Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina halunnut olla pieni ja sievä

Vierailija
18.08.2023 |

Mutta minusta tulikin kunnon amatsoni. Pitkä, harteikas ja reitevä, kädetkin hillittömät lapiot.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mun sisareni ovat pieniä, itse olen ihan erilainen.

Vierailija
2/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen siskoani 15 cm pitempi. Vanhempi poikanikin on mua lyhyempi..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen pieni ja sievä. Joskus olisi kiva olla pidempi, mutta hyvin tullaan toimeen tälläkin pituudella.

Vierailija
4/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet todella aivopesty kun näin luulet. monen suomi miehenkin toive on saada puutarhan pelastaja nainen TODELLINEN NAINEN hänkin turhaan peittelee sulojaan  voisimme perustaa fani kerhon.

Vierailija
5/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olisin halunnut olla siro ja nätti, vaan oon myös harteikas ja isoluinen

Vierailija
6/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen aina halunnut olla pitkä. Neuvolan ennusteiden mukaan minusta piti tulla pitkä. Nöyryyttävää, että olen lyhyt, lapsen pituinen.

Onneksi en kuitenkaan ole pieni ja sievä. Se olisi kaikista huonoin vaihtoehto.

Vierailija
7/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain teininä sellaisen käsityksen, että olin liian iso. Nyt olen melkein kuusikymppinen 180-senttinen, enkä vieläkään tiedä, mihin olisin liian iso.

Vaatekaupassa tietysti kaikki on minulle liian lyhyttä, kapeaa, ahdasta ja väärän muotoista, mutta koska tykkään vaatteiden suunnittelemisesta ja ompelemisesta, ei tuosta ole tullut ongelmaa.

Vierailija
8/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäki ja osata lentää!

Vierailija
9/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä ja sievää saan jatkuvasti kuulla toisilta naisilta piikittelyä koostani.

Ei tässä ole kuin muutama päivä kun oltiin menossa yhdessä lounaalle työkavereiden kanssa. Päälläni oli aika ihonmyötäinen kesämekko. Hississä sitten alkoi taas kommentointi; ei hitsi sä oot pieni! Nyt kun sulla on toi mekko päällä, huomaa miten pieni oot!

Tai ruokalassa; Miten sä syöt aina noin vähän?

Tai; Mun 13 vuotias poikakin on isompi ja pidempi kuin sä!

Ym ym. Parisuhdemarkkinoilla sitä vetää puoleensa miehiä joilla on fetissi pieniin naisiin, ja saat kuulla kommentteja sun pienuudesta jälleen kerran.

Ei v!!! Olen muutakin kuin ulkonäköni, en voi sille mitään mutta haluaisin ettei aina se olisi se ENSINMäINEN asia mikä tulee esille.

Haluaisin ehdottomasti olla normaalipituinen ja kokoinen!! Ei tarvitsisi stressaa vaatekaupoissa kun et helposti löydä vaatteita vaan joudut ostaa ne erikoisliikkeistä kalliiseen hintaan

Vierailija
10/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

M49

Vierailija
11/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitkä pohjoiseurooppalainen on hyvä olemus. Pituuteensahan ei kukaan voi vaikuttaa, mutta lyhyys ei ole mitenkään erityisen ihannoitava ominaisuus.

Vierailija
12/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vielä pari-kolmekymppisenä pieni ja sievä. Nyt olen vain ja.

Vierailija
13/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä mennään, mitä on. Itse inhosin monia piirteitä itsessäni nuorena. Vanhemmiten ajattelen jotenkin, että ne ovat osa minua. Olisin halunnut olla tumma, olen vaalea. Olisin halunnut olla pieni ja sievä, mutta olen aika kulmikaskasvoinen ja pitkä. Nyt ajattelen enemmän, että semmoinen tumma, pieni ja sievä nainen ei olisi minä. Olen jossain määrin oppinut tykkäämään itsestäni. 

Vierailija
14/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin halunnut olla tumma, pieni ja sievä.

Olin ihan ihmeissäni, kun Saksassa porukka ihaili minussa juuri vaaleutta ja pituutta. Ja minua jopa kadehdittiin siitä. Etelämmässä vielä enemmän.

Vierailija
15/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina halunnut olla kiinalainen, mutta tällänen suomalainen pellavatukka tuli.

Vierailija
16/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen siskoani 15 cm pitempi. Vanhempi poikanikin on mua lyhyempi..

Ap

Onko muutenkin naapurin isännän näköä?

Vierailija
17/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla pieni? Maailma on tehty noin 175-senttisille oikeakätisille miehille. 

Vierailija
18/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat olla pieni? Maailma on tehty noin 175-senttisille oikeakätisille miehille. 

Just siksi. En halua olla miehen kokoinen.

Ap

Vierailija
19/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä on tyytymätön. Pientä ja sievää täällä ollaan mutta kun on "miehiset" kiinnostukset veneisiin ja eräilyyn niin haluaisin pituutta ja voimaa. En tarvitse pienuutta enkä sievyyttä mihinkään.

Vierailija
20/20 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni ja sievä. 155 ja 48 kiloa. Naisellisesti pukeutuva..Aina myös hoetaan kuinka viehättävä olen.. nojaa.....

Yrittänyt kasvattaa lihaksia ja olla sporttinen etten ole hentonen nukke. Silti ei paino nouse vaikka syön. Olen luovuttanut. Ollaan sit tämmöinen kun on. Höyhen.

Vaatteita joudun joskus ostamaan lasten osastolta ja aina kohtelu pientä ihmistä kohtaan on vähättelevä ja hoivaava, jopa holhoava. Työpaikoilla et ole uskottava.

Joskus helppo kohde kiusaamiselle.

Miehiltä on tullut positiivistakin suhtautumista mutta jotkut tykkää sanoa pikkulikaks enkä ole nainen kaikkien silmissä.....

Rintanikin on a kuppia ja vartaloni aika solakka. Pyrin kompensoimaan sen kauniilla tukalla ja naisellisella pukeutumisella. Katseita saan. En tosin tiedä mitä ne tarkoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä