Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä pissas makkarin nurkkaan >:(

-J-
30.01.2021 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 1,5v. Ja miehellä on ollut ennen minua todella raikuli elämä. On kännätty menemään kunnolla.
Itse en pidä tämmösestä touhusta ja haluaisin, että mies ystäväki rauhottuis. Ja on luvannutki, että jossain vaiheessa korkki menee kokonaan kiinni.
Silti tuntuu olevan pakottava tarve, joka viikonloppu ottaa kunnon kännit.
Eilen se pääty sitten siihen, että havahduin yöllä siihen, kun mieheni kusee makkarin nurkkaan umpikännissä.
Tätäkö se mun tulevaisuus sitten on? Onko muilla kokemuksia miten asiat on ajallaan mennyt tämän tyyppisen miehen kanssa?
Ja uskonko liian sinisilmäisesti lupauksiin?

-J-

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rairai elämää täälläkin vietetty jo 34 vuotta. Haluaisin elää jo rauhallisesti. Viimeiset 13 vuotta ollaan eletty jo eri osoitteissa. Viime viikonlopun ajattelin olla kaikessa rauhassa ja kerroin papparaiselle, että pääsin kotiin puoli kahdeksan aikaan lastenhoitokeikalta ja että nähtäisiin viikon päästä.

Meni tunti ja pappa soitti, että kerää kamppeesi, taksi on tulossa ja hän maksaa. Siispä taas ryypättiin. Eihän siinä. Mukavaa meillä on aina.

Vierailija
42/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ehkä virhe tänne kertoa omia huolia. Tottakai haukutaan ja ivailaan. Ei kai siinä sitten. Kysyin vain kokemuksia. Ja ei, ei valinnut äiti häntä vaan minä itse, koska rakastuin ihanaan mieheen. Mutta ongelmia tuli..

-J-

Jätä nuo nälvijät omaan arvoonsa. Mutta totuus on varmaan se, mitä et halua kuulla. Mies on alkoholisti, eikä taida olla muuttumassa. Jos et halua tuollaista miestä ja elämää, niin sitten sinun on tehtävä omat ratkaisut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän veljen vaimo yritti kännissä kusta meidän eteiseen. Ämmä aivan sekaisin viinasta. Viinaa vetivät kaksin käsin ex, veljensä ja veljen vaimo, exän sisko sekä exanoppi. Hienostoa, pankinjohtajia ym. Erosin, pääsin viidestä juoposta. Tyttäret säästyivät paljolta. Älkää hyysätkö juoppoja siinä menee oma mielenterveys.

Vierailija
44/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni alkkis on mukava ja kiltti ihminen.

Se alkoholismi manaa kuitenkin ihmisestä ihan muita puolia esiin.

Ap:n täytyy käydä miesystävänsä kanssa vakava keskustelu asiasta ja pistettävä valinnan eteen.

On niitä näin raitistuneita miehiäkin.

Miehen on vain itse sitä haluttava.

Vierailija
45/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomisen lopettaminen "sitten kun" ei onnistu, vaikka olisi itse kuinka tosissaan aikeensa kanssa. Onnistuu vain, kun päättää, että lopettaa "nyt". 

Nimimerkillä "puhun omasta kokemuksesta, nyt 6 vuotta raittiina"

Vierailija
46/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sen sukunimi Niiniviita?😂😂

Vierailija
47/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkkis on alkkis. Ei kukaan normaali kuse nurkkiin edes kännissä. Juonut jo aivonsa pilalle. Ootas kun se alkaa paskoa lattialle ja levitellä ulostetta seiniin.

T: alkkiksen ex vaimo

Höpö höpö, ihan normaalia on ajatuksissaan muistaa väärin ja päätyä pissalle väärään paikkaan. Eiköhän vähän jokainen meistä ole joskus sen tehnyt...?

Ei ole. Vain juopot tekee niin.

Nyt taisi lipsahtaa siinä pikku vale...

Totta. Myös taaperot voi tehdä niin. Aikuiset osaa mennä vessaan tarpeilleen. Siis oikeasti millainen sontakasa sinä olet jos pidät ympäriinsä kuseskelua normaalina?

Vierailija
48/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ehkä virhe tänne kertoa omia huolia. Tottakai haukutaan ja ivailaan. Ei kai siinä sitten. Kysyin vain kokemuksia. Ja ei, ei valinnut äiti häntä vaan minä itse, koska rakastuin ihanaan mieheen. Mutta ongelmia tuli..

-J-

33 jatkaa , ap sun pitää laittaa se ukkos kuriin ja nuhteeseen , se joko uskoo sua tai sitten ei usko , älä katso toistamiseen tuollaista käytöstä , teot ratkaisee ei sanat

Vierailija
49/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tästä pitää kyllä käydä pitkät keskustelut..en mä ainakaan tämmöistä tulevaisuutta ala katsomaan. Ehkä katson asioita liian sinisilmäsesti ja toivon liikoja :/

-J-

Vierailija
50/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sentään siivosit?

Pakkohan se oli ja kiireellä

-J-

No niin, hyvä. Nyt sitten pikkuhiljaa persettä pystyyn ja sänkyyn, krapulapanetus alkaa tuossa ysin jälkeen veikkaisin.

Tuo oli ilkiästi sanottu. :(

-J-

Totuus sattuu!

Mutta eikö tämä nyt ollut tässä ja piste. En katselisi päivääkään, vaikka yksin sitten mieluummin.

Vierailija
51/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempi työkaveri seurusteli Tinder-miehen kanssa, joka juopuneena pissasi naisen olohuoneen lattialle ja kävi oksentamassa vaatekomeroon.

Pelkkä ajatuskin tuollaisesta tyypistä kuvottaa.

Vierailija
52/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-J-

Ehkä enemmän olet pettynyt, kun et saanut toivomaasi vastausta, että mies olisi kunnollinen ja raitistuisi. Valitettavasti nimenomaan kokemukset sanovat, että se on aika epätodennäköistä. Jos mies ei lopeta juomista nyt, tuskin kannattaa odottaa sitä tapahtuvaksi myöhemminkään. Alkoholi on tuhonnut uskomattoman määrän parisuhteita niiden "ihanien" ihmisten kanssa, jotka valitettavasti rakastavat alkoholia enemmän kuin puolisoaan. Moni puoliso on menettänyt mielenterveytensä, ehkä jopa henkensä alkoholistin kanssa. Jos miehesi jatkaa samaan malliin, sinä tulet kärsimään siinä vierellä paljon.

Miehesi pitää valita: sinä tai alkoholi. Ja sinun pitää valita, jos mies valitsee alkoholin: elämä alkoholistin kanssa vai ero.

Minä valitsin eron.

Vierailija
53/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkkis on alkkis. Ei kukaan normaali kuse nurkkiin edes kännissä. Juonut jo aivonsa pilalle. Ootas kun se alkaa paskoa lattialle ja levitellä ulostetta seiniin.

T: alkkiksen ex vaimo

Höpö höpö, ihan normaalia on ajatuksissaan muistaa väärin ja päätyä pissalle väärään paikkaan. Eiköhän vähän jokainen meistä ole joskus sen tehnyt...?

Ei ole. Vain juopot tekee niin.

Nyt taisi lipsahtaa siinä pikku vale...

Totta. Myös taaperot voi tehdä niin. Aikuiset osaa mennä vessaan tarpeilleen. Siis oikeasti millainen sontakasa sinä olet jos pidät ympäriinsä kuseskelua normaalina?

Todellakin, pitää olla jo aika alkoholisoitunut sekin, joka tuota pitää normaalina. 

Vierailija
54/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihte vaan toivois kovasti ihanaa miestä enkä tämmöstä touhua ollenkkaan.. :'(

-J-

No, etsi sellainen.

Jos tämä on kännikaka, eikä lopeta viinan juontia, niin ei pidä jatkaa.

Sano suoraan, että et jatka viinan kanssa. Haluat ihmisen.

Ei sun tarvi siinä olla. Sulla vapaa elämä.

Tee hyviä valintoja.

Puolison valinta kannattaa tehdä hyvin.

Se myös on sellainen asia, että on hyvä ymmärtää, että toista ri voi muuttaa. Jokainen muuttuu itse, jos muuttuu. Oma tahdo jokaisella. Oma elämä.

Vierailija
55/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi sinisilmäinen hölmö, joka kuvittelee voivansa parantaa rapajuopon. Jos se juoppo ei halua itse raitistua, siis ei vain sinun mieliksesi, niin turha toivo. Saat joka viikko luututa kusia lattialta ja nurkista. Niinkö kova hinku on mieheen, oli se sitten millainen vaan, että suostut mihin vaan? Vai onko se juominen sinullekin elämäntapa?

Vierailija
56/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks sen sukunimi Niiniviita?😂😂

Typerys. Mitä sun luukussa lukee?

Kyllä tässä maassa kymmeniätuhansia näitä alkoholisteja on.

Vierailija
57/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä otti railakkaasti kerran vuodessa ja silloin joi itsensä tuohon kuntoon. Vaikka harvoin tapahtui niin oli kamalaa.

Vierailija
58/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-J-

33 jatkaa , ap sun pitää laittaa se ukkos kuriin ja nuhteeseen , se joko uskoo sua tai sitten ei usko , älä katso toistamiseen tuollaista käytöstä , teot ratkaisee ei sanat

Kuriin ja nuhteeseen?

Häh.

Kyllä se aikuinen tekee omat ratkaisut ihan ite. Keskustele ja tee omat johtopäätökset ja ratkaisut ja mies tekee omat. Sitten näette miten menee... yhdessä vai erikseen.

Vierailija
59/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska rakastuin ihanaan mieheen. Mutta ongelmia tuli..

-J-[/quote]

=======

No nyt korjaat ongelman, tiedät kyllä miten. Äijä pellolle. Sattuuhan niitä virhearvioita.

Vierailija
60/79 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tästä pitää kyllä käydä pitkät keskustelut..en mä ainakaan tämmöistä tulevaisuutta ala katsomaan. Ehkä katson asioita liian sinisilmäsesti ja toivon liikoja :/

-J-

Ei mitään pitkiä keskusteluja, vaan muutto erilleen heti. Ja ihan todellakin toivot liikoja. Minäkin toivon, että voittaisin lotossa ja krooninen sairauteni jollain ihmeellä paranisi. Mutta olisi hirvittävän typerää uskoa noihin. Ja siksi nämä kommentit ovat niin kipakoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi