Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kans olisit heti silleen, jos tulis pyytään?

Vierailija
04.08.2006 |

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaitiskaa vitsi... vitsi! Ei siis ikinä, yöks..Mutta ehkä ton oootas....hmm...enpä keksi ketään...Jim Pääkallo! YES!

Vierailija
22/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että jos teidän miehiltä kysyttäis että kenen julkkiksen kanssa haluaisit seksiä, niin ne vaan sanoin että en kenenkään kun mulla on kotona niin ihana vaimo/tyttökaveri. Eivät välttämättä uskalla suoraan kototna kysyttynä nyt tunnustaa ketään, mutta taatusti löytyy jokaisella joku " viivi, pamela, penelope, jennifer" jota panisivat ihan ilokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt, Michael Vartan, Johnny Depp, Jude Law, Mark Ruffalo, Victor Webster jne. Minulle kelpaisi aina monikin =)

Vierailija
24/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kysymys on vain astetta raisumpi versio kysymyksestä " kuka julkkismies on mielestäsi komea ja viehättävä" ?

Vierailija
25/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen takuu varma ettei mun mies haikaile minkään bimbojen perään, ei todellakaan! Luulen että kyllä muitakin sellasia miehiä on. Ei kaikki miehetkään hyväksy h.....mista.

Vierailija
26/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Selviytyjien juontaja. ;P Nam! Näen märkiä päiväunia hänestä!

Kävis myös Sean Bean.. nam nam.. ;P

Vierailija
27/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miestä ei ole olemassakaan, jonka kans hyppäisin saman tien sänkyyn. Julkkikset on tavallisia tallukoita siinä missä kuka tahansa.

Vierailija
28/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä RAKASTAN Tuomas Holopaista!!!!!

Vierailija
29/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen periaatteen nainen samaten on kyllä mieheni. Jos vaikka mies pettäiskin , minä en niin teksi, koska se on alhaista minusta.

Vierailija
30/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös Brad Pitt ja Ben A kelpais ;)

Vierailija
31/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotimaisista 1. Joel Melasniemi 2. Peltsi

Vierailija
32/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, olisikohan aivan hirvittävä pettymys, jos nämä päiväunet joskut toteutuisivatkin???

Vierailija
33/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistitte juuri pointtini tosikoista naisista...

ja 47 mainitsemani tähdet ovat kyllä myös älykkäitä naisia eivätkä mitään bimboja (varsinkin penelope cruz ja jennifer aniston). kyllä sinun harmaat villasukat jäävät kakkoseksi tuossa " bimbojen" porukassa...

43

Vierailija
34/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ap:n kysymys olisi ollut, että kenestä julkimosta me naiset haaveillaan päivät pitkät haarat märkänä, unohtaen oman miehemme ja nykyisen elämämme.

Vierailija:

Mä olen takuu varma ettei mun mies haikaile minkään bimbojen perään, ei todellakaan! Luulen että kyllä muitakin sellasia miehiä on. Ei kaikki miehetkään hyväksy h.....mista.

Vierailija
35/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että jokainen nainen huolis sellasta miestä joka ois valmis tilaisuuden tullen hyppään sänkyyn jonkun filmitähden kanssa tms. mistä sinä niitten älykkyyden tiedät muuten? Aliravioit pahasti miehiä.

Vierailija
36/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robbie Williams.

Just viime yönä nöin unta että olin sen kaa sängyssä, aaahh.

Vierailija
37/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Tiedoksi, että ap on konservatiivinen, Jumalaan uskova opettajaihminen ja elänyt uskollisessa avioliitossa ja onnellisessa parisuhteessa jo 17 vuotta. Ja vastaukseni: Sinkkuelämän Smith, nam! -ap

Vierailija
38/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luuletko että jokainen nainen huolis sellasta miestä joka ois valmis tilaisuuden tullen hyppään sänkyyn jonkun filmitähden kanssa tms. mistä sinä niitten älykkyyden tiedät muuten? Aliravioit pahasti miehiä.

Vai monestiko on joku julkkis tullut kadulla vastaan ja ehdotellut pikku iltapäiväpanoa?! Koeta tajuta että kysymys on vain leikistä... vai kuuluisiko sanoa se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... taisi osua omaan nilkkaan.... sori...

Vierailija
39/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti tekee sullakin kovasti vierasta keppiä mieli...

Vierailija
40/60 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi