Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, miksi nykyään monet haluaa ison perseen

Vierailija
27.01.2021 |

Makuja on monenlaisia, mutta onko iso oikeasti useimpien mielestä kaunis? Vai siksikö sitä monet tavoittelevat, koska muotia?
Itse tykkään pienestä ja pyöreästä pyllystä, en missään nimessä haluaisi itselleni isoa persettä 😅

Kommentit (178)

Vierailija
41/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset halua olla enää jotain säälittäviä heikkoja pikkuvaimoja. Nyt ne haluaa olla vahvoja.

Vahva = suuri.

Suuri = suuri perse.

Suuri perse = vahva nainen.

Si si. Suuri perse ja pienet aivot! 🤣

Vierailija
42/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ovat persemiehiä ja toiset taas tissimiehiä. Itse taidan olla biseksuaali, kun kumpikin kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: tämä trendi kulkee rap-musiikin kanssa käsi kädessä.

Vierailija
44/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se varmasti kätevä. Säästää rahaa kun ei tarvitse ostaa niin muhkeaa sohvaa, kun pehmusteet löytyy omasta takaa. Eikä alennusmyynneissä sun muissa jengi pääse rynnimään, tai tönimään, kun siinä on iso pylly esteenä. Jos kaatuu liukkailla, perä ottaa vastaan.

Vierailija
45/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako kaduttaa nyt kun pönkköperät on out, samoin kuin ankkahuulet ja ripsipidennykset?🤪

Miten sitä isoa takapuolta voi pienentää?

Häh? Kaduttaako, että sai geenit, joiden takia takapuoli on iso vai mitä oikein ajat takaa? Minulla se ainakin on ollut muihin vartalon mittasuhteisiin nähden iso ja ulospäin työntyvä luonnostaan aina, olin sitten minkä kokoinen tahansa. Vähän vaikea katua asiaa, jolle ei voi mitään.

Vierailija
46/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt jo vuosia aktiivisesti salilla, enkä todellakaan treenaa sellaista isoa pyllyä, ennemminkin varon ettei vahingossakaan muodostu sellaista, olemalla tekemättä liikaa peppuliikkeitä. Minusta pieni, kiinteä ja hyvänmuotoinen, kropan muihin mittasuhteisiin sopiva näyttää paljon kauniimmalta. En ymmärrä tätä muotia, näyttää hassulta kun on pieni yläkroppa, ja sitten valtava, lihaksikas pylly.

Mutta tämä vain oma mielipiteeni, kukin saa treenata sellaisen pyllyn kuin haluaa, ei ole minulta pois, vaikka ei istu omiin kauneuskäsityksiini. Kunnioitettavaa, että ylipäänsä haluaa huolehtia kunnostaan, ja sellaisen pyllyn "hankkiminen" on kovan treenin takana.

Vierailija
47/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako kaduttaa nyt kun pönkköperät on out, samoin kuin ankkahuulet ja ripsipidennykset?🤪

Miten sitä isoa takapuolta voi pienentää?

Ankkahuulista ja roiskeläppä ripsistä pääsee kyllä. Mut miten tosiaan onnistuu perän pienennys?🤔

Aika harvalle Suomessa mitään peräleikkauksia on tehty. Ja lihakset alkaa pienenemään kun lopettaa treenaamisen.

Joitakin tolkuttoman isoja, semmosia luonnottoman rumia persuksia on kyllä muutamana viime kesänä näkynyt. Ihan kuin jotain fyllinkiä olis laitettu. Ehkä voi vaatteilla peittää jos ei ole varaa mennä ahteria pienennyttämään.

Vierailija
48/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä älyttömäksi treenatut perät menee pois muodista ja kun loppuu älytön liikunta niin lihakset pienenee, mutta nahka jää roikkumaan.

Vierailija
49/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on taas mammoilla ongelmat. Millainen ihmisraunio täytyy oikein olla, että toisten ihmisten vartalot aiheuttavat tuollaista raivoa?

Vierailija
50/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole salilla nähnyt vielä ketään, joka olisi lihaksia kasvattamalla saanut treenattua itselleen todella ison pyllyn. Naisilla lihakset ei kasva ihan tuosta vaan ja varmaan useimmille naisille sen todella ison pepun saaminen pelkästään lihaksia kasvattamalla on fysiologinen mahdottomuus. Itse olen tehnyt isomman pepun eteen työtä salilla kolmisen vuotta ja koko on kasvanut ehkä vähän, mutta muoto muuttunut paljon terhakammaksi.

Vierailija
51/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ovat persemiehiä ja toiset taas tissimiehiä. Itse taidan olla biseksuaali, kun kumpikin kelpaa.

Minä olen quadseksuaali (2 x 2)

Vierailija
52/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää kurveista. Onko jollekin yllätys vielä 2021, että miehet eivät tykkää lättäperseestä?

Vierailija
53/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua. Candice Swanepoelilla on täydellinen takamus.

Vierailija
54/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää kurveista. Onko jollekin yllätys vielä 2021, että miehet eivät tykkää lättäperseestä?

No miestenkö miellyttämiseksi sitä pitäisi pyllyään muokata? Just.

Vierailija
55/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kapea vyötärö yhdistettynä isoon takapuoleen on todella kiihottava näky. Hyi jotkut pienet poikapyllyt naisilla.

Vierailija
56/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus on tervettä kirjoitti:

Kauheeta jos tulisikin tikkupylly muoti ja ohuet huulet muotiin . 😅

Muodokas perse ja isot huulet kertovat naisellisuudesta ja hedelmällisyydestä. Ne ovat aina olleet miesten suosiossa, lähiaikoina tullut naistenkin suosioon. Samasta syystä kuin isot tissitkin ovat paremmat.

Vierailija
57/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin otan lättäperseen kuin jonkin ison möhkön. Ei ne näytä hyvältä kellään. Saavat jalatkin näyttämään lyhyiltä. Vanhoilla mummeleilla on sellaiset isot takamukset.

Vierailija
58/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, vaikka sinä et halua isoa persettä? Tuo on jo body-shamingia. Voitko vähän miettiä, mitä puhut? :)

Vierailija
59/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin otan lättäperseen kuin jonkin ison möhkön. Ei ne näytä hyvältä kellään. Saavat jalatkin näyttämään lyhyiltä. Vanhoilla mummeleilla on sellaiset isot takamukset.

#kehoviha näkyväksi

Vierailija
60/178 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehovihaa jälleen. Yllättikö? Ei ketään.

T. Kyllästynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi