Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen liian seksuaalinen, pitäisikö erota?

Vierailija
29.01.2021 |

Ollaan oltu 5 kuukautta yhdessä, ja nainen haluaisi seksiä koko ajan ja heittää jatkuvasti huonoja seksivitsejä. Itseäni ei kauheasti naurata, kumpikaan edellisistä seikoista. Onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin erota? Olen ollut pitkään yksin, ja pidän naisesta kyllä muuten suuresti. Kai se on niin, että elämä ei minulle suonut kotoilusta pitävää, ei kovin seksuaalista nörttinaista, joka olisi ollut ihanteeni.

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota nyt edes se vuosi täyteen. Yleensä se parisuhteen seksi vähenee vuoden sisällä. Jos vielä kahden vuoden jälkeen naisesi haluaa sinua "liikaa" (mitä ikinä se onkaan) voit laittaa lipun luukulle ja etsiä jostain frigidin itsellesi.

Vierailija
122/122 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen kuvailemasi kaltainen nainen. Olen myös mielestäni hyvin henkinen. Rakastan mieltäni yli kaiken ja osaksi siksi haluan joka päivä. Todennäköisesti naisesi alkaa voimaan pahoin jos alat hänen haluaan vähätellä ja toivot ettei seksiä olisi niin paljon. Tod.näk. tilanteen ne on ratkennut kun tämä vastaus tulee. Muuta tyydyttävää ratkaisua ei ole kuin se että opit pitämään seksistä. Ei meillä jään yhdyntää ole kuin pari kertaa viikossa vaikka mä haluan pari -,viisi kertaa päivässä. Puristelus pussailua on se 5x päivässä. Ymmärrän et miehen kalu ei kestä mun tarpeen tahtia mut onneks hänen päänsisäinen elämä kestää mua. Ollaan oltu yhdessä 30 vee. Mut en ole aina ollut tälläinen. Vasta nyt kun lapset ei tarvitse enää minua koko aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan