Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku oikeasti ostanut Max Perttulan tuoksuja?

Vierailija
29.01.2021 |

Vai millä se elää?

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko?

On.

Vierailija
102/148 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahaa ei taida olla markkinointimyllyyn sijoittaa!  Laskeskelin, että kun Suomessa kaveri myy, omia valmistamiaan hajuvesiä yli 1000 pulloa vuodessa itse, ilman välikäsiä, tekee se per/kk kohti n. 100/pll. Ei se niin huonosti ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupasta minä ainakin olen saanut! Sitten on tuo POP UP myynti itse, milloin missäkin. Kuopiosta ostin!

Vierailija
104/148 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksi, ja samaa mieltä olen, tosi hyvä. Tekee myös erityisen käyttäjäystävällisiä. Olin hämmästytyny kun luin joitain asmaatikkojen ja tuoksuyliherkkien kommentteja.

Vierailija
105/148 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen liikevaihtoon saa myydä n. 1000 pulloa tuoksua/vuosi! Itse, omia kehittämiään myy, ei se hirveän huonosti ole! 

Vierailija
106/148 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin se Max Perttulan luoma Lidlistä ostettu Grillimaisteri Eau de Grill. Savua, myskiä

Vierailija
107/148 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt myyvät myös ulkomaille! Mutta miten tieto sinne, siinäpä rahanmenoa kerrakseen?!

Olen ostanut. En tiedä kuinka paljon Maxin verkkokauppa myy tuoksuja, kun esim. suomalaisissa blogeissa ei niistä oikeastaan koskaan puhuta. Foorumeilla aina joskus, ja silloinkin puheenaiheena on yleensä nimenomaan Max henkilönä. Ulkomaille verkkokauppa ei toimita.

Luultavasti asiakkaat ovat tulleet Maxin lehtijuttujen saaman julkisuuden myötä, niin minäkin. Myös erilaiset yhteistyöt ovat tuoneet yritykselle rahaa. Maxilla on kuitenkin pitkään ollut talousongelmia.

Paremmalla markkinoinnilla verkkokaupan myynnin voisi varmasti moninkertaistaa. Mainoskuvatkin kaupassa ovat aika tökeröitä... Onneksi eivät kuitenkaan vaikuta tuoksujen laatuun.

Vierailija
108/148 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on ostanut! Ei tuollaista työtä voi tehdä ilman tuloksia! 

Vierailija
109/148 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampikin tuoksu, verkkokaupasta olen tilannut. Kaikista tykkään tosi paljon mutta ehdoton suosikki on Suopursu!

Ajattelin lapsena ja nuorena että voi kun sellainen hajuvesi olisi ja kas - näin ajatteli ilmeisesti Max Perttulakin ja onnistui sellaisen kehittämään <3

110/148 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja Symphony ja Serenade myy näitä

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
111/148 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En pettynyt. Raikas ja persoonallinen tuoksu.

Vierailija
112/148 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä myytiin kerran jossain museossa, oikein sinne tehty tuoksu. Tuoksuttelin hajuvettä ja tosiaan - se tuoksui ihan vanhoille tavaroille. En ostanut.

113/148 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö sieltä minulle joku tuoksu, jossa on sitrusta, raikasta vihreyttä, raparperin tuoksua? Suositelkaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
114/148 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Löytyisikö sieltä minulle joku tuoksu, jossa on sitrusta, raikasta vihreyttä, raparperin tuoksua? Suositelkaa.

Perttulahan tekee tilauksesta personoituja tuoksuja käsittääkseni. En tiedä tekeekö kuinka pieniä/suuria eriä vähintään.

Vierailija
115/148 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Raparperista en osaa sanoa mutta kannattaa katsoa sivunsa ja tuoksujen esittelyt, hyvinkin voisi löytyä. Niitä on melko paljon.

Vierailija
116/148 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei markkinointia. Tässä ketjussa sitä on kuitenkin paljon. Nuo vaihtuvat nettikaupan osoitteita postaavat esim.

Vierailija
117/148 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihanaa Nice Nice tuoksua olen pystynyt käyttämään jatkuvasti, vaikka ulkomaalaisia tuoksuja en uskalla enää käyttää!

Vierailija
118/148 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee firmoille tuoksuja.

Vierailija
119/148 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kymmeniä hajustebrändejä hyllyyn keränneenä mietin, että olisi suorastaan synti olla hankkimatta myös aitoa suomalaista hajuvettä hyllyyn, joten useampi Max Joacim -tuoksu tuli tilattua kerralla sokkona. Sivut (maxjoacimcosmetics.com) ovat tosiaan aika kamalat, mutta kyllä sieltä saa kuvaukset luettua, ja itse tilaus, jonka maksoin kortilla, onnistui hyvin.

Miesten tuoksuista Dingir, 1917 (Suomi-leijona), Holy Coctail - Vegvisir ja Asgard tullut jo testattua, lisäksi mielenkiintoisen nuottikuvauksen vuoksi koriin myös noussut naisten tuoksu Possessed ja unisex-tuoksu K-18 Musc pääsivät jo iholle.

Ainakin nämä jo testatut hajuvedet ovat kaikki siinä mielessä mukavia, että erilaisista tuoksumaailmoistaan huolimatta niistä mikään ei erityisesti esimerkiksi ärsytä tai muuten aiheuta negatiivisia ajatuksia toisin kuin moni sokkona ostettu hajuvesi voi tehdä. Tavanomaista tarkemmin luotujen kuvauksien perusteella voi melko turvallisesti kokeilla sellaista tuoksua, joka kuvauksen perusteella kuulostaa mielenkiintoiselta.

Omaan nenään Dingir on alkuun voimakkaasti pippurinen ja mausteinen, mutta kevenee nopeasti. Luksusluonteestaan huolimatta tämä voisi olla jopa "Lumberjack goes electric", raikas metsäinenkin tuoksu ilman moottorisahan polttoaineen käryä. Pohjatuoksuissa ainakin omaan nenän nuotit ovat osin sen verran hennot, että hajuvedessä käytettyjen ilmeisten eteeristen öljyjen oma höyry aavistuksen peittää näitä nuotteja, mikä voi antaa vaikutelman hieman heikommmasta kestävyydestä. Muuten oikein hieno tuoksu.

1917 on mielenkiintoinen, miehekäs, raikas ja kuitenkin mukavan mausteinen, kuin haistelisi piparkakkutaikinaa laadukkaaseen nahkaan pukeutuneena. Holy coctail on kirpeämpi hedelmäinen, useista nuoteista huolimatta omaan (kuluneeseen) nenään melko lineaarinen eli samantuoksuinen koko ajan, pitkäkestoinen kyllä. Asgaard on kuin metsäkävely aniskaramellia imeskellen, alkuun suorastaan houkuttelevan makea muttei kuitenkaan liian imelä.

Possessed ja K-18 ovat mielestäni jo gourmand-tyylisiä, karamellimaisia tuoksuja. Omaan nenään Possessed "selkeästi" naisten tuoksu, mutta kuitenkin sen verran tyylikäs ja hillitty, että ei aiheuta ongelmia kenenkään sukupuoli-identiteetille, vaan sopii kaikille karamellimaisen makeiden tuoksujen ystäville. K-18 Musk olikin tästä sitten hieman modifioitu unisex-versio. Kumpikin melko kestäviä.

Käsityöläistuotteiksi näitä voisi kutsua - hyvässä ja pahassa. Hyvälaatuisista aineksista käsin tehtyjä hajuvesiä, joita yksittäisiä selkeästikään ei ole "muotoiltu" miellyttämään kaikkia. Tuoksumaailmoissa pientä suomalaista karkeutta, joka kuitenkaan ei erityisesti varmaankaan ärsytä ketään. Tuotepakkaukset ja -pullot ovat hieman karkeatekoisia pienine kirjoitusvirheineen ym., mutta toisalta se ei häiritse, kun itse tuote on laadultaan hyvää.

Näiden jo kokeiltujen perusteella voin kyllä varauksetta suositella kokeilemaan Max Joacim -tuoksuja. Tarjonnassa on ymmärtääkseni vielä myös erityisesti hajuherkillekin sopivia hajuvesiä.

Vierailija
120/148 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta saa www.maxjoacim.com ja Max Joacimin omastaPOP UP-myynnistä, mutta ei käsittääkseni muualta. Kuopiosta tavoitin sen myynnin! Ostin ihanan raikkaan Kuopio-Embracen ja aivan upean Helsinki Spiritin, vaaleanpunainen neste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän