No miten sitä sitten pitäisi käyttää ?
täälläkin on ollut useammassa ketjussa tuo vanha virsi, " ei se koko vaan miten sitä käyttää" ...
No kertokaapa naiset, miten sitä kalua pitäisi käyttää että tuntuisi !
Jokaisella tietysti on omat mieltymykset mutta juuri siksi kiinnostaa !
Kommentit (28)
Kyllä näin miehenä olen samaa mieltä. Ei sitä vehejestä voi käyttää kuin kahdella tapaa. Toinen on kuseminen, toinen paneminen. Mitä tulee jälkimmäiseen, niin kovin selkävaivainen siihen ei varmaan täydellä tohinalla kykene, mutta muuten sen sisään-ulos liikkeen osaa kyllä joka mies vähän niinkuin luonnostaan. Onneksi on siunattu semmoisella vehkeellä, että kehtaa touhuta. Ei toki mikään hevosenmuna silti ja epäilemättä naiseni ovat saaneet isompaakin. Kerran on tullu vastaan sellainen pinpero mihin ei vaan mahtunut. Silloin ei voinut käyttää ollenkaan.
Kyllä sillä koolla nimenomaan on väliä. Siitä se ihana täyteyden tunne tuleekin, mikään panonopeus ei siihen vaikuta.
N32
Tekniikkapalsta, hyvin sanottu! Seksissäkin on helppo turruttaa itsensä, kuten muillakin elämänalueilla. Vetäkää vaan herneet nenään, mut kyllä on tunnepuolella ongelmia, jos pitää miettiä pelkkää tekniikkaa ja esim mittoja!
Noh, hauskaahan tätä palstaa on suurimmaksi osaksi lukea. Poislukien ne selkeät idiootit tai muuten vaan traumatisoituneet kirjoittelijat. Ja lisähupia kaikista yhdyssanavirheistä :D
Kyllähän se on mahtavan tuntuista kun mies panee lujaa... aah! Ja vielä takaapäin😗nam!!! Kyllä sillä on väliä onko hidasta vai nopeaa. Kiimaiset panee nopeaan tahtiin. Ja pillussa tuntuu kyllä niiiin ihanalta että... nautin todellakin joka työnnöstä. Huudan kyllä kun tekee niin taivaallisen hyvääää😍
Ja vielä koollakin on merkitystää. Iso ja paksu sen olla pitää... eihän se pikkutatti tunnu missään. Ainakaan mulla. Ja tiukka oon on ainkin kehuttu monta kertaa😋
Pienimulkkusten murheita. Paljastus teille. Nainen haluaa isoa, mutta häveliäisyydestä teitä kohtaan sanoo, että se juttu on se miten sitä käyttää ! Parinsadan naisen kokemuksella voin kertoa, että mahtimeisselin nähdessään siinä on joka mimmillä pimppi sen verran märkänä, ettei lämmittelyjä paljoo tarvita !!!
Ei tarvi miettiä mitään "tekniikoita".
T:24/5,5cm.
Toisin sanoen vain koko ratkaisee. Edestakainen liike on sen verran yksinkertaista, että sen oppii tampiompikin kaveri.