Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä pissas makkarin nurkkaan >:(

-J-
30.01.2021 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 1,5v. Ja miehellä on ollut ennen minua todella raikuli elämä. On kännätty menemään kunnolla.
Itse en pidä tämmösestä touhusta ja haluaisin, että mies ystäväki rauhottuis. Ja on luvannutki, että jossain vaiheessa korkki menee kokonaan kiinni.
Silti tuntuu olevan pakottava tarve, joka viikonloppu ottaa kunnon kännit.
Eilen se pääty sitten siihen, että havahduin yöllä siihen, kun mieheni kusee makkarin nurkkaan umpikännissä.
Tätäkö se mun tulevaisuus sitten on? Onko muilla kokemuksia miten asiat on ajallaan mennyt tämän tyyppisen miehen kanssa?
Ja uskonko liian sinisilmäisesti lupauksiin?

-J-

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkkis on alkkis. Ei kukaan normaali kuse nurkkiin edes kännissä. Juonut jo aivonsa pilalle. Ootas kun se alkaa paskoa lattialle ja levitellä ulostetta seiniin.

T: alkkiksen ex vaimo

No voi olla jonkun erityispiirre.

Olen törmännyt elämäni aikana pariin ihmiseen, jotka kännissä kuseksivat mihin sattuu.

Intissä kaverin päiväpeitepinkkaan(ei ollut mikään kepponen).

Kapakassa yksi pöytään nukahtanut alkoi havahduttuaan lorottaa lattialle...

Pitäiskö olla Tena housussa, kun lähtee viihteelle?

Vierailija
62/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkkis on alkkis. Ei kukaan normaali kuse nurkkiin edes kännissä. Juonut jo aivonsa pilalle. Ootas kun se alkaa paskoa lattialle ja levitellä ulostetta seiniin.

Olen törmännyt elämäni aikana pariin ihmiseen, jotka kännissä kuseksivat mihin sattuu.

Ja Intiassa paskovat ihan selvin päin kaduille. En tiedä miksi tästäkin piti nyt joku numero tehdä ja yrittää mustamaalata taas miestä.

:D:D:D voi kiesus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se virtsa on kuitenkin vähiten etovan hajuista niistä eritteistä, joita ukko sinun siivottavaksesi vielä järjestää. Tuotako haluat viikonlopuilta? Voit yrittää keskustella mutta kyllä juopon lupaukset tiedetään.

Vierailija
64/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö olla Tena housussa, kun lähtee viihteelle?

Ei paljon auta, jos humalikko luulee olevansa vessassa tms. tarpeiden suorittamiseen soveltuvassa paikassa.

Kroppa toimii, mutta ajan- ja paikantaju katoaa.

Toinen juttu sitten on alleen laskeminen.

Harva nuorena pissii kännissä housuihin, mutta tämäkin voi olla yksilöllistä.

Vanhat juopot alkavat laskea alleen hyvin yleisesti.

"Kusi kuivuu ja paska murenee, lohdutti kerran puliukko housuun laskenutta kaveriaan."

Vierailija
65/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda parempaan..

Vierailija
66/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolisoni veli oli aikanaan kova happo, oli 5-vuorohommissa ja aina se 6 päivän vapaa meni umpitunnelissa. Lasten huone oli vessaa vastapäätä ja kerran kääntyi vika suuntaan kun oli vessaan menossa. Vanhin poika, tuolloin 13v. sattui nukkumaan siinä kohdassa jossa tuo arvioi pytyn olevan.....huutohan siitä syntyi. Mutta ei se juominen loppunut kuitenkaan. Keitti pontikkaakin, vaikka varaa oli oikeisiin aineisiinkin, aivonsa pilasi.

Vierailija
67/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se lopu

T. tuonkaltainen mies

Näin on! Kokemuksesta sanon, että puliveikot lupaa kuun taivaalta mutta tuovat vain pikkukiven... Äitini meni tuohon lankaan aina ja ikuisesti. Vasta kuolo vapautti... No, sen jälkeen ukkokin sitten raitistui mutta se oli myöhäistä se. Me lapset olisimme saaneet paljon paremman lapsuuden ilman tuota viinan pirua! Myös äitini.

Sanosin, että jos pystyt ja kehtaat vielä häoppäistä - pakkaa äkkiä kamppeesi! Ihan 100 varmasti saat paljon paremman elämän. Niin fyysisesti kuin taloudellisesti! Ja usko nyt kun sanon! Kunnollisiakin miehiä on. Itse asun perhettä ja koskaan EI OLE tarvinnut pulloa avata. Sen opin jo nuoruudestani, että siihen ei tule eikä saa tulla tarvetta.

Vierailija
68/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot! Ja juopottelun mahdollistavat!

Oikeesti Ap, juokse. Tämä ei ole ilkeilyä.

Vierailija
69/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten työkaveri oli törkeän kännissä, suuteli parhaan ystävänsä miestä ja yritti pissata keittiön roskikseen, vaikka keittiö oli täynnä ihmisiä. Sama varattu työkaveri seurusteli kollegan kanssa, jonka vaimo odotti viimeisillään lasta.

Mikä muu selittää tuollaista käytöstä kuin henkinen sairaus? Toivottavasti Pia voi nykyisin paremmin.

Vierailija
70/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit ja kaikki muut päihdeongelmaiset rakastavat vain sitä ainettaan, joka saa heille hyvän olon ja pään sekaisin. Tämä heikkous on heillä geeniperimässä.

Mikään asia, rakkaus tai kukaan muu ihminen ei saa heitä lopettamaan, vain he itse päättävät asiasta. Jopa kuolinvuoteellaan kinuavat vielä viimeistä annosta. :/

Ja naiset, teille tiedoksi. Vaikka kuin rakastatte ja ymmärrätte alkoholistimiehiänne, ette saa heitä rakastettua ehjiksi. Välittämällä mahdollistatte vain heidän alkoholistielämän! Heidät pitää vain hylätä ja jättää, tulevat sitten ehkä pohjalla käymisen jälkeen takaisin elämäänne vapaina päihteistä. 

Vierailija
71/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ehkä virhe tänne kertoa omia huolia. Tottakai haukutaan ja ivailaan. Ei kai siinä sitten. Kysyin vain kokemuksia. Ja ei, ei valinnut äiti häntä vaan minä itse, koska rakastuin ihanaan mieheen. Mutta ongelmia tuli..

-J-

33 jatkaa , ap sun pitää laittaa se ukkos kuriin ja nuhteeseen , se joko uskoo sua tai sitten ei usko , älä katso toistamiseen tuollaista käytöstä , teot ratkaisee ei sanat

Kuriin ja nuhteeseen?

Häh.

Kyllä se aikuinen tekee omat ratkaisut ihan ite. Keskustele ja tee omat johtopäätökset ja ratkaisut ja mies tekee omat. Sitten näette miten menee... yhdessä vai erikseen.

kuriin ja nuhteeseen tarkoittaa että tietynlaiselle käytökselle laitetaan rajat , tässä on raja , tällaista käytöstä en siedä ,  on miehen oma valinta kunnioittaako rajaa vai ei , myös seuraukset täytyy olla selvillä

Vierailija
72/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistihan se on, olisinpa eronnut exästäni jo, kun seurusteltiin, ja hän kusi sänkyynsä. Olin naiivi. Älä sinä ole. Jätä tuo juoppo, tuosta aina vain pahenee. Lupaili minunkin ex.

T. Alkoholistin ex.

Vierailija
73/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sentään siivosit?

Pakkohan se oli ja kiireellä

-J-

No niin, hyvä. Nyt sitten pikkuhiljaa persettä pystyyn ja sänkyyn, krapulapanetus alkaa tuossa ysin jälkeen veikkaisin.

Tuo oli ilkiästi sanottu. :(

-J-

Olen eri, mutta valitettavasti tuo ei ollut ilkeyttä, kyllä on alkoholistin vaimon elämää ja arkea. Tuohon saat tottua yhä enemmän vuosien myötä. Nimenomaan alkoholi tekee hänet vuosi vuodelta yhä ärtyisämmäksi, aiheuttaa masennusta ja uniongelmia. Hän alkaa haista pahalle ja turvota. Hänen seksuaaliset kyvyt vähenee, mutta hän laittaa sen sinun syyksi. Krapulassa häntä kyllä panettaa. Jos teillä on lapsia, hän kömpii baarista kotiin aamuyöstä, jatkaa juomista kotona ja sammuu ehkä vessaan. Siitä hän herää aamulla ajoissa ennen lasten heräämistä, ja krapulahormoneissaan panee sinua. Se auttaa pahimpaan krapulaan. Sitten hän jättää sinut heräämään lasten kanssa ja nukkuu krapulaansa pois iltapäivään. Joudutte olemaan hiljaa, koska hän suuttuu jos ei saa nukkua. Laitat lapset katsomaan hiljaa telkkaa, tai ulos tai mummolaan.

Kotiin tultua mies on katuva.

Tämä uusiksi joka viikko.

Terv. Alkoholistin ex.

Vierailija
74/79 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sunnuntai. Onkohan taas kustu nurkkaan vai paskottu sänkyyn? Ei voi kuin ihmetellä. Itsellä alkkisisä ja lapsuus meni siinä kun äiti etsiskeli sitä viikonloput ja hyysäsi kuin lasta, kuset housussa usein ja tolkku pois. Oli joutunut sodan loppukahinoihin, siinä syy että äiti jaksoi ja me lapset ei aiheutettu lisähuolta.

Mutta että nykyään halutaan sitä masentavaa paskaa menee yli mun ymmärryksen. Tilannehan pahenee jos ei perskännääminen lopu.

Vierailija
75/79 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän näitä kännisiä hyysätä ihan siks kun kännissä/krapulassa estottomina panevat joka suunnasta, ja usein. Ei saatana joku vanhalta viinalta ja tupakalta haiseva rähmäsilmäinen retku ei kyllä minua kolmea metriä lähemmäs pääsisi. Taitaa näiden rouvat viihtyä saman harrastuksen parissa, ystävät myös. Juottola on toinen koti.

Kummasti rahaa löytyy alkoon ja tupakkaan, ja nämä ovat sitten niitä joita yhteiskunnan pitää auttaa. Ei saatana!

Vierailija
76/79 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai meni rauhassa. Ei juotu ja puhuttiin asiat läpi. Mies tuntu itekki järkyttyneen tapahtuneesta. Siis tämmöistä ei ollu ennen käyny. Lupasi jättää tiukat viinat ja jos juo niin juo pelkkää olutta. Ettei pahassa kunnossa enään olisi.

Haluan häntä uskoa ja olla rinnalla. Hän on kuitenkin mulle äärettömän rakas ihminen.

-J-

Vierailija
77/79 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantai meni rauhassa. Ei juotu ja puhuttiin asiat läpi. Mies tuntu itekki järkyttyneen tapahtuneesta. Siis tämmöistä ei ollu ennen käyny. Lupasi jättää tiukat viinat ja jos juo niin juo pelkkää olutta. Ettei pahassa kunnossa enään olisi.

Haluan häntä uskoa ja olla rinnalla. Hän on kuitenkin mulle äärettömän rakas ihminen.

-J-

Printtaa tämä ketju aloitusviestistä tähän viimeisimpään kommentiisi saakka. Liimaa liuskoina jääkaappinne oveen. Lukekaa kumpikin se päivittäin ja pohtikaa mielessänne kuinka lupaukset ja toiveet on tulleet lunastettua.

Vierailija
78/79 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ulos. En katsois päivääkään.

Vierailija
79/79 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu lopettaan. Iteltä meni viisi vuotta varrotessa, että se kiva mies tulisi takaisin, mutta ei tullut, viina vei. Ripulipaskoi seisaaltaan pihaan, kusi lavuaareihin, lainasi=antoi kännikavereilleen rahaa ja autonsa, kaveripiiri oli vaihtunut akateemisista fiksuista, yrittäjistä yms työttömiin sekakäyttäjiin, jotka vielä yritti majoittaa meille. Lähtöni jälkeen eli vuoden, maksa pamahti. Että mieti, haluatko kärsiä kännäämisestä lopun ikääsi....ei kannata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän