Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi luulet tietäväsi koronasta enemmän kuin viranomaiset?

Vierailija
31.01.2021 |

Ja jätät noudattamatta suosituksia.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viranomaiset on sekoilleet niin pahasti suositusten kanssa koko korona-ajan.

Vierailija
2/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska viranomaiset on sekoilleet niin pahasti suositusten kanssa koko korona-ajan.

Mistä sinä ongit tietosi koronasta, jonka mukaan toimit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen hyvä googlettamaan.

Vierailija
4/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan innokkaimmat paasaajat ovat niitä, joilla ei tieto rajoita julistushalua.

Vierailija
5/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen hyvä googlettamaan.

Tiedät itsekin, että et tiedä mitään. Mutta tänne pitää tulla muka-pätemään. 

Vierailija
6/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä viranomaiset kulissien takana todella tietävät, mutta ainakin he ovat pandemian alusta saakka julkisuudessa puhuneet suoranaisia naurettavuuksia.

Vierailija
7/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vuosien kokemus miten kroppaa hoidetaan ja syödään niin että ei sairastuta. Ihminen on luonnonkappale, heikot ja tyhmät kuolee. Se on elämää.

Vierailija
8/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska samat naamat ovat jauhaneet täysin samoista asioista vuoden, käytännössä saamatta mitään aikaan. Vain yksi virkamies on erotettu, se oli Huoltovarmuuskeskuksen johtaja.

Vierailija
9/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut aiheesta todella paljon, monipuolisista lähteistä lähdekritiikkiä käyttäen.

Vierailija
10/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mikrosiru 5g sanam vapaus kokoontumis vapaus poliisi on natsisika vihervassarikommunistit huulipunahallitus jne. Mä tiedän kaikesta kaiken paremmin kuin kukaan muu.

Vierailija
11/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut aiheesta todella paljon, monipuolisista lähteistä lähdekritiikkiä käyttäen.

Arvaan että suomen uutiset ja rapsodia?

Vierailija
12/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska fakta on se mitä viranomaiset ei kerro edes että suurin osa ei edes sairastu.

Vierailija
13/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole noista kuullutkaan. Kerro lisää kun tiedät?

Vierailija
14/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletatko tietäväsi aiheesta enemmän kuin esim. asiaa työkseen tutkivat ja analysoivat THL:n tutkijat/asiantuntijat?

Vierailija
15/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään. Jos minä tai perheeni sairastuu niin yritetään hoitaa tauti pois niinkuin hoidetaan muutkin taudit, lepäämällä kotona, lääkettä tarvittaessa jne. Jos se on niin vakava että kuolema tulee niin ei voi mitään.

Vierailija
16/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska salaliitto!

Vierailija
17/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi eri asiaa jälkiviisastella tehtyjä päätöksiä ja tehdä oikeita päätöksiä kulloisessakin tilanteessa sen hetkisen tiedon valossa.

Vierailija
18/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole noista kuullutkaan. Kerro lisää kun tiedät?

Sä oon niin taitava ja viisas, että osaat itsekin etsiä vaikka googlella.

Vierailija
19/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Yazka Love sanoi inttervepissä niin.

Vierailija
20/99 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tyypillinen esimerkki Donning Krueger - ilmiöstä. Ihminen, joka lukee muutaman artikkelin tai kirjan ja kuvittelee sen jälkeen tietävänsä paljon. Harha johtuu siitä, että ei lainkaan käsitä kokonaisuuden laajuutta.

Voitko todella verrata itseäsi henkilöön, joka on lukenut itsensä lääkäriksi ja erikoistunut epidemiologiaan tai virologiaan ja tehnyt alalla kymmenien vuosien uran? Tuollainen henkilö lukee edelleen viikossa enemmän alansa kirjallisuutta kuin sinä olet lukenut yhteensä.

Miksi mainitut opinnot kestävät jopa vuosikymmeniä, jos kerran sinä olet tässä muutamassa kuukaudessa onnistunut saavuttamaan paremman tietämyksen kuin asiantuntijat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan