Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
2481/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en jaksa anoppiloita

ja kaikenlaisia sukuja

Vierailija
2482/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ymmärtää, että kristillisessä kultuurissamme nimenomaan halua ja seksuaalinen mielihyvää, "viisarin pieninäkin värähdystä" on 1600-vuotta - kirkkoisä Augustinuksen ajoista alkaen 400 luvun alusta asti kaiken järjen ja luonnonmukaisuuden vastaisesti markkinoitu kirkossa merkiksi saatanan läsnäolosta.

Tämä kirkolle ja myöhemmin pseudolääketieteelle ja myös juridiikkaan ja sosiaalityöhön omaksuttu perisyntinen oppi on olllut niin monelle mahtava toimeentulon lähde, että tästä perverssistä ideasta on ollut ihmisten ja kulttuurimme todella vaikeaa rimpuilla eroon. Heterosuhteissa saatanallisuusleimaamistä ei juuri enää näe, koska vahvimmat oikeuksiensa puolustajat ovat synti- ja saatanallisuusleiman omasta seksistään karistaneet. Enää ei myöskään puhuta sooloseksistä itsesaastutuksena (kirkon sanastossa englanniksi self-pollution).

Seksuaalisuuden kirkollinen augustinolainen synti-, saastaisuus- ja perkelellisyysleima si

Tämä siis vastauksena hänele, joka sanoin että "halu" on hänen suurin syy sinkkuuteensa. Haluahan - ja mielihyvää - demonisoidaan kulttuurissamme edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on niin paljon seinähulluja, luikureita, pettäjiä, laiskureita, yksinkertaisia, hyväksikäyttäjiä, mammanpoikia, narsisteja, seksiongelmaisia, äitiä hakevia, piilohomoja, itsevaltaisia, aggressiivisia, tolloja ym. että vaikea erottaa joukosta sitä tavallista jamppaa.

Vierailija
2484/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono leuka ja heikko tulotaso

Vierailija
2485/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono leuka ja heikko tulotaso

Rupee ajaa rekkaa niin tulot nousee 

Vierailija
2486/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi suomalaisten pitää olla sinkkuja. Talviyönä tarvitsette jonkun lämmittämään toisianne.

Vierailija
2487/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on niin paljon seinähulluja, luikureita, pettäjiä, laiskureita, yksinkertaisia, hyväksikäyttäjiä, mammanpoikia, narsisteja, seksiongelmaisia, äitiä hakevia, piilohomoja, itsevaltaisia, aggressiivisia, tolloja ym. että vaikea erottaa joukosta sitä tavallista jamppaa.

Rupea seurustelemaan naisten kanssa. Ne ovat kaikki täydellisiä.

Vierailija
2488/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hetero avioliitossa. Saanut lapsia, jotka ovat elämäni suurin lahja. Mutta...jos nyt saisin aloittaa alusta, niin eläisin joko sinkkuna tai haluaisin vaimon(lesbosuhde). Aitoa rakkautta, syvää ymmärrystä ja oikeaa tasa-arvoa. Helkkari sentään, 95-v. tätini sanoi, että alkaisi seurustella enää vain naisen kanssa. Miehet eivät kiinnosta minua ollenkaan, joitain harvoja voin sietää...Ajattelisin niin, että tulevaisuus(mikäli sellaista on meille luvassa ihmiskuntana) on Naisten. Leppoisaa viikonloppua 🌻🙏🌻

Vierailija
2489/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu taas, että naiset nimenomaan hakee juuri tälläisia... Itse olen kaikkien näiden vastakohta. Se tuntuu olevan suurin syy, miksi en kelpaa naisille... He valitsee mieluummin tälläisen, joita kuivailit viestissäsi. Oon hävinnyt "sata" kilpakosintatilannetta kuvailemillesi miehille. 

Vierailija
2490/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu taas, että naiset nimenomaan hakee juuri tälläisia... Itse olen kaikkien näiden vastakohta. Se tuntuu olevan suurin syy, miksi en kelpaa naisille... He valitsee mieluummin tälläisen, joita kuivailit viestissäsi. Oon hävinnyt "sata" kilpakosintatilannetta kuvailemillesi miehille. 

Miten hakee? Mistä tiedät etukäteen millainen mies on? Kun vuosi vuodelta tapaat tällaisia niin oho hups oletkin 40v etkä vieläkään ole löytänyt sitä kunnollista. Sanoisin, että jos jotain jotain olen oppinut niin hyvät miehet pariutuu siinä 20v korvilla.

Vierailija
2491/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähäinen yritys, kaipaus yksinoloon.

Tämä. Lisäksi tiedän tarkkaan, mitä haluan ja mitä en halua. Jos kuka tahansa mies kelpaisi, ei tarvitsisi olla sinkku. Mieluummin olen kuitenkin itsekseni kuin epäsopivan kumppanin kanssa. Tässä elämänvaiheessa en myöskään jaksa tutustua kehenkään. Olisi eri asia, jos liekki syttyisi jonkun entuudestaan tutun kanssa. Uusien ihmisten tapaaminen ja heihin tutustuminen vie liikaa voimia ja on pois muusta, mieluisammasta tekemisestä ja olemisesta. 

Vierailija
2492/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy sinkkuuteen on sen tajuaminen, että naiset etsivät isää tuleville lapsilleen. Tietoisesti tai tiedostamattaan.  En halua lapsia, joten parisuhteet eivät yleensä onnistu. Tai ainakin päättyvät melko nopeasti.

Viiskymppiset naiset? En ole koskaan etsinyt isää lapsilleni, ehkä olisi pitänyt niin olisin ehkä saanut fiksumpia kumppaneita.

Luetun ymmärtäminen on myös yksi kriteereistäni.

Vierailija
2493/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä haet ja löydät  kaikki kumppanisi? Jos kerrot, muut voi karttaa paikkaa ja välttyä kohtalostasi.

Vierailija
2494/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy yksittäinen syy sinkkuuteeni on oma valinta. En jaksa somettavaa lahnaa joka valittaa kaikesta ja haluaa vaan kokoajan jotain. Somessa kuitenki kokoajan kiillottamassa itteensä ja näyttämässä niin onnelliselta. Ei se sellane mahdollinen kumppani kestäis mun rehellisiä mielipiteitäkään, somessa tai oikeassa maailmassa. Yksin on hyvä 😌

Vierailija
2495/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso siitin, ei mahdu kuin perärööriin.

2496/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset preferoivat parinvalinnassa vääriä seikkoja eivätkä näe arvoani ja niiden piirteiden hyötyjä, joissa olen vahva. Yleensä ottaen naisten parinvalintataidot ovat tavattoman kehnot. Kerta toisensa jälkeen he valitsevat huonoja miehiä samanlaisilla kriteereillä, päätyvät eroamaan - ja sitten valittavat, miten kaikki miehet ovat kelvottomia ja huonoja. Toisella tai kolmannella kierroksella minäkin sitten kelpaisin, mutta sellainen ei kiinnosta itseäni, kun haluan naisen, jolle minä olen se ykkösvaihtoehto, jonka kanssa perhe perustetaan. Turhauttavaa.

Vierailija
2497/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut hetero avioliitossa. Saanut lapsia, jotka ovat elämäni suurin lahja. Mutta...jos nyt saisin aloittaa alusta, niin eläisin joko sinkkuna tai haluaisin vaimon(lesbosuhde). Aitoa rakkautta, syvää ymmärrystä ja oikeaa tasa-arvoa. Helkkari sentään, 95-v. tätini sanoi, että alkaisi seurustella enää vain naisen kanssa. Miehet eivät kiinnosta minua ollenkaan, joitain harvoja voin sietää...Ajattelisin niin, että tulevaisuus(mikäli sellaista on meille luvassa ihmiskuntana) on Naisten. Leppoisaa viikonloppua 🌻🙏🌻

Pelkästään suomalaisten naisten poliittisesti päättämä tulevaisuus olisi aika nopea alistuminen Islamin patriarkaatin alle. Leppoisaa viikonloppua 

Vierailija
2498/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään sinkku kunnes rupesin reenaamaan ja itsevarmuuteni nousi.

Vierailija
2499/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupea seurustelemaan naisten kanssa. Ne ovat kaikki täydellisiä.

Mutta kun en tosiaankaan tykkää naisista, ajatus seksistäkin naisen kanssa yököttää. Tavallinen, tervehenkinen mies siintää ihanana unelmana.

Vierailija
2500/2581 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavan rehellisiä vastauksia! Olisipa hienoa tavata teidät, jotka itsestänne kriittisesti puhutte. Olettekohan sittenkään niin kamalia, miltä itsestänne tuntuu? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi