Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Lopetin melkein kaikki herkut 4.5.2025 ja paino on pudonnut nyt 7 kiloa 😳

Vierailija
20.05.2025 |

Aiemmin söin joka pÀivÀ karkkia, useita kertoja viikossa suklaata, pullaa, keksejÀ, tai jÀÀtelöÀ. SipsejÀ harvemmin, ehkÀ kerran kuukaudessa.

Nyt syön normaalisti aamupalat, ruuat ja iltapalan, mutta herkkuja vÀhensin reilusti. Suklaata en ole syönyt lainkaan, karkkiakin vain kahtena pÀivÀnÀ vÀhÀn salmiakkia. JÀÀtelöÀ pari kertaa viikossa. Ja tuollainen painonpudotus. Olen yllÀttynyt ja jÀrkyttynytkin. PöhötystÀ tottakai alkuunsa, mutta tÀstÀ on hyvÀ jatkaa. MistÀÀn en kieltÀydy, mutta nÀköjÀÀn makeanhimostakin pÀÀsee eroon.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oletko yllĂ€ttynyt jostain? đŸ€š

Vierailija
2/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olet kyllĂ€ syönyt tosi paljon herkkuja ennen. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tein saman helmikuun puolivÀlissÀ ja mulla pudonnut 8

Vierailija
4/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En usko  ettĂ€ noin paljon. 

Vierailija
5/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinÀ jÀtin alkoholin kokonaan kun tÀmÀ vuosi alkoi.Painoa lÀhtenyt jo 12kg,mitÀÀn muita muutoksia elintapoihini en ole tehnyt.

Vierailija
6/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun lopetin syömisen ja aloin kunnolla juomaan,painoni tippunut 25 kg.

Vierailija
7/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kateellisena luen, jos totta puhutte te muut. Minulla ei ikinÀ ole vaikuttanut sen paremmin alkoholin kuin herkkujenkaan jÀttÀminen painoon, elimistö sopeutuu nopeasti. Kerran elin vuoden superterveellisesti, mutta paino putosi vain kilon alkuaikoina. Olisi myös mistÀ lÀhteÀ, olen jonkun verran ylipainoinen. Turhaksi mainittu liikunta sen sijaan on minulla alussa tehokas painonpudottaja, sain 7 kg parissa kuukaudessa pois, kun aloin kÀvelemÀÀn 7 km työmatkat joka pÀivÀ molempiin suuntiin, mutta vaikka jatkoin kÀvelyÀ pari vuotta, alun jÀlkeen ei enÀÀ tapahtunut painossa mitÀÀn. Tuolloin en tehnyt ruokavalioon muutoksia.

Vierailija
8/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Paljon oli lÀhtöpaino?

Vierailija
9/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ainoastaan miehillĂ€ tippuu paino noin helposti. 

Vierailija
10/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No se on noin lyhyessÀ ajassa nestepainoa. Vakuutan ettÀ se tulee bumerangina takaisin.

M

Vierailija
11/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ tÀÀllÀ on katkeria ihmisiÀ kun pitÀÀ tÀllaistakin aloitusta alapeukuttaa:D

HyvĂ€ ap, laihtuminen on periaatteessa helppoa kun tekee pÀÀtöksiĂ€. Itse ajattelin ottaa tiukan linjan paitsi yhden karkkipĂ€ivĂ€n pidĂ€n viikossa. 

Vierailija
12/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisena luen, jos totta puhutte te muut. Minulla ei ikinÀ ole vaikuttanut sen paremmin alkoholin kuin herkkujenkaan jÀttÀminen painoon, elimistö sopeutuu nopeasti. Kerran elin vuoden superterveellisesti, mutta paino putosi vain kilon alkuaikoina. Olisi myös mistÀ lÀhteÀ, olen jonkun verran ylipainoinen. Turhaksi mainittu liikunta sen sijaan on minulla alussa tehokas painonpudottaja, sain 7 kg parissa kuukaudessa pois, kun aloin kÀvelemÀÀn 7 km työmatkat joka pÀivÀ molempiin suuntiin, mutta vaikka jatkoin kÀvelyÀ pari vuotta, alun jÀlkeen ei enÀÀ tapahtunut painossa mitÀÀn. Tuolloin en tehnyt ruokavalioon muutoksia.

Olen todella yllÀttynyt itsekin. Odotan koko ajan milloin pysÀhtyy. Liikuntaa en ole voinut lisÀtÀ, koska olen ollut polvivamman takia sisÀtiloissa melkein vaan. Ap

Vierailija
13/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon oli lÀhtöpaino?

110 kg ja pituutta on 180cm. Eli on mistÀ lÀhteÀ. Ap

Vierailija
14/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

oletko joku persu.

Vierailija
15/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta sitten lopetin kaiken makean syönnin ja juomana on vain vettÀ. Syön kaikkea muuta kuten ennenkin. Paino on tÀnÀ aikana pudonnut 15 kiloa ja vaatteet nÀyttÀvÀt löysiltÀ. Ei ole vaikeaa, olo huomattavasti parempi kuin ennen!

Vierailija
16/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Terveellinen painonpudotus on n. 1/2-1 kg / viikko.

jos 7 kiloa on lÀhtenyt tuossa ajassa niin se tuskin on pysyvÀÀ pudotusta, vain nestettÀ.

Vierailija
17/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ tÀÀllÀ on katkeria ihmisiÀ kun pitÀÀ tÀllaistakin aloitusta alapeukuttaa:D

HyvĂ€ ap, laihtuminen on periaatteessa helppoa kun tekee pÀÀtöksiĂ€. Itse ajattelin ottaa tiukan linjan paitsi yhden karkkipĂ€ivĂ€n pidĂ€n viikossa. 

Kiitos 😊 minulla ei karkkipĂ€ivĂ€ toimi, sitĂ€ olen kokeillut. Parempi niin ettĂ€ jos kovasti tekee mieli vaikka karkkia, niin karkkipussin sijaan ostan jÀÀtelötikun, tai vaikka sitĂ€ salmiakkia, jota en kuitenkaan paljoa syö. Alkuun sokerinhimo oli ihan jĂ€rkyttĂ€vÀÀ, mutta onneksi se on mennyt ohi. Nyt pÀÀsen karkkihyllyn ohi jo helposti, aiemmin ostin karkkia aina vaikkei niin kovasti olisi tehnyt mitÀÀn mielikÀÀn, mutta tiesin ettĂ€ illalla sitĂ€ on pakko saada. Ap

Vierailija
18/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onnea kovasti. Olet tehnyt hyvĂ€n pÀÀtöksen. Toivottavasti pÀÀset tavoitepainoosi. 

Vierailija
19/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea kovasti. Olet tehnyt hyvĂ€n pÀÀtöksen. Toivottavasti pÀÀset tavoitepainoosi. 

Kiitos! Tavoitepainoa ei oikeastaan ole, mutta terveys alkoi kiinnostaa. Siksi nyt meni ruokavalio uusiksi. Ap

Vierailija
20/28 |
20.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No kyllÀ on herkut maistuneet

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi kuusi kuusi