Nyt kun kattelee Frendejä niin sehän on ihan susipaska sarja!
Kaikki noi hahmotkin täysin yli näyteltyjä. Ei ole kyllä kestänyt aikaa tämä sarja!
Kommentit (135)
Ross oli olevinaan aikanaan hyvännäköinen mutta nyt kun kattelee niin sehän on ihan v a jakki! Rasittava. En kattelis päivääkään! Nykyään kyllä ulkoisestikkin mielyttää silmää eniten Chandler. Joyn päälle en ymmärtänyt ikinä sitäkään vähää mutta turhista turhin oli Phoebe.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä Frendien huumori vanhentunut pahasti. Kestovitsejä ovat lähinnä se, että joku luulee Chandleria homoksi, Joey harrastaa irtosuhteita, ja Monica oli nuorena lihava. Mikään noista ei nykymittapuulla ole erityisen hauskaa.
Mikä on nykymittapuun mukaan hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Anistonia vois katsella vaikka ois kuinka paska tarina :D
Mikä siinä kummallisen muotoisessa naamassa ja leuassa viehättää?
Inhosin Rossia ja Rachelia, jotka eivät edes mielestäni sopineet toisilleen. Muut muut mainioita hahmoja ja varsinkin sarjan keskikaudet hyviä.
65v isäni lempisarja heti Frasierin jälkeen. Itse rakastin lapsesta Frasieria mutta Frendeistä en välitä.
En ole koskaan ymmärtänyt sen sarjan suosiota.
A i n a _ o l l u t _ p a s k a _ !
Olette vain tullut järkiinne.
Paljon parempia sarjoja olivat Kolmas kivi auringosta, Pulmuset muun muassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun lemppari edelleen. Mutta ehkä myös siksi, että olin saman ikäinen noiden hahmojen kanssa. Tunnistan siis monia juttuja, jotka ovat vieraita nykynuorisolle.
N51
Niin kun mitä juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Totta! Jopa Will ja Grace oli paljon nokkelammin kirjotettu ja näytelty. Nanny ja Ammu vaan oli taidetta Frendeihin verrattuna.
Hyvä kuulla ,että ap on herännyt. Toivottavasti nyt ei anna enää hömpän häiritä yhteiskunnalliin asioihin osallistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lemppari edelleen. Mutta ehkä myös siksi, että olin saman ikäinen noiden hahmojen kanssa. Tunnistan siis monia juttuja, jotka ovat vieraita nykynuorisolle.
N51Niin kun mitä juttuja?
Juttuja, kuten aikaa ennen kännyköitä. Kaverien tapaamista livenä, ilman tinderöintiä. Mutkattomampaa. Deittailtiin ihmisiä eikä koneita.
N51
Hyvä se on edelleen. Ihme jäykkiksiä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Jopa Will ja Grace oli paljon nokkelammin kirjotettu ja näytelty. Nanny ja Ammu vaan oli taidetta Frendeihin verrattuna.
Nää kaikki mainitut sarjat on olleet hyviä. Onneksi on hieman erilaisia sarjoja.
Ja vaikkei sitä ehkä haluaisi tunnustaa, niin kyllähän aika vanhentaa... vastaavasti 20 vuotta vanha sarja 90-luvulla olisi ollut esim Perhe on pahin. Moni Friendien katselija ei ehkä olis tajunnu...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Frendit päihittää suuren osan nykyajan sarjoista. Hyvin käsikirjoitettua huumoria.
Mun huumori taipuu moneen, musta huumori menee jne.
Mutta tuo sarja on todella tyhmä. Niin yksioikoista ja pikkulasten pieruhuumoria että suuri osa on täytynyt olla vähintään psykoosissa että tuo on uponnut.
Minkä värinen on paloauto -tyyppistä "huumoria".
Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Frendit päihittää suuren osan nykyajan sarjoista. Hyvin käsikirjoitettua huumoria.
Mun huumori taipuu moneen, musta huumori menee jne.
Mutta tuo sarja on todella tyhmä. Niin yksioikoista ja pikkulasten pieruhuumoria että suuri osa on täytynyt olla vähintään psykoosissa että tuo on uponnut.
Minkä värinen on paloauto -tyyppistä "huumoria".
Huh huh.
Tämä!
Tylsyyden huippu. Miten tällainen jhuumori voi tepsiä kehenkään? Ei ymmärrä.
Frasier on edelleen hyvä. Siinäkin on noita homoväärinkäsityksiä, mutta ne on taitavammin tehty, voi johtua siitä, että mukana on paljon oikeasti homoja, Nilesin ja Bulldogin esittäjät ainakin. Kelsey Grammer toisaalta on huono ja ylinäyttelee. Mielelläni poistaisin ne valmiit naururaidat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä Frendien huumori vanhentunut pahasti. Kestovitsejä ovat lähinnä se, että joku luulee Chandleria homoksi, Joey harrastaa irtosuhteita, ja Monica oli nuorena lihava. Mikään noista ei nykymittapuulla ole erityisen hauskaa.
Mikä on nykymittapuun mukaan hauskaa?
No esimerkiksi Modern Familyssä noille samoille stereotyypeille (seksuaalinen suuntautuminen, kehoon liittyvä häpeä) nauretaan useimpien meidän aikalaisten mielestä paljon hauskemmalla tavalla. Kun se vaan ei nykyään enää riitä vitsiksi, että on olemassa homoja ja lihavia ihmisiä, vaan enemmänkin vitsin aiheena on kulttuurissamme jaetut typerät käsitykset muun muassa näistä asioista.
N51