IS: Kelan vartija pahoinpiteli asiakkaan joka oli toimittamassa Kelaan kiirellisiä papereita.
Vartija tuomittiin maksamaan ulkomaalaistaustaiselle henkilölle kivusta ja särystä 500e. Järkyttävää, että Kelassa pahoinpidellään nykyään apua tarvitsevat ihmiset.
Kommentit (144)
Tunnen tämän vartijan kirjoitti:
Vartija on tehnyt vain työnsä, poistanut uhkaavan naisen kelan tiloista koska tämä vartija oli jo kolmatta päivää saanut suullisia uhkauksia kyseiseltä naiselta. Uutinen on virheellistä tietoa koska tutkinta on kesken.
Ja kaikille tiedoksi videosta näkyy että nainen on pahoinpidellyt vartijaa.
Kerrotko meille miten tutkinta on kesken jos oikeus on jo määrännyt vartijan korvaamaan vastapuolen oikeudenkäyntikulut?
Ja mitä valhe asia oli tapahtunut kelan aulassa ei ulko-ovessa, yrittäkää puhua sen asianomainen ennen kun aloitatte kirjoittaa PASKAA ILtasonamat valhe valehtelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sylettää vartijat muutenkin. Kerran menin S-markettiin illalla tarkoituksena hakea saunaolutta. No lähti sitten vartijarunkkari seuraaamaan kun mulla oli remonttivaatteet päällä kun tein mökillä remppaa. No eikun vartija kyyläs vieressä kun nostin oluita koriin. Koska olen hyvätuloinen, lohkaisin sille että "mee vi**uun siitä nyt. Mä ansaitsen päivässä enemmän kuin sä kuukaudessa, joten mulla ei oo tarvetta varastaa". No tyyppi alkoi käymään jo kuumana ja tuli punaisena puhisten perässäni kassalle. Lähtiessäni näytin vartijapaskalle keskisormea!
No siehä hurja olet :-)
Ehkä karma kostaa ja joku työpaikallesi tullut alkaa vttuilemaan kesken työpäiväsi ja näyttelee sormimerkkejä myös sinulle.
Kannattaisi ehkä satsata siihen ulkoiseen habitukseen hieman enemmän ettei näytä pahvinkeräyslaatikosta heränneeltä spugelta kun lähtee kaljaostoksille.
Turha syyttää peiliä jos naama on vino.
No pitääkö sitä perkele laittaa puku päälle kun tulee kauppaan ettei joku vartijarunkkari lähde seuraamaan. Remppahaalarit oli päällä joten olis pitäny vartijan jo siitä jotain älytä. Lisäksi autollani tulin ja sekin on iso Mercedes GLE (aika iso auto siis), joten siitäkin olisi vartijarunkkari voinut päätellä etten rantojen hamppari ole!
Ne hyvätuloiset kuule juuri varastaakin.
Sydämensivistystä sinulla ei ole. Lapsellista kiroamista.
Kiihkeä.
Se on häirikkö. Suomessa on Suomen tavat, ei Espanjan.