Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varmasti ollu paljon keskustelua, mutta haluaisin silti mielipiteitä: Tuplarattaat sisaruksille, minkälaiset?

04.08.2006 |

Eli hakusessa olisi joko edulliset uudet tai käytetyt hyväkuntoiset tuplarattaat vauvalle ja 2,5 vuotiaalle isosiskolle. Tyttö on aika pienikokoinen ikäsekseen (Nyt 2 vuotta; 85 cm ja 11 kg), mutta rattaat tulisivat lähinnä talvikäyttöön, joten talvivaatteissa pitäisi mahtua... Mitään isoja, tyyliin Emmaljunga, en edes harkitse, vaan mielellään taas ne tyypilliset vaatimukset; kevyet, ketterät, myös isommalle sisarukselle miel. säädettävä jalkatuki ja lepoasento, EHDOTTOMASTI talvella liikuttavat ja pieneen tilaan menevät.

Kävin kokeilemassa jo paria peräkkäin istuttavaa malleja, mutta jo pelkästään tytön kyydissä olo ja liikkuminen oli hankalaa :( Ja kääntyminen yhtä tuskaa... Harmi vaan, että näin taitaa olla vähän muissakin malleissa. Eli peräkkäin istuttavia ei mielellään... Sitten nuo paljon puhutut X-adventure Twincot; Niissä ilmeisesti on aika ahdasta ja isomman sisaruksen pää ottaa heti kuomuun kiinni... Ja yksi vaihtoehto olisi ABC Twin Air, mutta niissä ei ole kääntyvää etupyörää, joten mitänköhän käytännössä tuo liikkuminen onnistuu?

Joten pyydän, AUTTAKAA MINUA :) Asun vielä sellaisella paikkakunnalla, jossa on tasan yksi lastentarvikeliike, joten en edes helposti pääse testaamaan valikoimaa... Ja rahaa en halua kauheasti satsata, joten käytetyt hyvät olisivat toive (Huom! Pieni vihje ;)), koska haluaisin ne vain talveksi, koska kesällä tyttö jo varmasti käyttää joko seisomalautaa tai pyöräilee. Mutta tytön temperamentin ja uhman takia en uskalla lähteä talvella yksin liikenteeseen pelkällä seisomalaudalla, koska tyttö pitää ehdottomasti saada tarvittaessa (Huom! Lue itku/jalat-veteläksi-kohtauksen tullessa) kiinni johonkin! Ja meillä on kuitenkin Emmaljungan Duo Edget odottamassa jokapäiväistä käyttöä vauvalle, koska tuplarattaita emme tarvitse kun satunnaisesti...

Olen käynyt mielessäni jo kaikki vaihtoehdot, mitä netistä löytyy, enkä vieläkään osaa päättää... Ja se suurinhan on se käytäntö, joka vasta näyttää, mitkä rattaat olisivat sopivat :)

Joten nyt kaikki laittamaan edes jotain tietoa ja infoa tupliksista :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen et mekin tilataan noi Hauckit, se uus väri on aika kiva :) toivottavasti meidän teutonian kantokassi sitten mahtuu niihin. Tilasitko tuon Hauckin läpinäkyvän sadesuojan vai sopiiko noihin rattaisiin joku muukin (tavallinen) tuplien sadesuoja? Mä en noista läpinäkyvistä tykkää, vievät kauheasti tilaakin kun eivät oo käytössä tai sit en vaan osaa taitella niitä riittävän pieneksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla