Miksi luulet tietäväsi koronasta enemmän kuin viranomaiset?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Koska viranomaiset on sekoilleet niin pahasti suositusten kanssa koko korona-ajan.
Mistä sinä ongit tietosi koronasta, jonka mukaan toimit?
Tämän palstan innokkaimmat paasaajat ovat niitä, joilla ei tieto rajoita julistushalua.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen hyvä googlettamaan.
Tiedät itsekin, että et tiedä mitään. Mutta tänne pitää tulla muka-pätemään.
En tiedä mitä viranomaiset kulissien takana todella tietävät, mutta ainakin he ovat pandemian alusta saakka julkisuudessa puhuneet suoranaisia naurettavuuksia.
No vuosien kokemus miten kroppaa hoidetaan ja syödään niin että ei sairastuta. Ihminen on luonnonkappale, heikot ja tyhmät kuolee. Se on elämää.
Koska samat naamat ovat jauhaneet täysin samoista asioista vuoden, käytännössä saamatta mitään aikaan. Vain yksi virkamies on erotettu, se oli Huoltovarmuuskeskuksen johtaja.
Olen lukenut aiheesta todella paljon, monipuolisista lähteistä lähdekritiikkiä käyttäen.
Koska mikrosiru 5g sanam vapaus kokoontumis vapaus poliisi on natsisika vihervassarikommunistit huulipunahallitus jne. Mä tiedän kaikesta kaiken paremmin kuin kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut aiheesta todella paljon, monipuolisista lähteistä lähdekritiikkiä käyttäen.
Arvaan että suomen uutiset ja rapsodia?
Koska fakta on se mitä viranomaiset ei kerro edes että suurin osa ei edes sairastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole noista kuullutkaan. Kerro lisää kun tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Oletatko tietäväsi aiheesta enemmän kuin esim. asiaa työkseen tutkivat ja analysoivat THL:n tutkijat/asiantuntijat?
Ei kiinnosta pätkääkään. Jos minä tai perheeni sairastuu niin yritetään hoitaa tauti pois niinkuin hoidetaan muutkin taudit, lepäämällä kotona, lääkettä tarvittaessa jne. Jos se on niin vakava että kuolema tulee niin ei voi mitään.
On kaksi eri asiaa jälkiviisastella tehtyjä päätöksiä ja tehdä oikeita päätöksiä kulloisessakin tilanteessa sen hetkisen tiedon valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole noista kuullutkaan. Kerro lisää kun tiedät?
Sä oon niin taitava ja viisas, että osaat itsekin etsiä vaikka googlella.
Koska Yazka Love sanoi inttervepissä niin.
Vierailija kirjoitti:
Olet tyypillinen esimerkki Donning Krueger - ilmiöstä. Ihminen, joka lukee muutaman artikkelin tai kirjan ja kuvittelee sen jälkeen tietävänsä paljon. Harha johtuu siitä, että ei lainkaan käsitä kokonaisuuden laajuutta.
Voitko todella verrata itseäsi henkilöön, joka on lukenut itsensä lääkäriksi ja erikoistunut epidemiologiaan tai virologiaan ja tehnyt alalla kymmenien vuosien uran? Tuollainen henkilö lukee edelleen viikossa enemmän alansa kirjallisuutta kuin sinä olet lukenut yhteensä.
Miksi mainitut opinnot kestävät jopa vuosikymmeniä, jos kerran sinä olet tässä muutamassa kuukaudessa onnistunut saavuttamaan paremman tietämyksen kuin asiantuntijat?
Koska viranomaiset on sekoilleet niin pahasti suositusten kanssa koko korona-ajan.