Miesystävä pissas makkarin nurkkaan >:(
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 1,5v. Ja miehellä on ollut ennen minua todella raikuli elämä. On kännätty menemään kunnolla.
Itse en pidä tämmösestä touhusta ja haluaisin, että mies ystäväki rauhottuis. Ja on luvannutki, että jossain vaiheessa korkki menee kokonaan kiinni.
Silti tuntuu olevan pakottava tarve, joka viikonloppu ottaa kunnon kännit.
Eilen se pääty sitten siihen, että havahduin yöllä siihen, kun mieheni kusee makkarin nurkkaan umpikännissä.
Tätäkö se mun tulevaisuus sitten on? Onko muilla kokemuksia miten asiat on ajallaan mennyt tämän tyyppisen miehen kanssa?
Ja uskonko liian sinisilmäisesti lupauksiin?
-J-
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sentään siivosit?
Pakkohan se oli ja kiireellä
-J-
No niin, hyvä. Nyt sitten pikkuhiljaa persettä pystyyn ja sänkyyn, krapulapanetus alkaa tuossa ysin jälkeen veikkaisin.
Tuo oli ilkiästi sanottu. :(
-J-
Nyt tilanne on se että haluatte eri asioita elämältänne. Se on huono lähtökohta parisuhteessa. Ei kannata jatkaa.
Jos mies kerta aikoo laittaa korkin kiinni, palatkaa parisuhteeseen kun hänellä tulee se vaihe elämässä että haluaa laittaa korkin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ihte vaan toivois kovasti ihanaa miestä enkä tämmöstä touhua ollenkkaan.. :'(
-J-
Jees, kannattaa vaan toivoa oikein kovasti koska sitä mitä toivoo niin sen myös aina saa. Mitään muuta ei oikeastaan edes tarvitse, toivot vaan joka päivä oikein kovaa.
Vierailija kirjoitti:
-J-
Miksi valitsit jännän miehen kiltin miehen sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sentään siivosit?
-J-
No niin, hyvä. Nyt sitten pikkuhiljaa persettä pystyyn ja sänkyyn, krapulapanetus alkaa tuossa ysin jälkeen veikkaisin.
-J-
En käsittääkseni ollut tiedustelemassa sinun mielipidettäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-J-
No, mikset sitten hommaa sellaista ihanaa miestä? Pakkoko tuollaista juoppoa nurkkiin kuseskelijaa on katsella!
Koska tykkään hänestä muuten..mutta nämä asiat ahdistaa ja mietityttää paljon..
-J-
Alkkis on alkkis. Ei kukaan normaali kuse nurkkiin edes kännissä. Juonut jo aivonsa pilalle. Ootas kun se alkaa paskoa lattialle ja levitellä ulostetta seiniin.
T: alkkiksen ex vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-J-
Miksi valitsit jännän miehen kiltin miehen sijaan?
Kiltiltähän tuo vaikuttaa. Juo kotona hissukseen kaliaa eikä tee mitään pahaa. Tai oikeastaan yhtään mitään muutakaan. Eikö se ole kiltin prototyyppi?
Oletko ihan ite valinnut tuollaisen alkoholistimiehen kumppaniksesi, vai auttoiko äitisi kenties?
Vierailija kirjoitti:
Alkkis on alkkis. Ei kukaan normaali kuse nurkkiin edes kännissä. Juonut jo aivonsa pilalle. Ootas kun se alkaa paskoa lattialle ja levitellä ulostetta seiniin.
Höpö höpö, ihan normaalia on ajatuksissaan muistaa väärin ja päätyä pissalle väärään paikkaan. Eiköhän vähän jokainen meistä ole joskus sen tehnyt...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sentään siivosit?
-J-
-J-
En käsittääkseni ollut tiedustelemassa sinun mielipidettäsi?
Sanoinpa silti
-J-
mun mies lorotti eteisen nurkkaan , annoin luutulla päin pläsiä seuraavana päivänä ja kuukauden ajan ukko kuuras paikan joka päivä , ei toistunut ja ilmoitin että jos toistuu ovi on tuossa ja takaisin ei tarvi tulla , rauhottui viinan kanssa kolmikymppisenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: alkkiksen ex vaimoHöpö höpö, ihan normaalia on ajatuksissaan muistaa väärin ja päätyä pissalle väärään paikkaan. Eiköhän vähän jokainen meistä ole joskus sen tehnyt...?
Ei ole. Vain juopot tekee niin.
Minun mies ollut nuorena kanssa aika raikuli ja äly hävinnyt aina juodessa. Minä en yhtään perusta kännäämisestä. Tosin joskus tottakai voi juhlia. Mutta hän siis pystyy olemaan juomatta ja on itse sitä mieltä, että se ei ole hänen juttunsa. Jos mies juo joka viikonloppu, niin ennen perheen perustamista pitäisi kuitenkin tietää pystyykö olemaan juomatta. Tuo on kyllä huono merkki, jos ei vessaan löydä kotonaan.
Ap, se ei tule laittamaan korkkia kiinni sun vuoksi. Jos se ei löydä siihen motivaatioo ittestään, se ei tule tapahtumaan koskaan.
Teidän suhde tulee väistämättä päättymään ja sä menet rikki kun yrität muuttaa sitä. Lopeta suhde mieluummin nyt heti.
Terveisin kantapään kautta oppinut.
Oli ehkä virhe tänne kertoa omia huolia. Tottakai haukutaan ja ivailaan. Ei kai siinä sitten. Kysyin vain kokemuksia. Ja ei, ei valinnut äiti häntä vaan minä itse, koska rakastuin ihanaan mieheen. Mutta ongelmia tuli..
-J-
Vierailija kirjoitti:
No voi olla jonkun erityispiirre.
Olen törmännyt elämäni aikana pariin ihmiseen, jotka kännissä kuseksivat mihin sattuu.
Intissä kaverin päiväpeitepinkkaan(ei ollut mikään kepponen).
Kapakassa yksi pöytään nukahtanut alkoi havahduttuaan lorottaa lattialle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: alkkiksen ex vaimoHöpö höpö, ihan normaalia on ajatuksissaan muistaa väärin ja päätyä pissalle väärään paikkaan. Eiköhän vähän jokainen meistä ole joskus sen tehnyt...?
Ei ole. Vain juopot tekee niin.
Nyt taisi lipsahtaa siinä pikku vale...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: alkkiksen ex vaimoNo voi olla jonkun erityispiirre.
Olen törmännyt elämäni aikana pariin ihmiseen, jotka kännissä kuseksivat mihin sattuu.
Intissä kaverin päiväpeitepinkkaan(ei ollut mikään kepponen).
Kapakassa yksi pöytään nukahtanut alkoi havahduttuaan lorottaa lattialle...
Ja Intiassa paskovat ihan selvin päin kaduille. En tiedä miksi tästäkin piti nyt joku numero tehdä ja yrittää mustamaalata taas miestä.
No, mikset sitten hommaa sellaista ihanaa miestä? Pakkoko tuollaista juoppoa nurkkiin kuseskelijaa on katsella!