Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen käyttänyt tähän mennessä tasan 2 krt maskia

Vierailija
29.01.2021 |

Toinen oli lääkärin vastaanotolla viime lokakuussa ja toinen yliopiston tenttitiloissa joulukuussa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole käyttänyt kertaakaan, enkä tule käyttämään jatkossakaan. Minua ei komennella käyttämään maskia.

Ei kai ketään komenneltu ole... Tai ainakin suurimmilta osin kyse on suosituksesta. Ja aina kannattaa muistaa, että maskin käyttäminen niissä paikoissa missä se on suositeltua, osoittaa että otat myös muut huomioon.

Vierailija
22/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole käyttänyt kertaakaan, enkä tule käyttämään jatkossakaan. Minua ei komennella käyttämään maskia.

Kyllä komennellaan jos halutaan, etkä sinä mahda sille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä te! Minä olen myös käyttänyt ehkä 5 kertaa ja joka kerta samaa maskia. Muuten pidän välimatkaa. Kaupassa käyn niin nopeasti etten tarvitse maskia. Lääkärin vastaanotolla piti käyttää.

Vierailija
24/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole käyttänyt kertaakan enkä aio käyttää.

Mäkään en ole koskaan juonut maitoa. Enkä juo.

Ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
25/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä te! Minä olen myös käyttänyt ehkä 5 kertaa ja joka kerta samaa maskia. Muuten pidän välimatkaa. Kaupassa käyn niin nopeasti etten tarvitse maskia. Lääkärin vastaanotolla piti käyttää.

Miksi menit lääkäriin?

Vierailija
26/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit lääkäriin?

En ole tämän kommentin kirjoittaja, mutta pakko kysyä. Mitä hittoa se sinulle kuuluu miksi hän on ollut lääkärissä?🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme