Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mulla on.... (oireet)

Vierailija
18.08.2006 |

eilen oli vielä ihan tavallinen päivä,ehkä olin himpun verran väsyneempi kuin normaalisti... Illalla tultiin tuttavien luota,niin iski yhtäkkiä sellainen voimattomuus etten päässyt omin avuin autosta ulos. Mies kantoi sisään ja heti iski ripuli (x2)," horkka" ja oksetti,mutta en oksentanut ja sänkyyn päästyäni nukahdin samantien.



Yö meni ok,nyt aamulla olen voimaton ja ripuli on,käynyt veskissä jo useemman kerran..



Tavallinen ripuli(ko)?? ainoa normaalista poikkeava on et söin eilen karviasmarjoja (n 6kpl),ei kai niistä voi tulla tämmöinen??? en ollut ikinä ennen syönyt niitä...



Koko muu perhe voi oikein hyvin...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli mahatauti ihan just... mut kaipa se voi tulla ihan äkkiä sit uudestaankin...??



ap

Vierailija
2/2 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi