittoa? Kun minä kävin koronatestissä, se kesti muutaman sekunnin. Ei sattunut mitenkään, kutitti nenästä hetken. Pahemmalta tuntuu, kun suihkussa menee vettä nenään.

Mitä ollaan muiden kanssa kokemuksia vertailtu, paljon on eroja sekä ottajien välillä että testattavien tuntemuksissa. Täällä ollaan ilmeisesti paljon perusteellisempia testin kanssa kuin monessa muussa paikassa.

Vierailija
33/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiset epämuodostumat ole tavallisia. Kehitysvamma

Vierailija
34/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä tuollaiset vellihousut, jotka pelkää yhtä nopeaa testiä. Elämä on vissiin ollut yhtä auringonpaistetta tuolle korkeakoulutetulle. Miksi se pitää sinne laittaa? Jotta oikein korostettais, että jopa viisat pelkää vai onko tarkoitus korostaa, että he sitä juuri turhaan tekevätkin?

Vierailija
35/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on erilaisia. Minulle sopisi sata kettaa ennemmin tuo takapuolesta otettava. Kammoan nenän ronkkimista. Mutta mahtaako Suomessa saada testin takapuolesta jos pyytää? Epäilen että ei.

Joo, ihan mielelläni tuolla kaupan takapihalla pakkasessa ja lumipyryssä vedän housut alas ja pyllistän XDDDD

Ehkä se nenä on kuitenkin ihan kiva näytteenottokohta...

Vierailija
36/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi, ei ole tavallista.

Vierailija
37/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todetaan siis että meille kehitysvammaisille testin ottaminen voi olla silkkaa kidutusta.

Vierailija
38/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mahtaako Suomessa saada testin takapuolesta jos pyytää? Epäilen että ei.

Pyydä Antti Tuiskua, Tuure Boeliusta tai ulkoministeriön Pekkaa ottamaan testi. Niillä on sen puolen kokemusta.

Vierailija
39/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todetaan siis että meille kehitysvammaisille testin ottaminen voi olla silkkaa kidutusta.

Sulla taitaa olla muutakin pielessä kuin nenä.

Vierailija
40/75 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No samaisessa lehdessä joku halusi suoraa junanrataa Poriin... %aitaa olla melkoinen metropoli, kun tarvitsee uuden radan, vaikka nykyinenkin yhteys on jo varsin hyvä.

Niin eihän sinne ole suoraa maantietäkään kun ei olisi käyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi