Seksisuhteessa, kuinka usein näette?
Jos teillä on jonkinlainen seksisuhde, kuinka usein tapaatte? Ja onko vastavuoroista? Minulla on parikin säätöä, mutta ei nähdä kauhean usein. Nytkään en ole saanut pariin viikkoon. Ja ne tapaamiset menee aina sen mukaan milloin miehelle sopii. Olisi kiva saada parikin kertaa viikossa, siksi näitä säätöjä on useampi. Kun ei tunnu löytyvän miestä, joka kävisi edes kerran viikossa. Olen kuitenkin hoikka ja hyväkroppainen, ainakin miehet kehuu. Ja seksi luistaa hyvin. Ja ei heilläkään muita säätöjä juuri ole, yhdellä on joku toinenkin. Eli siitä ei ole kiinni. Vai onko tää ihan normitilanne, eli nähdään parin viikon välein ehkä. En jaksaisi mitään yhdenillan hoitojakaan tai vielä useampia säätöjä. Parisuhdettakaan en oikein kaipaa, muuten kuin seksin osalta. Tosin ei sellaista ole ollut tarjollakaan.
Kommentit (4)
https://www.is.fi/viihde/art-2000007759422.html
Sellainen idea, että klapimestojen nettisivuille vois laittaa vaikka kuvan miltä näyttää kuutio. Tai hei, jos siihen viereen laittaisi esim. kuvan autosta, niin pystyisi edes vähän suhteuttamaan, Hagman päivitteli Instagramissa.
Minulla olisi taas sellainen idea, että voisi olla koulussa hereillä, niin ymmärtäisi ihan perusasiat. Niinkuin että kuutio on tuhat litraa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran pari viikossa nähdään erään miehen kanssa senksin merkeissä
Tämä olisi kyllä jo ihan sopiva määrä.
Ap
Toisen kanssa n 1-2 krt viikossa (vastavuoroista), toisen noin kerran kahden viikon välein (hän tulee aina luokseni).
M40
Kerran pari viikossa nähdään erään miehen kanssa senksin merkeissä