Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostakaa p***kele niitä FFP2- ja FFP3-maskeja!

Vierailija
28.01.2021 |

Se on pieni hinta omasta terveydestä ja vapaudesta. Jokaisella on varaa maksaa se mikäli oma henki on kallis ja tärkeä. Ja vetoan nyt ihmisten haluun elää ja liikkua.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta. Ei ole mitään asiaa rautakauppaan ja rahat muutenkin vähissä.

Älä osta tupakkaa ja kaljaa.

Vierailija
22/92 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuti vinkuti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Ensin vouhkattiin paperimaskeista. Nyt vouhkataan ffp-maskeista. Kuukauden päästä aletaan varmaan jankuttamaan kaasunaamareista.

Vierailija
24/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Ostan perunoita, maitoa, munia ja voita.

Vierailija
25/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta.

Vierailija
26/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kalliita.

Vierailija
27/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä voi ostaa?

Niitä saa ihan jokaisesta tavallisesta rautakaupasta, mutta jos et itse jaksa ostaa niin voin diilata niitä kolminkertaiseen hintaan Alkon takana.

Oli kyllä loppu kaikista tämän kaupungin kaupoista.

Vierailija
28/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta 🤭

Vierailija
29/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henki? Kuule kun on sairastettu jo korona. Koittakaa nyt vähän sietää elämää ja siihen kuuluvia satunnaisia tauteja. Ihme vastuutonta pelottelua kun suurimmalle osalle se ei tee yhtään mitään.

Vierailija
30/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostinhan minä, Prisman kotiinkuljetuksella, jottei tarvitsisi lähteä vaeltamaan kauppaan. Ostin kahta eri laatua, että varmasti saisin FFP2-maskeja. Olivat loppuneet, ja nyt minulla on 100 kappaletta näitä sinisiä rättejä, jotka eivät suojaa miltään. En pane enää yhtään vähistä rahoistani näihin hysteriasuojuksiin tämän jälkeen.

Minulla on 60kpl hysteriarättejä koska minulle annetaan niitä ilmaiseksi :D En ole vielä kertaakaan käyttänyt enkä käytä.

Vierailija
31/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä voi ostaa?

Niitä saa ihan jokaisesta tavallisesta rautakaupasta, mutta jos et itse jaksa ostaa niin voin diilata niitä kolminkertaiseen hintaan Alkon takana.

Tai jopa Alepasta

Vierailija
32/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin jos niitä jossain myytäisiin. ”Tilapäisesti loppu”.

Vierailija
33/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henki? Kuule kun on sairastettu jo korona. Koittakaa nyt vähän sietää elämää ja siihen kuuluvia satunnaisia tauteja. Ihme vastuutonta pelottelua kun suurimmalle osalle se ei tee yhtään mitään.

Se tekee jo vähäoireisena vaurioita keuhkoihin.

Vierailija
34/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mennyt jo vähistä rahoista monta sataa maskeihin, ostin nyt kankaiset ja niillä mennään, kertakäyttöisiä en raaski enää.

Toki jos mekin saataisiin se 75,- euroa koronalisää per henki niin miettisin uudestaan.

Vierailija
35/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Järkevämpää suojata itse itsensä kuin vinkua päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen, miten joku muu ei käytä maskia. Eri juttu tietysti silloin, jos ei itsekään käytä mitään maskia tai ei ainakaan välitä, käyttääkö joku muu vai ei. Mutta "maskiraivo" katoaa, kun suojaa itsensä. 

Vierailija
36/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin laittaa osotteen minne lähetät. Kymmen per viikko kiitos.

Vierailija
37/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä kertakäyttösiä vai miten ne pitää puhdistaa? En ymmärrä joten en varmasti osta. Jos kahdesti viikossa kauppareissulla käydessäni tarttuu kertakäyttömaskista huolimatta ni sitten on voi voi, tuskinpa siitä itse lentsua pahempia oireita saankaan

Vierailija
38/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä voi ostaa?

Tai jopa Alepasta

Aivan, olen käyttänyt niitä siitä asti, kun lokakuussa tartunnat lähtivät nousuun.

Mutta eilen olivat ekaa kertaa  lähi-alepasta loppu. Onneksi olen ostanut jonkin verran varastoon.

Vierailija
39/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä kertakäyttösiä vai miten ne pitää puhdistaa? En ymmärrä joten en varmasti osta. Jos kahdesti viikossa kauppareissulla käydessäni tarttuu kertakäyttömaskista huolimatta ni sitten on voi voi, tuskinpa siitä itse lentsua pahempia oireita saankaan

On kertakäyttöisiä

Vierailija
40/92 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En p***kele osta! Kun eivät edes anna suojaa virusta vastaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi