Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kans olisit heti silleen, jos tulis pyytään?

Vierailija
04.08.2006 |

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait mä saan niin tehdä kun tekin haukutte vaikka miksi..(en muista mikä numero olin)

Vierailija
42/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tälläsen puheenaiheen nostat, niin kyllä se sun moraalis on selkeesti siitä tulkittavissa taikka minulla on myös oikeus esittää siitä arvelujani.

Sori vaan ja nyt häippäsen ja jatkakaa olkaa hyvät, en häiritse enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolakan. Nam ja voi-h...

Vierailija
44/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutun Ossi Puolakan. Nam ja uuuh

Vierailija
45/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman miehenikin kanssa, kumpikin meistä tunnistaa toden ja fiktion eron. Kyse ei ole edes fantasiasta, kunhan hömpöttelin. Äh, mitä sitä selittelemään. Hassua, että tällaisestakin voi pahoittaa mielensä. -ap

Vierailija
46/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi nuori Sean Connery sattunut silmää niksauttamaan, niin varmasti olisi polvet pettäneet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä menikö nimi ihan oikein..Se jalkapalloilija siis

Mutta voi tsiisus voi olla nami!!!!!

Vierailija
48/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelin ensin, että olis se yks tyyppi, joka näytteli Salkkareissa sitä..ööh.. Aleksia, mutta onneks ei ollutkaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gordon Ramsay en se helvetinkeittiön kokki, joka puhuu " tuhmia" . Ei paha, vaikka ei mulla ykkösenä. Tolta kirvesosastolta tulee mun 2. MATT DILLON Nam!

Vierailija
50/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Holopainenko pantava mies?! Oksu tulee NYT!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ykkösenä on Johnny Depp, mutta kyllä lähtis heti myös seuraavat:

- Robbie Williams

- Gordon Ramsey

- Liam Gallagher

- Josh Holloway

- Ben Affleck

- nuori Clint Eastwood



kotimaisista varmaankin tuo Mikko Leppilampi ois lähinnä HEPA



täytyyhän naisella olla valinnanvaraa...

Vierailija
52/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit tää joka näytteli elokuvassa pahat pojat vaalee, vähän kiharat hiukset, nyt en saa päähäni... hö. näyttelee myös sketsisarjassa, jonka senkään nimeä en muista, mutta muita siinä olevia esim. (jos joku muistaa tän nimen niin laittakaa pliis) santeri kinnunen, Samuli Edelmann.

Ulkomaisista ehdottomasti BRUCE!!

Olen kuitenkin varattu ja nämä ovat vaan leikkiä, oikeesti siis en tekisi näin (tiedoksi tosikoille jotka kuvittelevat että tähän ketjuun vastanneet viettävät päivänsä unelmoimalla vieraista miehistä!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

veis multa jalat alta.

Ja on kollega vielä :-).

Vierailija
54/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Tehiksen Lukalla on ihan kivat silmät, mutta kestään muusta en saa mitään säväreitä.



Niin joo, jonkun jo mainitsema John Malcovich on kyllä ihan ok!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/60 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leffassa Hidalgo ni mikä jottei ;)



Mut kyl tuo miun oma ukkelini on ihanin <3

Vierailija
56/60 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti et käy meillä hoidossa....

t. hammashoitaja (joka tekee todella vastenmielisen hammaslääkärin kanssa töitä...)

Vierailija
57/60 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


toivottavasti et käy meillä hoidossa....

t. hammashoitaja (joka tekee todella vastenmielisen hammaslääkärin kanssa töitä...)

Vierailija
58/60 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin eniten Bono! Miehellä on älyä ja karismaa ja semmoinen tehoo meikäläiseen...



En mä kyllä sitä Aidania ja Lucaa täysin listoilta sulje... ;-)

Vierailija
59/60 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


**been there, done that**

Vierailija
60/60 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin uni menee aina niin, että tämä mies ihastuu muhun ja alkaa vongata. Olen aina aivan himoissani, mutta en antaudu seksiin. Lopulta meistä tulee ystäviä.



Olen ihan kieron uskollinen tyyppi, edes unissani en osaa pettää! :-)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme