Onko joku oikeasti ostanut Max Perttulan tuoksuja?
Kommentit (148)
Valtava määrä suomalaisia haluaa palata yhä uudelleen Turkin rannikon lämpöön. "Turkin Riviera" vetää aina väkeä. Hinta-laatusuhde ylivoimainen Ranskaan, Italiaan, Kreikkaan-saariin, Espanjaan nähden.
Mites ne tuotteiden tuevallisuustestaukset?
Max Perttulalla nyt shop-in-shop Lippulaivan Mall&Mallissa. Kävin tuoksuttelemassa kun näin mainoksen, että hän itse myös paikalla yhtenä päivänä.
mukaan tarttui tuoksut itsellle ja miehelle. Ihastuin ikihyviksi tuoksuihin ja Maxin mukavaan ja asiaan omistuvaan persoonaan. Flunssa häiritsi tuoksuttelua, mutta sen parannuttua tulee kyllä vielä lähdettyä uudelle haistelukierrokselle.
Kyllä näyttää Maxin tuoksut myyvän! On myyneet ilman jälleenmyyjiä, mikä on hieno saavutus, kun kyse on hajuvesistä! Omansa verkkokauppa ja pop up myyntinsä näyttäisi toimivan! Olen tosi iloinen hänen puolestaan! Siitä lähtien kun n 10 v sitten ostin ekan Maxin valmistaman tuoksun, tykkään! Mikä hienoa Mall&Mall myymälässä ainakin Espoossa on myynti Maxin tuotteilla, tullut juuri, kun aiemmin en ole huomannut!
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut. En tiedä kuinka paljon Maxin verkkokauppa myy tuoksuja, kun esim. suomalaisissa blogeissa ei niistä oikeastaan koskaan puhuta. Foorumeilla aina joskus, ja silloinkin puheenaiheena on yleensä nimenomaan Max henkilönä. Ulkomaille verkkokauppa ei toimita.
Luultavasti asiakkaat ovat tulleet Maxin lehtijuttujen saaman julkisuuden myötä, niin minäkin. Myös erilaiset yhteistyöt ovat tuoneet yritykselle rahaa. Maxilla on kuitenkin pitkään ollut talousongelmia.
Paremmalla markkinoinnilla verkkokaupan myynnin voisi varmasti moninkertaistaa. Mainoskuvatkin kaupassa ovat aika tökeröitä... Onneksi eivät kuitenkaan vaikuta tuoksujen laatuun.
Samaa katsoin, että mainoskuvat ovat aika huonoja. Muuten tuoksut kuulostavat kiinnostavilta. Jos jossain messuilla pääsisi haistelemaan, voisin hyvinkin ostaa.
Espoo Mall&Mall Lippulaiva, Helsinki Mall&Mall Tripla, www.maxjoacim.com ja pop upit näyttäisi ainakin olevan!
Missä vanhassa tavarassa lienet nenääsi käyttänyt? Museotuoksut oli tosi hieno!