Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Kelan vartija pahoinpiteli asiakkaan joka oli toimittamassa Kelaan kiirellisiä papereita.

Vierailija
30.01.2021 |

Vartija tuomittiin maksamaan ulkomaalaistaustaiselle henkilölle kivusta ja särystä 500e. Järkyttävää, että Kelassa pahoinpidellään nykyään apua tarvitsevat ihmiset.

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelasta saa nykyään tilattua pahoinpitelytkin? Kätevää!

Vierailija
22/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä edes huutanut. Espanjalaisten puhe ääni on kovempaa kuin suomalaisten. Heidän normaalipuhe on huuamista. Etelä eurooppalaiset yli päätänsä puhuvat kovemmalla äänellä.

Missään ei sanota naisen olevan espanjalainen. Espanja on maailman toiseksi puhutuin äidinkieli mandariinikiinan jälkeen.

Kyllä artikelissa sanottiin, että nainen oli espanjankielinen, Suomen kansalainen.

Niin eli voi olla lähtöisin melkein mistä tahansa.

Olipa lähtöisin mistä tahansa, niin oli kuitenkin Suomen kansalainen.

Ja uutisessa kyllä sanottiin että espanjalainen,  ei sanottu että espanjan kielinen.

Vaan espanjalainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä edes huutanut. Espanjalaisten puhe ääni on kovempaa kuin suomalaisten. Heidän normaalipuhe on huuamista. Etelä eurooppalaiset yli päätänsä puhuvat kovemmalla äänellä.

Tämä just. Kerran junassa hiukan korotin ääntäni pojalleni niin heti siellä joku ryki ja kommentoi että pitäisi puhua hiljempaa.

Vierailija
24/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään ei sanota naisen olevan espanjalainen. Espanja on maailman toiseksi puhutuin äidinkieli mandariinikiinan jälkeen.

Kyllä artikelissa sanottiin, että nainen oli espanjankielinen, Suomen kansalainen.

Olipa lähtöisin mistä tahansa, niin oli kuitenkin Suomen kansalainen.

Ja uutisessa kyllä sanottiin että espanjalainen,  ei sanottu että espanjan kielinen.

Vaan espanjalainen!

"Nainen on espanjankielinen Suomen kansalainen. Hän kertoi oikeudessa tulleensa tuomaan Kelaan kiireellisiä asiakirjoja."

Tais jäädä peruskoulu väliin :D

Vierailija
25/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittikö se jyrätä vartijan yli sisään sulkemisajan jälkeen?

eiköhän ovi olisi suljettu

Vierailija
26/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijat eivät ole älyn jättiläisiä.

Vierailija
27/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi virastoissa ja kaupoissa rähisevät ja huutavat asiakkaat saisi vaikka ampua

Vierailija
28/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluan möykätä kunnolla jos asioin Kelassa. Joten vain kuuluu asiaan.

Vierailija
29/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän oppi. Pärjäisi varmaan täällä paremmin jos opetelisi pari sanaa suomea ja lopettaisi huutamisen ja meuhkaamisen.

Vierailija
30/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kuuluu olla nöyrä, lakki kourassa pyytää anteeksi olemassa oloaan. Sairasta. Siksi suomalaiset ei hyväksy yhtään eloisampia ihmisiä vaan kyräillään nurkissa.

Vierailija
31/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä että pistettiin pakettiin, jos vaikka oppisi maan tavoille.

Vierailija
32/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menetti työnsä. Saisi olla jatkossa itse siellä asiakkaana

Vierailija
33/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämäkin on saatu persujen syyksi kuten Capitolin tapaus? On ne vikkelää porukkaa kun kerkeää joka paikkaan.

Vierailija
34/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kerran tuttavaperheen kanssa kahvilassa. Ovat espanjalaisia eli puhuvat kovaan ääneen. Joku suomalainen mies tuli siihen meidän pöytään ja sanoi että hänen tekisi mieli vetää meitä kaikkia turpaan.

xD

Vierailija
35/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylettää vartijat muutenkin. Kerran menin S-markettiin illalla tarkoituksena hakea saunaolutta. No lähti sitten vartijarunkkari seuraaamaan kun mulla oli remonttivaatteet päällä kun tein mökillä remppaa. No eikun vartija kyyläs vieressä kun nostin oluita koriin. Koska olen hyvätuloinen, lohkaisin sille että "mee vi**uun siitä nyt. Mä ansaitsen päivässä enemmän kuin sä kuukaudessa, joten mulla ei oo tarvetta varastaa". No tyyppi alkoi käymään jo kuumana ja tuli punaisena puhisten perässäni kassalle. Lähtiessäni näytin vartijapaskalle keskisormea!

Vierailija
36/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleltään sairas vartija. Kaikki hullut ne vartijoiksi pääsevätkin.

Aivan puhdasta  r a s i s m i a, eikä mitään muuta.

Noilla espanjalaisilla on kiihkeä temperamentti ja kai nainen ei ymmärtänyt, miksi häntä estettiin menemästä sisään, kun hän oli viemässä sinne pyydettyjä papereita.

Pitäisi raudoittaa useammin, ehkä se temperamentti siitä viilenee.

Vierailija
37/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt aivan mistä tahansa! Lähinnä kysymykseen tulevat Espanja ja Etelä-Amerikka.

Vierailija
38/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kasvatetaan edelleen että mitään tunteita ei saa näyttää. Tässä on nyt lopputulos. Sisään tuli hiukan eloisa ihminen ja mitä tekee suomijulli, pahoinpitelee ja vielä naisen.

Vierailija
39/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sylettää vartijat muutenkin. Kerran menin S-markettiin illalla tarkoituksena hakea saunaolutta. No lähti sitten vartijarunkkari seuraaamaan kun mulla oli remonttivaatteet päällä kun tein mökillä remppaa. No eikun vartija kyyläs vieressä kun nostin oluita koriin. Koska olen hyvätuloinen, lohkaisin sille että "mee vi**uun siitä nyt. Mä ansaitsen päivässä enemmän kuin sä kuukaudessa, joten mulla ei oo tarvetta varastaa". No tyyppi alkoi käymään jo kuumana ja tuli punaisena puhisten perässäni kassalle. Lähtiessäni näytin vartijapaskalle keskisormea!

No siehä hurja olet :-)

Ehkä karma kostaa ja joku työpaikallesi tullut alkaa vttuilemaan kesken työpäiväsi ja näyttelee sormimerkkejä myös sinulle.

Kannattaisi ehkä satsata siihen ulkoiseen habitukseen hieman enemmän ettei näytä pahvinkeräyslaatikosta heränneeltä spugelta kun lähtee kaljaostoksille.

Turha syyttää peiliä jos naama on vino.

Vierailija
40/144 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siehä hurja olet :-)

Ehkä karma kostaa ja joku työpaikallesi tullut alkaa vttuilemaan kesken työpäiväsi ja näyttelee sormimerkkejä myös sinulle.

Kannattaisi ehkä satsata siihen ulkoiseen habitukseen hieman enemmän ettei näytä pahvinkeräyslaatikosta heränneeltä spugelta kun lähtee kaljaostoksille.

Turha syyttää peiliä jos naama on vino.

No pitääkö sitä perkele laittaa puku päälle kun tulee kauppaan ettei joku vartijarunkkari lähde seuraamaan. Remppahaalarit oli päällä joten olis pitäny vartijan jo siitä jotain älytä. Lisäksi autollani tulin ja sekin on iso Mercedes GLE (aika iso auto siis), joten siitäkin olisi vartijarunkkari voinut päätellä etten rantojen hamppari ole!