Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen käyttänyt tähän mennessä tasan 2 krt maskia

Vierailija
29.01.2021 |

Toinen oli lääkärin vastaanotolla viime lokakuussa ja toinen yliopiston tenttitiloissa joulukuussa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sulle pitäisi keksiä. Kylpyläpaketti palkinnoksi?

Vierailija
2/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mikään ylpeilyn aihe, vaikka jostain syystä näytät niin kuvittelevan. Sinunlaisesi ylläpitävät tilannetta jossa rajoituksia vaan jatketaan ja kiristetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole käyttänyt kertaakaan, enkä tule käyttämään jatkossakaan. Minua ei komennella käyttämään maskia.

Vierailija
4/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin lapsen terveystarkastuksessa, perhetapaamisella ja hammaslääkärin odotustilassa.

Vierailija
5/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hianoa, itse en pystyisi noin hyvin eristäytymään. Olen käyttänyt varmasti satoja maskeja, enkä edes käy missään mikä ei liittyisi opintoihini.

Vierailija
6/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunissa on meillä pakko käyttää jos meinaa duunipaikkansa pitää.

Vierailija
7/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
8/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma :D eläny normaalisti kokoajan

Vierailija
9/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin kerran puoli tuntia ja jo särki päätä sen jälkeen.

Vierailija
10/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri teidän takianne tämä epidemia jatkuu ja jatkuu. Itse olen ostanut ja käyttänyt jo ainakin 12 pakettia kirurigisia masjkeja ja 4 pakerttia FFP2 sekä yhden paktin FFP3 maskeja.

Vierailija
11/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole käyttänyt kertaakan enkä aio käyttää. En vaikka tulisi pakko. Sitten vaan makselen sakkoja, rahasta  ei ole pulaa onneksi.

Vierailija
12/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirurgisia maskeja ja 4 pakettia FFP2 sekä yhden paketin FFP3 maskeja 8(ei pitäisi samalla keittää risottoa)

Vierailija
13/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun huippukuntoinen työkaveri sairastui koronaan, ja sitä särki kyllä koko kehoa, joutui useamman kerran sairaalaan, sairaana 3 kuukautta.

Vierailija
14/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole käyttänyt kertaakan enkä aio käyttää. En vaikka tulisi pakko. Sitten vaan makselen sakkoja, rahasta  ei ole pulaa onneksi.

"

Sinuun sopis hyvin tämä:

Älyä kuinka äijällä lie ollut itsellään

jaella lapsijoukollen, ei tiedä yksikään;

mut vanhemmille varmaankin lie liiaks antanut,

kuin nuorimmalle muuta ei kuin hiukka ripponut.

Vierailija
15/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hianoa, itse en pystyisi noin hyvin eristäytymään. Olen käyttänyt varmasti satoja maskeja, enkä edes käy missään mikä ei liittyisi opintoihini.

Mieti sitä jätekasaa mikä niistä syntynyt

Vierailija
16/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt nauttimaan etätöistä lainkaan, joten töissä menee maskeja paljon. Käytän maskeja myös luonnollisesti kaupassa ja muissa sisätiloissa (joissa nyt en oikeastaan olekaan ollut kaupan lisäksi).

Tilasin kesäkuussa 1000 kirurgista maskia. Kyllä niitä kuluukin. Tosin työnantaja alkoi jakaa niitä syksyllä myös.

Vierailija
17/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyttänyt pari kertaa, kun on ollut tila mihin ei ilman maskia pääse.

Vierailija
18/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

84% tehohoitoon joutuneista ollut ylipainoisia. Lähes koko kriisi olisi vältetty jos olisi puututtu kasvavaan ylipaino-ongelmaan.

Vierailija
19/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri teidän takianne tämä epidemia jatkuu ja jatkuu. Itse olen ostanut ja käyttänyt jo ainakin 12 pakettia kirurigisia masjkeja ja 4 pakerttia FFP2 sekä yhden paktin FFP3 maskeja.

No höpö höpö. Terveet nuoret ihmiset saavat maskeista vain haittoja. Päänsärkyä, iho-ongelmia jne. Eikä niitä kukaan oikeaoppisesti käytä. En ole nähnyt kenenkään desinfioivan käsiään ennen ja jälkeen maskinlaiton. Kaikki räpläävät niitä. Ne saavat ihmiset unohtamaan turvavälit.

Vierailija
20/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun huippukuntoinen työkaveri sairastui koronaan, ja sitä särki kyllä koko kehoa, joutui useamman kerran sairaalaan, sairaana 3 kuukautta.

Minun ylipainoinen appiukko, joka tupakoi sairasti koronan ihan flunssana kotona. Kieltämättä kyllä vähän hirvitti hänen kohtalo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän