Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi nakki: miten sinkkuelämää päätttyi?

Vierailija
04.08.2006 |

Piti just lopussa mennä katsomaan kaappia, jota mies oli koko illan asentanut ja nyt missasin Carrien ja sen miehen keskustelun.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halunnut, on liian vanha siihen. Carrie sanoi että on hieman liian aikaista sanoa, mutta...hän voisi kuvitella olevansa vakavissaan venäläisen kanssa, mutta totesi että " kuten sanoit olen jo 38" .



Venäläinen sanoi kaunopuheisesti että plaa plaa plaa... hänkin voisi olla vakavissaa C:n kanssa, mutta plaa plaa plaa, Carrien pitäisi saada kaikki mitä hän haluaa saada. Sitten he lämmittelivät saman takin alla ja siihen se loppu.



Oikeesti se on älyttömän ihana ja hienosti kirjotettu kjohtaus, mutta sitä on hieman vaikea referoida :D :D :D

Vierailija
2/3 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei taida olla sinulle uusintakierros, eihän? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. ilmeisesti ainut av:läinen joka jakson katsoi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi