Nainen liian seksuaalinen, pitäisikö erota?
Ollaan oltu 5 kuukautta yhdessä, ja nainen haluaisi seksiä koko ajan ja heittää jatkuvasti huonoja seksivitsejä. Itseäni ei kauheasti naurata, kumpikaan edellisistä seikoista. Onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin erota? Olen ollut pitkään yksin, ja pidän naisesta kyllä muuten suuresti. Kai se on niin, että elämä ei minulle suonut kotoilusta pitävää, ei kovin seksuaalista nörttinaista, joka olisi ollut ihanteeni.
Kommentit (121)
Kuvattu skenaario hieman suoremmin sanakääntein;
Ap haluaisi pari-kolme kertaa kuussa ottaa tyttöystävänsä puoliväkisin mutta eihän se onnistu kun tyttö on ihan väärällä asenteella hommassa mukana...
I call trololololollololollololooo.....
Kokemuksen äänellä ei toimi. Joko olette samalla aaltopituudella tai ette.
Jonkin ajan kuluttua turhaudutte tilanteeseen molemmat.
Järkytyin lukemastani! Että nainen ei saisi haluta, eikä varsinkaan tehdä aloitteita. Että mies määrää milloin haluaa, ja pitää saada oikein "vongata" että MIEHESTÄ tuntuu paremmalle. Millaiset miehet puhuvat näin?
Onko nainen edelleen joku kohde, jolla ei saa olla omia ajatuksia tai haluja, vaan elää vain miestä varten.
Itsenäisenä ja korkealla, todella korkealla lipidolla varustettuna olen onnekseni saaanut elää mihen kanssa jolla tasot sammalla levelillä kuin itselläni.
Mutta, järkyttynyt olen.
Lisään vielä, että vaikka nainen on kuinka seksinnälkäinen, ei tarvitse olla pettäjä, tai holtiton muutenkaan.
Olen tuntenut kavereita, jotka eivät pidä siitä jos nainen ohjaa seksissä, on aloitteellinen saati vaatii. Näillä ollut ongelmia omissa parisuhteissa ja siksi samaiset miehet käy huo.rissa. Pää tai seisokki tai molemmat ei kestä vaativaa naista. Näiden miesten arvostus ei ole ollut korkealla minun asteikolla. Kaikki eronneet em syistä.
M62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme lässyttäjä oot. Senkun lähdet nostelemaan. Heippa 👋
Nainen on muuten minulle oikein sopiva nainen. Haluaisin kuulla mielipiteitä naisilta, jotka haluaa seksiä koko ajan ja puhua seksistä usein. Onko mahdollista saada nainen vähemmän seksuaaliseksi?
On. Petä sitä. Halveksi avoimesti ja hauku sen ulkonäköä. Sillä se asettuu.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Järkytyin lukemastani! Että nainen ei saisi haluta, eikä varsinkaan tehdä aloitteita. Että mies määrää milloin haluaa, ja pitää saada oikein "vongata" että MIEHESTÄ tuntuu paremmalle. Millaiset miehet puhuvat näin?
Onko nainen edelleen joku kohde, jolla ei saa olla omia ajatuksia tai haluja, vaan elää vain miestä varten.
Itsenäisenä ja korkealla, todella korkealla lipidolla varustettuna olen onnekseni saaanut elää mihen kanssa jolla tasot sammalla levelillä kuin itselläni.
Mutta, järkyttynyt olen.
On se juuri tuota. Varsinkin siinä 40-50v miehillä. Vaimolla on seksiä vain silloin kun he päättää haluta kotona. Tietysti myös pettävät joten kotona haluttaa tuskin koskaan, koska osa sadistista nautintoa on kiusata vaimoa pihtaamalla kotona. Jopa tämän on yksi myöntänytkin suoraan. Näillä on naisviha syvässä ja halveksunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin miehen, jonka kanssa harrastaa seksiä monta kertaa päivässä ja ihan joka paikassa kaikenlaisilla välineillä ja rei’illä. Siis seksiriippuvaisen miehen, mutta kun tällaisia miehiä yhdistää yksi piirre = psykopatia. Siis oikeasti. Eli siis herkästi tylsistyminen samaan partneriin. Psykopaatin kanssa ei pysty myöskään rakentamaan syvää henkistä yhteyttä tai pitkäaikaista suhdetta, koska heille ihmiset ovat vain kertakäyttöesineitä. Eli mitä tehdä? Hitto soikoon pitääkö tässä aloittaa masennuslääkkeet, että omat seksihalut varmasti lähtee? Miksi naisena on mahdoton löytää mies, jolla olisi samanlaiset seksihalut ja seksifantasiat?
Täysin sama tilanne!!! Ja hormonikierukka vaan pahensi tilannetta, halut noussut vielä moninkertaisesti entisestä ja alapää on kokoajan märkä ja ns. valmis, mutta kun ei sitä seksiä saa mistään, koska mua ällöttää yhden illan jutut!
Jotenkin ei yhtään kiihottavaa, että nainen on koko ajan märkä. Kiihottavampaa on nainen, joka ei ole märkä melkein ikinä, ja jolta täytyy ruinata. En tiedä mistä johtuu, ehkä siitä että en ole ikinä ollut mikään yhden yön juttujen tai seksisuhteiden harrastaja.
Jos minulta täytyy ruinata tarkoittaa se sitä, että olet mielestäni kuvottava etkä saa ikinä. Miksi ihmeessä haluat olla ihmisen kanssa jonka mielestä olet vastenmielinen? Hoitakaa nyt hemmetissä päänne miehet!
Kun halut eivät kohtaa niin ehkäpä parempi etsiä toinen. Sama onko halukkaampi mies vai nainen. Ja sama onko haluttomampi mies vai nainen. Eri pidemmät suhteet, näissä jo halut heilahtelee elämäntilanteitten myötä. Mutta jos jo alkumetreillä mättää niin ei jatkoon.
Mistään tuskin löydät sellaista kumppania, jolla ei olisi mitään huonoja puolia. Sinun täytyy vain punnita, kummat painavat vaa'assasi enemmän, hyvät vai huonot puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei seksihalut kohtaa niin parempi erota.
Onko siinä edes mitään tunnetta kunnolla mukana jos jatkuvasti höyläämässä? Onko se vain riippuvuus millä hoidetaan jotain sisäistä tyhjyyttä...
Se onkin yksi asia mihin olen pettynyt, että nainen on niin tyhjä sisältä, että olisi pakko harrastaa seksiä koko ajan. Vähemmän seksuaaliset naiset on jotenkin henkisempiä.
No voi helevetti mitä soopaa.
Omalla kokemuksellani voin sanoa että henkisin tyttöystäväni oli myös seksuaalisesti halukkain. Oli mielikuvitusta sängyssä ja sen ulkopuolella. Yksi pääsky ei kesää tee, mutta sun asenteesi on aika vanhanaikainen.
Sit kun se sielunkumppani löytyy niin sitä haluaa joka tavalla. Ja monissa eri asennoissa.
Aloitus lienee provokaatio. Ongelma voi tietysti olla todellinenkin, mutta sen käsittely on mielestäni suhteen sisäinen asia, jossa ulkopuolisten mielipiteillä ei ole merkitystä. Ihan sama mitä muut ajattelee parin on itse arvioitava suhteensa ja sen merkitys kummallekin. Toimiva keskusteluyhteys on se ainoa tie. Keskustelemaan oppii vain keskustelemalla. Usein jo asiasta puhuminen auttaa itseäkin hahmottamaan kokonaisuutta. Samaa toki auttaa myös tää kirjoittelu. Aihe on kiinnostava. Siksipä trollitkin menestyy.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus lienee provokaatio. Ongelma voi tietysti olla todellinenkin, mutta sen käsittely on mielestäni suhteen sisäinen asia, jossa ulkopuolisten mielipiteillä ei ole merkitystä. Ihan sama mitä muut ajattelee parin on itse arvioitava suhteensa ja sen merkitys kummallekin. Toimiva keskusteluyhteys on se ainoa tie. Keskustelemaan oppii vain keskustelemalla. Usein jo asiasta puhuminen auttaa itseäkin hahmottamaan kokonaisuutta. Samaa toki auttaa myös tää kirjoittelu. Aihe on kiinnostava. Siksipä trollitkin menestyy.
Jep, peukut kirjoittelulle kanssa. Puhuminen ei onnistu kotona niin paljoa kuin itse haluaisin, joten vertaistukea jotenkin mutkan kautta. Ongelmaa on näemmä naisillakin, eikä vain miehillä. Kauhea tarve vain ymmärtää tuota haluttomuutta mulla on, sen jaksaa helpommin kun tietää ettei vika ole minussa. Olemme siis puhuneet tästä monen monta kertaa ja hyvässä hengessäkin. Asiat ei vain kuitenkaan muutu, mikä on harmi.
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöt on usein tuolla tapaa korostuneen seksuaalisia. Niin puheissaan, pukeutumisessaan kuin käytöksessään. Johtuu siitä, että luulevat sellaisen naisen olevan miesihanne. Mutta oikeasti se on vain nolostuttavaa käytöstä, mikä halventaa naista. Aiheuttaa myös myötähäpeää lähiympäristössä.
Olisiko naisystäväsi vähän kokematon ja lapsellinen?
Ai että jos nainen haluaa seksiä on nolo ja lapsellinen?
Kyllä miehinen itsetunto on ohut.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut kavereita, jotka eivät pidä siitä jos nainen ohjaa seksissä, on aloitteellinen saati vaatii. Näillä ollut ongelmia omissa parisuhteissa ja siksi samaiset miehet käy huo.rissa. Pää tai seisokki tai molemmat ei kestä vaativaa naista. Näiden miesten arvostus ei ole ollut korkealla minun asteikolla. Kaikki eronneet em syistä.
M62
Eli aloittajan kaltainen mies haluaa rajoittaa naisen seksuaalisuutta, ei salli että nainen(kin) nauttii seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halukkaat naiset on jotenkin tosi kiusallisia ja eläimellisiä
Inhottavaa olla esineellistettynä.
M52
Pysykää meistä siis kaukana. Ihanaa, kiitos jo etukäteen!
N40
Nymfomaaneista?
Nymfomaaneista? Nainen joka haluaa seksiä ei ole nymfomaani vaan normaali nainen.
Ja kun mies kertoo jollekin että vaimo pihtaa niin mies kertoo että seksiasiat on parisuhteessa juuri niin kuin pitää olla. Se vain että mies ei siinä samalla saa itsekään mutta logiikkahan ei miehillä noin yleensäkään ole hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen vaikuttaa vähän holtittomalta. Toivottavasti olette käyttäneet kortsua, ettet ole ap saanut häneltä mitään.
Holtiton? Ei ole todellista.
Minä haluan todella usein seksiä mieheni kanssa ja hän minun kanssani. Olenme olleet yhdessä todella pitkään ja mieheni on aimut seksikumppanini. En halua ketä vaan miestä vain omaani. Miten joku mies ei pysty käsittämään että juuri hän, ei kukaan muu on naisensa halun kohde? Huono itsetunto? Luulisi tuntuvan hyvältä
Aivan käsittämätöntä että kun nainen haluaa seksiä niin miehet alkavat haukkua, tehdä naisesta likaista ja halventaa naista. Olette aivan säälittäviä.
Älä ihmeessä eroa. Ei se ole helppoa vähän haluavankaan kanssa.