Kenen julkkiksen kans olisit heti silleen, jos tulis pyytään?
Kommentit (60)
Jos tälläsen puheenaiheen nostat, niin kyllä se sun moraalis on selkeesti siitä tulkittavissa taikka minulla on myös oikeus esittää siitä arvelujani.
Sori vaan ja nyt häippäsen ja jatkakaa olkaa hyvät, en häiritse enempää.
oman miehenikin kanssa, kumpikin meistä tunnistaa toden ja fiktion eron. Kyse ei ole edes fantasiasta, kunhan hömpöttelin. Äh, mitä sitä selittelemään. Hassua, että tällaisestakin voi pahoittaa mielensä. -ap
olisi nuori Sean Connery sattunut silmää niksauttamaan, niin varmasti olisi polvet pettäneet...
En tiedä menikö nimi ihan oikein..Se jalkapalloilija siis
Mutta voi tsiisus voi olla nami!!!!!
Muistelin ensin, että olis se yks tyyppi, joka näytteli Salkkareissa sitä..ööh.. Aleksia, mutta onneks ei ollutkaan :D
Gordon Ramsay en se helvetinkeittiön kokki, joka puhuu " tuhmia" . Ei paha, vaikka ei mulla ykkösenä. Tolta kirvesosastolta tulee mun 2. MATT DILLON Nam!
Tuomas Holopainenko pantava mies?! Oksu tulee NYT!!!!!!!!
Edelleen ykkösenä on Johnny Depp, mutta kyllä lähtis heti myös seuraavat:
- Robbie Williams
- Gordon Ramsey
- Liam Gallagher
- Josh Holloway
- Ben Affleck
- nuori Clint Eastwood
kotimaisista varmaankin tuo Mikko Leppilampi ois lähinnä HEPA
täytyyhän naisella olla valinnanvaraa...
sit tää joka näytteli elokuvassa pahat pojat vaalee, vähän kiharat hiukset, nyt en saa päähäni... hö. näyttelee myös sketsisarjassa, jonka senkään nimeä en muista, mutta muita siinä olevia esim. (jos joku muistaa tän nimen niin laittakaa pliis) santeri kinnunen, Samuli Edelmann.
Ulkomaisista ehdottomasti BRUCE!!
Olen kuitenkin varattu ja nämä ovat vaan leikkiä, oikeesti siis en tekisi näin (tiedoksi tosikoille jotka kuvittelevat että tähän ketjuun vastanneet viettävät päivänsä unelmoimalla vieraista miehistä!)
veis multa jalat alta.
Ja on kollega vielä :-).
No Tehiksen Lukalla on ihan kivat silmät, mutta kestään muusta en saa mitään säväreitä.
Niin joo, jonkun jo mainitsema John Malcovich on kyllä ihan ok!
leffassa Hidalgo ni mikä jottei ;)
Mut kyl tuo miun oma ukkelini on ihanin <3
toivottavasti et käy meillä hoidossa....
t. hammashoitaja (joka tekee todella vastenmielisen hammaslääkärin kanssa töitä...)
Vierailija:
toivottavasti et käy meillä hoidossa....
t. hammashoitaja (joka tekee todella vastenmielisen hammaslääkärin kanssa töitä...)
Ehkä kuitenkin eniten Bono! Miehellä on älyä ja karismaa ja semmoinen tehoo meikäläiseen...
En mä kyllä sitä Aidania ja Lucaa täysin listoilta sulje... ;-)
niin uni menee aina niin, että tämä mies ihastuu muhun ja alkaa vongata. Olen aina aivan himoissani, mutta en antaudu seksiin. Lopulta meistä tulee ystäviä.
Olen ihan kieron uskollinen tyyppi, edes unissani en osaa pettää! :-)))
Kait mä saan niin tehdä kun tekin haukutte vaikka miksi..(en muista mikä numero olin)