Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun kattelee Frendejä niin sehän on ihan susipaska sarja!

Vierailija
30.01.2021 |

Kaikki noi hahmotkin täysin yli näyteltyjä. Ei ole kyllä kestänyt aikaa tämä sarja!

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tykännyt ja tykkään edelleen, yks parhaista.

Vierailija
122/135 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Nyt täytyy esittää eriävä mielipide.

Olen katsonut Frendejä silloin 90-luvulla kun se tuli.

Muutettiin ulkomaille vuonna 2012 kun lapsemme olivat esiteinejä. Koulussa kehotettiin katsomaan sarjoja, joissa on englanninkielinen tekstitys ja mulla oli useita näitä bokseja, ne kun ei kohdemaassa maksaneet mitään. Frendit oli ainoa joka kolahti ja kunnolla, sitä katsottiin ees ja taas vuosien varrella. Siis 2010 -luvun teinit innostuivat 90-luvun jutuista.

Eikä siinä vielä kaikki. Nää teinit sai kaverinsakin katsomaan Frendejä, siitä syntyi oikeen villitys koulussa. Ja vielä kun palattiin Suomeen vuonna 2017, suomalaiset kaverit alkoivat katsomaan frendejä.

Että vaikuttaisi hyvin aikaa kestäneeltä sarjalta. Erittäin hömppä, erittäin paljon streotypiaa, erittäin  keskiluokkaista, erittäin first world problems, mutta ah niin koomista ja hauskaa siltikin.

MInulla kävi samoin. Fiilistelin ihan innoissani, kun Frendit tuli Netflixiin ja ihan vitsillä kiusoittelin lapsia, että heidän pitää minun kanssa katsoa sitä. Ajattelin oikeasti, ettei heitä kiinnosta nolon äidin nolot komediasarjat, mutta niin vain katsottiin yhdessä kaikki tuotantokauden 3 kertaa eikä lapsia todellakaan tarvinnut pyydellä ja pakottaa ensimmäisen jakson jälkeen. Poikakin nauraa räkätti ihan kippurassa, vaikka hän on todella totinen ja vaikea viihdytettävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat jaksot, jotka Frendeissä ärsyttävät, ovat se, jossa Rossia vaivaa miespuolinen lastenhoitaja. Se on niin typerän ahdasmielinen jakso, että jo lapsena sitä katsoessani ihmettelin. Onneksi jakson lopussa sentään paljastuu, että kyse on puhtaasti Rossin omista epävarmuuksista, kun isä kasvatti hänestä miehistä miestä joka ei leiki tai itke.

Toinen ärsyttävä jakso on Fat Monica ihan vain siksi, että normaali Monica on fiksu, päättäväinen ja hauska. Lihava Monica on sitten äo 90 jonka ainoa intohimo elämässä on karkkien ahtaminen suuhunsa. Harmitti, että lihava Monica typistettiin stereotypian stereotypiaksi sillä tavalla.

No ainakin 99% ihmisistä epäilisi palkata miehen lastenhoitajaksi tai töihin tarhaan.

mies

Riippuu miehestä. Itse en ainakaan epäilisi palkata sellaista miestä kuin Frendeissä se lastenhoitaja oli. 

Vierailija
124/135 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella. En tajua, miten jotkut aikuisetkin ihmiset jaksaa vielä fanittaa Frendit-sarjaa. Ovat ilmeisesti jämähtäneet nuoruusaikoihinsa ysärille. Sarjan näyttelijät olivat sitä paitsi aivan ylipalkattuja roolisuorituksiinsa nähden. Aivan huikeita näyttelijäsuorituksia tehneet ovat saaneet työstään paljon vähemmän palkkaa.

Vierailija
125/135 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman aikakauden Frasier, Seinfeld ja Kolmas kivi Auringosta olivat kaikki mahtavia, mutta Frendien kohdalle osuessa oli aina ihmetyksenä, missä kohdassa pitäisi nauraa. Tai että tämäkö väkisinväännetty puujalkakommellus oli oikeasti hauskaksi tarkoitettu.

Olen pätkittäin yrittänyt katsoa myös uusintoja, mutta ei vain lähde lentoon. Katson mieluummin vaikka Yleisradion Uutisikkunaa. Sori.

Vierailija
126/135 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman aikakauden Frasier, Seinfeld ja Kolmas kivi Auringosta olivat kaikki mahtavia, mutta Frendien kohdalle osuessa oli aina ihmetyksenä, missä kohdassa pitäisi nauraa. Tai että tämäkö väkisinväännetty puujalkakommellus oli oikeasti hauskaksi tarkoitettu.

Olen pätkittäin yrittänyt katsoa myös uusintoja, mutta ei vain lähde lentoon. Katson mieluummin vaikka Yleisradion Uutisikkunaa. Sori.

OOt ni älykkö!

Vierailija
127/135 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit uppoaa edelleen, ei tee tiukkaa katsoa välillä uusintojen uusintojen uusintoja :) Parhaita kohtauksia ovat Rossin ja Miken vaivautunut illanvietto, Crap Bag, Bamboozled, Phoeben ällöttävä poikaystävä ja Rachelin säälittävä deitti, ja monet muut joita ei nyt just saa mieleeni. Välillä ihmetyttää sellainen häveliäisyys mitä ei Suomessa tai ainakaan omassa tuttavapiirissä ole. Kamala järkytys jos näkee kaverin vessassa tai puolipukeissa, saatikka jos meduusanpolttaman päälle pitää pissata :D Mutta kun ei ota liian vakavasti, niin ihan parasta viihdettä :)

Vierailija
128/135 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol Tank Abbott nimisellä entisellä UFC järkäleellä on cameo yhdessä jaksossa.

Vierailija
129/135 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Frendit päihittää suuren osan nykyajan sarjoista. Hyvin käsikirjoitettua huumoria.

Valmiiksi naurettua"huumoria". Hyvin käsikirjoitettua ohjelmaa usalaisille ja muille vähäjärkisille idiooteille. Vaikka syytönhän se idiootti on, että on vanhemmiltaan saanut huonot geenit.

Uskallan väittää että nykyajan sarjat ovat suurimmaksi osaksi väkisin väännettyä PC paskaa. 

Vierailija
130/135 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennifer Anistonia vois katsella vaikka ois kuinka paska tarina :D

Mikä siinä pottunokassa kiehtoo? Maailmasta löytyy heittämällä satoja miljoonia kauniimpia naisia, kuin tää anistoni.

M47

Vierailija
131/135 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarja ei ole tosikoille.

Vierailija
132/135 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lemppari edelleen. Mutta ehkä myös siksi, että olin saman ikäinen noiden hahmojen kanssa. Tunnistan siis monia juttuja, jotka ovat vieraita nykynuorisolle.

N51

Niin kun mitä juttuja?

Juttuja, kuten aikaa ennen kännyköitä. Kaverien tapaamista livenä, ilman tinderöintiä. Mutkattomampaa. Deittailtiin ihmisiä eikä koneita.

N51

Itsekin muistan tämmöiset asiat mutta mukahauska skeidaa frendit on silti. Ehkä sillä on sinullekin vain nostalgia-arvoa.

Vierailija
133/135 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

öö... uskallan olla eri mieltä.

Noin laadukkaasti (eli hauskasti) kirjoitettuja ja toteutetuja komediasarjoja saa vieläkin etsiä telkkarista.

Ei sitcomeista mitään oscareita jaella (vissiin), mutta toimii niistä monet silti.

Äskettäin loppunut Big Bang Theory oli mielestäni yhtä hyvä.

Katsoin äskettäin Frasierin läpi. Älykäs ja hyvin kirjoitettu sarja.

Vierailija
134/135 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennifer Anistonia vois katsella vaikka ois kuinka paska tarina :D

Korjaus: Jenniferin NÄNNEJÄ

Vierailija
135/135 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset