Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä pienen pieni asia ärsyttää puolisossasi? Haussa niin mitättömät jutut, ettei niitä melkein kehtaa edes mainita.

Hullut jutut
27.01.2021 |

Minua ärsyttää, kun mies käyttää joskus suosikkimukiani kahvin juontiin,vaikka tietää, että se on minun mukini

Kommentit (246)

Vierailija
41/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei voi istua sekuntiakaan paikallaan sohvalla. Ai leffa alkaa, lähden jääkaapille, ai mehu jäi, käyn hakemassa, ai loiskahti syliin,  haen paperia, ai alkoi pissattaa, ai pyykkikone on valmis, ai puhelin, missä se on, ai leffa loppui...

Vierailija
42/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säilyttää leipää jääkaapissa. En tykkää syödä kylmää leipää.

Säilyttää leipää pöydällä, en tykkää syödä homeista leipää

Hiivalla nostatetut leivät vanhenee jääkaapissa. Eli leipien säilytyspaikka ei ole jääkaappi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten kaikesta, mitä tekee, kuuluu normaalia kovempi ääni. Siis jopa nielaisemisen ja hengittämisen kuulee, jos on samassa huoneessa. En ole huomannut kenelläkään muulla ihmisellä samaa. Eikä nyt ole kyse mistään ylipainoisesta astmaatikosta tai vastaavasta. Vaan perusterveestä normaalipainoisesta liikunnallisesta nelikymppisestä.

Vierailija
44/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ryystää aamukahvia äänekkäästi. Tietää, että en ole lainkaan aamuihminen ja ärsyynnyn tuosta.

Vierailija
45/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkättää joka kerta jos lainaan jotain hänen tavaraansa. Käyn vaikka hänen Crocseillaan viemässä roskat. Ihan niin kuin tuo olisi maailman suurin synti.

Vierailija
46/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkee kylppärin oven aina, vaikka pyydän jättämään auki, että työvaatteet ehtivät kuivua aamuksi. Muistaa 2 minuuttia ja taas se on kiinni

Vierailija
47/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorothy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säilyttää leipää jääkaapissa. En tykkää syödä kylmää leipää.

Säilyttää leipää pöydällä, en tykkää syödä homeista leipää

Hiivalla nostatetut leivät vanhenee jääkaapissa. Eli leipien säilytyspaikka ei ole jääkaappi.

Missäs sitten? jos jätän pöydälle ehtivät homehtua ennen kuin saadaan syötyä

48/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole pieni asia, aivan stanan ärsyttävä jota KUKAAN muu mies ei takuulla tee!!! Tästä voisin jopa huomauttaakin miehelle, mutta tämä ei toistu usein.;

Mies nuolee ruokailun lopuksi lautasen. Vähän riippuu mitä syö, ei ole ennen sitä tehnyt vaan nyt olen kaksi kertaa nähnyt tämän ja voi saatana sitävitutusra! On myös pari kertaa keittoa syödessään juonut lautaselta loput liemet. Kyllä tässä kohtaa minun raivoki on jo oikeutettua mielestäni.

Ja mies syö aina nopeaa, ja ryystää. Mua niin vituttaa tämä!!

talvinen

Vierailija
49/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkii autonsa pelkääjän puolen jalkatilan maton aina kun olemme olleet hänen autollaan yhdessä jossain ja minä kyydissä

Vierailija
50/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvinen kirjoitti:

Tämä ei ole pieni asia, aivan stanan ärsyttävä jota KUKAAN muu mies ei takuulla tee!!! Tästä voisin jopa huomauttaakin miehelle, mutta tämä ei toistu usein.;

Mies nuolee ruokailun lopuksi lautasen. Vähän riippuu mitä syö, ei ole ennen sitä tehnyt vaan nyt olen kaksi kertaa nähnyt tämän ja voi saatana sitävitutusra! On myös pari kertaa keittoa syödessään juonut lautaselta loput liemet. Kyllä tässä kohtaa minun raivoki on jo oikeutettua mielestäni.

Ja mies syö aina nopeaa, ja ryystää. Mua niin vituttaa tämä!!

Jos nuolee lautasen se on merkki erityisen hyvästä ruoasta, ole vaan tyytyväinen ;)

T: Minäkin välillä lipaisen loput

Vierailija
51/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei sulje limsapullojen korkkeja kunnolla kiinni. Tykkäisin juoda hapokasta limsaa. Jos mies on joskus juonut limsapullosta, niin limsa on sen jälkeen väljähtynyttä.

Vierailija
52/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivaa nenäänsä, kun luulee, ettei kukaan näe

Eihän tuo mikään pieni ole.

Hyi hlvetti!

Vierailija
53/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen ärsyyntynyt seuraavista asioista:

- laittaa täyden roskapussin solmuun, MUTTA jättää sen pussin kuitenkin paikoilleen sinne roskiskaappiin!

- pakkaa siivotessa reput ja putkikassit matkalaukkuun vaatehuoneen ylähyllylle.

Vierailija
54/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu ärsyttävän tuttavallisesti aina puhelimeen, ihan sama kuka siellä toisessa päässä on.

Vierailija
55/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan typerin pikkujuttu, joka ärsyttää: aina kun mies tekee leipää, hän haukkaa palan voidellusta leivästä ja sitten vasta laittaa muut täytteet. Samoin jos hän lämmittää ruokaa mikrossa, hän ottaa aina lusikallisen kylmää ruokaa ja sitten vasta laittaa lautasen mikroon. En edes tiedä, mikä miksi tuo tapa ärsyttää :D

Vierailija
56/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättää lasien ja mukien pohjalle sentin verran juomaa. Nää lentää sitten pitkin lattioita, kun laitan astioita koneeseen.

Oletko vammainen.

Ja kuka laittaa huuhtelematta koneeseen mitään. Kone ei ole jätemylly.

Osaatko hoitaa tiskikonetta oikein? "Ei ole mikään jätemylly"

https://www.is.fi/asuminen/art-2000000823728.html

3 yleisintä virhettä astianpesukoneen käytössä

1. JÄTTEET

Jätteet ovat pahin ongelma. Koneeseen pannaan liian likaisia astioita. Tähteet pitää huuhdella pois, sillä astianpesukone ei ole mikään jätemylly.

https://www.iltalehti.fi/asuminen/a/2015081120160845

Vierailija
57/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen lähdössä jonnekin alkaa selostamaan jotain asiaa juuri kun olen ovella. Roikun siinä kahvassa vaikka kuinka kauan ja yritän päästä lähtemään. Kun vihdoin saan oven auki alkaa uusi selostus - tällöin yleensä vain lähden - tiedän olen inhottava

Vierailija
58/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä pyydä anteeksi, koska on aina viaton.

Vierailija
59/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättää lasien ja mukien pohjalle sentin verran juomaa. Nää lentää sitten pitkin lattioita, kun laitan astioita koneeseen.

Oletko vammainen.

Ja kuka laittaa huuhtelematta koneeseen mitään. Kone ei ole jätemylly.

Osaatko hoitaa tiskikonetta oikein? "Ei ole mikään jätemylly"

https://www.is.fi/asuminen/art-2000000823728.html

3 yleisintä virhettä astianpesukoneen käytössä

1. JÄTTEET

Jätteet ovat pahin ongelma. Koneeseen pannaan liian likaisia astioita. Tähteet pitää huuhdella pois, sillä astianpesukone ei ole mikään jätemylly.

https://www.iltalehti.fi/asuminen/a/2015081120160845

Tämä.

Johan se koneen hsiseekin jos et pese päivittäin. Meillä riittää kun pesee ydin koneen 2-3 päivän välein. Ei viitsi vajaita pestä.

Haju on sen mukainen vaikka huuhteleekin. Miltä mahtaa haista kun maitokin härskiintyy 🤮

Vierailija
60/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakas mieheni (60v) pärryyttää huulillaan sellaista tasaista pärisevää hyrinää, kun on hyvällä tuulella kotona ja esim. keskittyy korjaamaan jotain pikku juttua. On vain niin hyväntuulinen, etten raaski sanoa hänelle siitä vaikka ärsyttää enkä pysty keskittymään hesarin lukemiseen tms.