Mies ei ole koskenut minuun kymmeneen vuoteen
Meni viikko, meni kuukausi, meni vuosi ja koin ahdistusta. Myös itselläni tuli jo tunne, etten kestäisikään kosketusta. Meni toinen vuosi ja nyt ollut kymnenen vuotta ilman minkäänlaista silitystä. Näin vain on köynyt pikku hiljaa ja kauhistuttaa. Ei voi tajuta.
Asia on jo tabu. Siitä ei todellakaan voi keskustella enää. Säälin itseäni, kukaan ei voi ymmärtää.
Kommentit (32)
Miten olet vain voinut olla tuollaisessa tilanteessa 10 vuotta? Itse olisin samassa tilanteessa jättänyt miehen jo parin vuoden, jos muutosta ei alkaisi näkymään.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet vain voinut olla tuollaisessa tilanteessa 10 vuotta? Itse olisin samassa tilanteessa jättänyt miehen jo parin vuoden, jos muutosta ei alkaisi näkymään.
*parin vuoden sisällä
Vierailija kirjoitti:
Miehet on usein liian herkkiä. Lopettavat seksin tarjoamisen siinä vaiheessa kun nainen hiukan ärhentelee. Mies vetäytyy tumputtamaan.
Miksi pitää ärhennellä? Asiasta voi sanoa asiallisesti, ja muuten normaalit päivät on ihan liian arvokkaita että niitä kannattaa käyttää kiukutteluun.
Ja kyllähän tollanen riidanhaluinen käytös etäännyttää, tietenkin. Lapset on eri asia kiukuttelussaan, mutta aikuisten kesken tollasta ei tajua. Luulis että sille läheiselle ihmiselle pystyy sanomaan mikä ärsyttäää, eikä purkaa sitä johonkin ihme ärhentelyyn. Mitä jos kiukuttelijoita on kaksi?
Siis oletko ollut myös 10 vuotta ilman seksiä?? Hrrr kuolisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on usein liian herkkiä. Lopettavat seksin tarjoamisen siinä vaiheessa kun nainen hiukan ärhentelee. Mies vetäytyy tumputtamaan.
Miksi pitää ärhennellä? Asiasta voi sanoa asiallisesti, ja muuten normaalit päivät on ihan liian arvokkaita että niitä kannattaa käyttää kiukutteluun.
Ja kyllähän tollanen riidanhaluinen käytös etäännyttää, tietenkin. Lapset on eri asia kiukuttelussaan, mutta aikuisten kesken tollasta ei tajua. Luulis että sille läheiselle ihmiselle pystyy sanomaan mikä ärsyttäää, eikä purkaa sitä johonkin ihme ärhentelyyn. Mitä jos kiukuttelijoita on kaksi?
Ai niin, ne on näitä "miehen pitää olla mies" ja "mun pitää saada olla lapsi" -asenteella meneviä ihmisiä.
"mä oon räiskyä persoona, sille ei voi mitään"
Sit ne itkee ettei hyviä miehiä vaan löydy.
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös oli pitkä seksitön kausi avioliitossa. Miehen aloitteesta sitten lopulta päättyi vuosia sitten. Koko seksittömyys oli väärinkäsitysten summa. Vaikka voi olla vaikea uskoa todeksi. Tilanne meni vaan jotenkin lukkoon, ettei seksiä enää ollut.
Virhe oli siinäkin, että oli semmoinen idea, että suhteen pitäisi jotenkin parantua, ennen kuin seksiä harrastettaisiin. Että olisi ensin kaikki hyvin, ja sen päälle sitten seksiä, mutta eihän tämmöistä tilannetta sitten tule enää ikinä. Siinä on semmoista negatiivista kuormaa kerätty suhteen alusta asti ja se sitten tap**aa seksin.
Tämmöiset ihmiset sitten pärjäisi esim. uudessa suhteessa tasan niin kauan kuin sitä negatiivista lastia taas alkaisi kerääntyä, ja taas oltaisiin samassa tilanteessa myös tässä uudessa suhteessa.
Näinhän se on. Kärjistäen voisi sanoa, että naiset tarvitsevat hyvin voivan parisuhteen ja henkisen yhteyden voidakseen haluta seksiä. Toisaalta miehet tarvitsevat hyvän henkisen yhteyden ja seksiä uskaltaakseen kunnolla puhua. Harva saa sitä henkistä yhteyttä kuntoon ilman puhumista ja seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin on naisetkin. Lopettavat seksin tarjoamisen herkästi jos mies ei ole kunnolla. Ei tarvitse välttämättä edes ärhennellä, riittää kun ei ole romanttinen vaan pikkaisen töykeä.
Tässä kohtaa kannattaisi pysähtyä, ja miettiä olisiko jo aika tehdä jotain omalle sairaalloisen ylilihavalle ruholleen.
Harva mies haluaa kosketella haisevaa rasvaista valasta.
Kamalaa! Miten te kestätte? Mä janoan vielä 20 vuoden jälkeen mun miehen kosketusta, syliä ja seksiä. On meilläkin ollut kuivempia kausia kun lapset oli pieniä ja oli väsymystä ja huonosti nukuttuja öitä mutta silloinkin oli kuitenkin hyvät puhevälit ja lämpöä suhteessa. Ongelmista täytyy voida puhua ennenkuin ne eskaloituu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös oli pitkä seksitön kausi avioliitossa. Miehen aloitteesta sitten lopulta päättyi vuosia sitten. Koko seksittömyys oli väärinkäsitysten summa. Vaikka voi olla vaikea uskoa todeksi. Tilanne meni vaan jotenkin lukkoon, ettei seksiä enää ollut.
Virhe oli siinäkin, että oli semmoinen idea, että suhteen pitäisi jotenkin parantua, ennen kuin seksiä harrastettaisiin. Että olisi ensin kaikki hyvin, ja sen päälle sitten seksiä, mutta eihän tämmöistä tilannetta sitten tule enää ikinä. Siinä on semmoista negatiivista kuormaa kerätty suhteen alusta asti ja se sitten tap**aa seksin.
Tämmöiset ihmiset sitten pärjäisi esim. uudessa suhteessa tasan niin kauan kuin sitä negatiivista lastia taas alkaisi kerääntyä, ja taas oltaisiin samassa tilanteessa myös tässä uudessa suhteessa.
Näinhän se on. Kärjistäen voisi sanoa, että naiset tarvitsevat hyvin voivan parisuhteen ja henkisen yhteyden voidakseen haluta seksiä. Toisaalta miehet tarvitsevat hyvän henkisen yhteyden ja seksiä uskaltaakseen kunnolla puhua. Harva saa sitä henkistä yhteyttä kuntoon ilman puhumista ja seksiä.
Siinäpä se ongelma on, miten tuo kehä saataisiin rullaamaan eteenpäin pitkässä parisuhteessa. On niin helppoa jäädä odottamaan sitä, että toinen täyttää minun tarpeeni ennen kuin minä "pystyn" tekemään mitään.
Suhteen alussahan tätä ongelmaa ei ole, kun on ruusunpunaiset lasit silmillä ja hormoonit hyrrää. Kun Ihastusvaihe on mennyt ohi, arki on iskenyt rätillä naamaan ja suhde alamäessä, niin asia onkin monin verroin vaikeampi.
Ei välttämättä, mutta tässä tapauksessa jos AP kaipaa kosketusta, noh ikinä, niin selvää on, että mieheltään hän ei tule sitä saamaan.