Nainen liian seksuaalinen, pitäisikö erota?
Ollaan oltu 5 kuukautta yhdessä, ja nainen haluaisi seksiä koko ajan ja heittää jatkuvasti huonoja seksivitsejä. Itseäni ei kauheasti naurata, kumpikaan edellisistä seikoista. Onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin erota? Olen ollut pitkään yksin, ja pidän naisesta kyllä muuten suuresti. Kai se on niin, että elämä ei minulle suonut kotoilusta pitävää, ei kovin seksuaalista nörttinaista, joka olisi ollut ihanteeni.
Kommentit (121)
Jos naisella on korkeat halut, ei kannata ottaa heikkolibidoista kilttiä miestä, vaan kunnon salikarjun, joka tyydyttää himot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Nainen ansaitsee miehen, joka panee ja hyvin. Et selvästikään saa naista tyydytettyä, jos naisella koko ajan seksi pyörii mielessä ja on puutteessa.
Selvästikin ap on hyvä sängyssä, jos toinen on koko ajan kinuamassa. Enemmänkin naisen pitäisi hankkia joku harrastus ja antaa toiselle tilaa ja kunnioittaa tämän rajoja.
Tai sitten naisella on niin kova kul linpuute, että ap:n surkeat taidotkin kelpaavat paremman puutteessa. Jos saa oikeasti hyvää seksiä joka päivä ja mies saa tyydytettyä naisensa, ei nainen ole jatkuvasti kinuamassa.
No et kyllä tunne naisten sielunmaailmaa yhtään. Me ei todellakaan kovassa kpuutteessa mennä sänkyyn jonkun surkimuksen kanssa. Ei varsinkaan roikuta paikalla kinuamassa yhä lisää ja lisää jos seksi ollut huonoa. Seksiseuraa on meille tarjolla yllinkyllin baareissa ja deittipalveluissa.
Oikea alfa tietäisi tämän.
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöt on usein tuolla tapaa korostuneen seksuaalisia. Niin puheissaan, pukeutumisessaan kuin käytöksessään. Johtuu siitä, että luulevat sellaisen naisen olevan miesihanne. Mutta oikeasti se on vain nolostuttavaa käytöstä, mikä halventaa naista. Aiheuttaa myös myötähäpeää lähiympäristössä.
Olisiko naisystäväsi vähän kokematon ja lapsellinen?
Niinpä niin. Naisen pitää olla siveä ja vähän pihtari, että ei käy miehen egon päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on korkeat halut, ei kannata ottaa heikkolibidoista kilttiä miestä, vaan kunnon salikarjun, joka tyydyttää himot.
Ei heikko vaan normaalilibidoinen. Ja niillä salikarjuilla on salimömmöjen kutistamat setit.
Ap taitaa olla sellainen vähän reppana, joka on saanut itseään kuumemman kissan sänkyyn. Nyt ei osaakkaan pitää kissaa tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöt on usein tuolla tapaa korostuneen seksuaalisia. Niin puheissaan, pukeutumisessaan kuin käytöksessään. Johtuu siitä, että luulevat sellaisen naisen olevan miesihanne. Mutta oikeasti se on vain nolostuttavaa käytöstä, mikä halventaa naista. Aiheuttaa myös myötähäpeää lähiympäristössä.
Olisiko naisystäväsi vähän kokematon ja lapsellinen?
Niinpä niin. Naisen pitää olla siveä ja vähän pihtari, että ei käy miehen egon päälle.
Vastasit minulle. Ymmärsit tahallaan väärin. Tuollainen ylikorostuneen seksuaalinen käytös ei ole normaalia ja se on noloa käytöstä...sekä mieheltä, että naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei heikko vaan normaalilibidoinen. Ja niillä salikarjuilla on salimömmöjen kutistamat setit.
Normaali mies haluaa kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa, kuten ap? Kuulostaa melko heikkolibidoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei seksihalut kohtaa niin parempi erota.
Onko siinä edes mitään tunnetta kunnolla mukana jos jatkuvasti höyläämässä? Onko se vain riippuvuus millä hoidetaan jotain sisäistä tyhjyyttä...
No huh huh, minä tykkäsin seksistä ja halusin harrastaa sitä usein, silloin kun vielä olin suhteessa. Ei se ollut mikään riippuvuus eikä tyhjyyden hoitamista, nautin siitä, kumppani myös.
Ap:n ja kumppanin seksihalut niin erilaiset ettei tuosta tule mitään. Ja seksivitsit on rasittavia.
N41
Nainen vaikuttaa vähän holtittomalta. Toivottavasti olette käyttäneet kortsua, ettet ole ap saanut häneltä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin varmaan täällä vauva-palstoilla ihan tosissaan joku kyselis että "pitäisikö erota" ja liibalaaba.
Ajattelin että jos täällä olisi naisia, joilla on itsellään seksi mielessä 24/7, ja osaisivat kertoa miten saisin tilanteen tasapainotettua.
No minä olen yhdessä toisen naisen kanssa, jolla seksi on mielessä 24/7.
Jos libidonne eivät kohtaa, voitte erota tai vaihtoehtoisesti avata suhteen. Kumppanisi saa seksiä ja sinä voisit jutustella jonkun kivan aseksuaalin tai greyn kanssa, ehkä pitää kädestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei seksihalut kohtaa niin parempi erota.
Onko siinä edes mitään tunnetta kunnolla mukana jos jatkuvasti höyläämässä? Onko se vain riippuvuus millä hoidetaan jotain sisäistä tyhjyyttä...
Se onkin yksi asia mihin olen pettynyt, että nainen on niin tyhjä sisältä, että olisi pakko harrastaa seksiä koko ajan. Vähemmän seksuaaliset naiset on jotenkin henkisempiä.
Ap:n kumppania en tunne, muttei mun henkisyys ainakaan vähentynyt seksistä, paljon olen miettinyt syvällisiä.
Minusta on normaalia, että ekä vuosi on seksiä joka päivä ja sitten se rauhoittuu siitä vähän.
On kohtalaisen omintakeinen provo ja vastaukset sen mukaisia.
Miksi otit hottiksen AP, etkä sitä estoista nörttiä?
Vierailija kirjoitti:
Nainen vaikuttaa vähän holtittomalta. Toivottavasti olette käyttäneet kortsua, ettet ole ap saanut häneltä mitään.
Olen saanut ainoastaan nyekerisankkerin,joka ei ole kovin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki estoiset nörttinaiset, joita olen tavoitellut, ovat torjuneet minut. Kerran olin pihtaavan naisen kanssa, mutta se ei ollut estoinen nörttinainen, vaan enempi tavallinen nainen, joka vaan tykkäsi pihdata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki estoiset nörttinaiset, joita olen tavoitellut, ovat torjuneet minut. Kerran olin pihtaavan naisen kanssa, mutta se ei ollut estoinen nörttinainen, vaan enempi tavallinen nainen, joka vaan tykkäsi pihdata.
🤣
Inhottavaa ap:n tyttöystävälle jos tämä on luonteeltaan sellainen että pitää seksivitseistä ja tuollaisesta vihjailusta, mutta ap pamauttaa joku päivä että häntä ne vain ällöttävät. Tyttöystävä joutuu rajoittamaan itseään ja miettimään jatkuvasti että olikohan tuo äsken lipsahtanut vitsi ok. Parisuhde kun on nimenomaan se ihmissuhde, jossa pitäisi pystyä puhumaan seksistä ja näyttämään läheisyyttä juuri sillä itselle luontevalla tavalla. Suosittelen eroa.
Ap:n entinen taas ei valitettavasti oikeasti halunnut seksiä tämän kanssa, sori vaan. Ei halukas nainen käyttäydy noin.
Halukkaat naiset on jotenkin tosi kiusallisia ja eläimellisiä
Mitä on tämä sinun "koko ajan"? Kerran päivässä? Monta kertaa päivässä? Useampana kertana viikossa? Olette olleet 5kk yhdessä, siinä on vielä rakastumisvaihe kovasti menossa johon monilla kuuluu kova himo kumppania kohtaan. Ei ole mitenkään poissulkeva asia mistään. Vähän jopa kyseenalaistaisin oletko itse kuinka rakastunut, vaikka totta kai ihmisillä on erilaiset seksihalut ylipäätään.