Onko joku oikeasti ostanut Max Perttulan tuoksuja?
Kommentit (148)
Kerran messuilla siitä juttelimme. Kertayrittämän jälkeen kosmetologikoulut unohtui, koska omaehtoinen opiskelu vei mukanaan. Enimmäkseen saksankielisestä kirjallisuudesta, ja ruotsin, oli opiskellut mm. kemiaa nuoresta pojasta lähtien. Kaupan alan koulutuksen oli käynyt teini-iän jälkeen. Kosmetiikan valmistus, valokynät, huulipunat, kasvoseerumit olivat arkipäivää ja myivät hyvin. Sen jälkeen oli hajuvedet vieneet mukanaan ja sillä tiellä mies näyttää sitekästi olevan edelleen. Parfymöörikoulu Ranskassa ei hinnan vuoksi ole tulleet kysymykseen, mutta nauroimme silloin, että eipä sitä enää tarvitsisikaan:-) Siinä on pointtinsa, sen oman ammattitekemisen suhteen, että ei alitajuisestikaan tule imitoitua valmiiksi päähän taottuja kaavoja ja oppeja. Hirveän symppistyyppi Max on ja huippuammattilanen. Enpä voinut olla ostamatta kahta tuoksua!
Mobiililla kokeilin, toimi moitteetta ja tilasin myös ihan vaan mielenkiinnosta kun ei kokemusta niistä.
Jokunen vuosi sitten tilasin Sauna- hajuveden, jäi käyttämättä kun oli ihan hirvittävän voimakas tuoksu. Miehen mielestä tuoksui hyttysmyrkylle. Muita en ole kokeillut.
ei mitään tietoa, miltä tuoksuvat, mutta hajuvesien käyttäjänä voisin testata
ne pitäisi vaan saada helposti ulottuville
Ei ollut vaikea löytää, tuolta niitä saa! Verkkokauppa näyttää olevan maxjoacimcosmetics.com
Minulla oli ja voin sanoa, että luksustuoksu oli kyseessä, vaikka Lidlin hinnoittelu oli tietysti alakantissa tuolle tuotteelle. Jos mitä tahansa lotrataan tolkuttomasti, ei se anna oikeaa kuvaa tuotteesta.
Mulla on useita naisten tuoksuja Maxilta. Erityisen hyvin hän on suunnitellut sellaiset vahvemmat, makeat ja myskiset tuoksut (esim. Possessed). Kevyemmät tuoksut taas ovat olleet liiankin unisexejä makuuni, (esim. June24th ja Belaya Roza), mutta tykkäänkin tosi naisellisista tuoksuista. Kaikki testaamani tuoksut ovat olleet laadultaan erinomaisia eli kestävät iholla pitkään eivätkä tuoksut muutu päivän mittaan iholla tunkkaisiksi.
Oispa kiva, jos Maxin verkkokaupassa olisi myynnissä näytteitä tai vaikka useamman tuoksun kokeilusettejä. Olisi kiva ostaa lisääkin laadukkaita kotimaisia tuoksuja, mutta haluaisin testata eka, mistä tykkään. Messuillekaan kun ei pääse nyt testailemaan!
Erikoinen persoona, ja nuita suomi tarvii.
Tuoksuista en tiedä mitään, mutta pari kertaa nähny tyypin, tuntuu uskovan alaansa ja hyvä niin.
Toivottavasti sais enempi markkinoita ja rahaakin.
Olen huomannut, että aika monet on ostaneet! Pitää kai tehdä samoin, kun verkossa näyttää kauppa olevan. Onhan se hienoa ylipäätään, että suomalaista on tarjolla, ja suomalainen tekijä, kommenteista päätellen hienoja tuoksuja tekee.
Kannattaa katsella tarkemmin, olen lukenut täältä montakin kokemusta!
Millainen mahtaa hajuaistisi olla, jotain vialla:-) Tuoksu on ollut kuulemma upea ja luksusluokkaa liian halvalla. Hajuvesiä käytetään niin, että ei lotrata, kohtuus kaikessa.
olen useasti enkä muita hajuvesiä käytäkään
Vierailija kirjoitti:
Olen, miehelle Grill Master, Lidlin brändi.
On muuten mahtava tuoksu, tyylikäs. Nimihän ei niinkään mutta huumori ei ole huono asia.
Kyllä, todellakin ja tulen käyttämään jatkossakin.
Upea tuoksu oli! Harmi kun loppui ajat sitten. Joku sanoi, että meni helmiä .....:-)
Kyllä olen, ja mieltynyt niihin todella! Tuoltahan niitä saa https://www.maxjoacimcosmetics.com/
Milenkiintoinen hajuaisti miehelläsi! Eipä tuo joitain vuosia ole ollut edes markkinoilla huomasin! Arvokas, mutta kyllä upea pehmeän savuinen luksustuoksu, ehkä parasta tällä pallolla tuo Smoke sauna!
Max Joakim +358 tuoksua voin suositella varsinkin astmaatikoille.
Siinä on sopivasti raikkautta ja pehmeyttä, joka ei käy ainakaan minulla henkeen💕
On, aika montakin minä ja ukkoni!