Lue keskustelun säännöt.
Uskomatonta! En ole käynyt täällä varmaan 6 viikkoon!!! Sitä se työelämä teettää, jää pois turhat jutut :)
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta sellainen työ, josta sä olisit taatusti kateellinen! ;)
T. 3
mä taas pahoin pelkään, et kun ens viikolla alkaa työt niin alkaa taas päivittäinen roikkuminen täällä... ;D