Mikä pienen pieni asia ärsyttää puolisossasi? Haussa niin mitättömät jutut, ettei niitä melkein kehtaa edes mainita.
Minua ärsyttää, kun mies käyttää joskus suosikkimukiani kahvin juontiin,vaikka tietää, että se on minun mukini
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säilyttää leipää jääkaapissa. En tykkää syödä kylmää leipää.
Säilyttää leipää pöydällä, en tykkää syödä homeista leipää
Hiivalla nostatetut leivät vanhenee jääkaapissa. Eli leipien säilytyspaikka ei ole jääkaappi.
Se miten kaikesta, mitä tekee, kuuluu normaalia kovempi ääni. Siis jopa nielaisemisen ja hengittämisen kuulee, jos on samassa huoneessa. En ole huomannut kenelläkään muulla ihmisellä samaa. Eikä nyt ole kyse mistään ylipainoisesta astmaatikosta tai vastaavasta. Vaan perusterveestä normaalipainoisesta liikunnallisesta nelikymppisestä.
Mies ryystää aamukahvia äänekkäästi. Tietää, että en ole lainkaan aamuihminen ja ärsyynnyn tuosta.
Jäkättää joka kerta jos lainaan jotain hänen tavaraansa. Käyn vaikka hänen Crocseillaan viemässä roskat. Ihan niin kuin tuo olisi maailman suurin synti.
Sulkee kylppärin oven aina, vaikka pyydän jättämään auki, että työvaatteet ehtivät kuivua aamuksi. Muistaa 2 minuuttia ja taas se on kiinni
Dorothy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säilyttää leipää jääkaapissa. En tykkää syödä kylmää leipää.
Säilyttää leipää pöydällä, en tykkää syödä homeista leipää
Hiivalla nostatetut leivät vanhenee jääkaapissa. Eli leipien säilytyspaikka ei ole jääkaappi.
Missäs sitten? jos jätän pöydälle ehtivät homehtua ennen kuin saadaan syötyä
Tämä ei ole pieni asia, aivan stanan ärsyttävä jota KUKAAN muu mies ei takuulla tee!!! Tästä voisin jopa huomauttaakin miehelle, mutta tämä ei toistu usein.;
Mies nuolee ruokailun lopuksi lautasen. Vähän riippuu mitä syö, ei ole ennen sitä tehnyt vaan nyt olen kaksi kertaa nähnyt tämän ja voi saatana sitävitutusra! On myös pari kertaa keittoa syödessään juonut lautaselta loput liemet. Kyllä tässä kohtaa minun raivoki on jo oikeutettua mielestäni.
Ja mies syö aina nopeaa, ja ryystää. Mua niin vituttaa tämä!!
talvinen
Pyyhkii autonsa pelkääjän puolen jalkatilan maton aina kun olemme olleet hänen autollaan yhdessä jossain ja minä kyydissä
talvinen kirjoitti:
Tämä ei ole pieni asia, aivan stanan ärsyttävä jota KUKAAN muu mies ei takuulla tee!!! Tästä voisin jopa huomauttaakin miehelle, mutta tämä ei toistu usein.;
Mies nuolee ruokailun lopuksi lautasen. Vähän riippuu mitä syö, ei ole ennen sitä tehnyt vaan nyt olen kaksi kertaa nähnyt tämän ja voi saatana sitävitutusra! On myös pari kertaa keittoa syödessään juonut lautaselta loput liemet. Kyllä tässä kohtaa minun raivoki on jo oikeutettua mielestäni.
Ja mies syö aina nopeaa, ja ryystää. Mua niin vituttaa tämä!!
Jos nuolee lautasen se on merkki erityisen hyvästä ruoasta, ole vaan tyytyväinen ;)
T: Minäkin välillä lipaisen loput
Mieheni ei sulje limsapullojen korkkeja kunnolla kiinni. Tykkäisin juoda hapokasta limsaa. Jos mies on joskus juonut limsapullosta, niin limsa on sen jälkeen väljähtynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kaivaa nenäänsä, kun luulee, ettei kukaan näe
Eihän tuo mikään pieni ole.
Hyi hlvetti!
Viimeksi olen ärsyyntynyt seuraavista asioista:
- laittaa täyden roskapussin solmuun, MUTTA jättää sen pussin kuitenkin paikoilleen sinne roskiskaappiin!
- pakkaa siivotessa reput ja putkikassit matkalaukkuun vaatehuoneen ylähyllylle.
Puhuu ärsyttävän tuttavallisesti aina puhelimeen, ihan sama kuka siellä toisessa päässä on.
Varmaan typerin pikkujuttu, joka ärsyttää: aina kun mies tekee leipää, hän haukkaa palan voidellusta leivästä ja sitten vasta laittaa muut täytteet. Samoin jos hän lämmittää ruokaa mikrossa, hän ottaa aina lusikallisen kylmää ruokaa ja sitten vasta laittaa lautasen mikroon. En edes tiedä, mikä miksi tuo tapa ärsyttää :D
Vierailija kirjoitti:
Jättää lasien ja mukien pohjalle sentin verran juomaa. Nää lentää sitten pitkin lattioita, kun laitan astioita koneeseen.
Oletko vammainen.
Ja kuka laittaa huuhtelematta koneeseen mitään. Kone ei ole jätemylly.
Osaatko hoitaa tiskikonetta oikein? "Ei ole mikään jätemylly"
https://www.is.fi/asuminen/art-2000000823728.html
3 yleisintä virhettä astianpesukoneen käytössä
1. JÄTTEET
Jätteet ovat pahin ongelma. Koneeseen pannaan liian likaisia astioita. Tähteet pitää huuhdella pois, sillä astianpesukone ei ole mikään jätemylly.
https://www.iltalehti.fi/asuminen/a/2015081120160845
Jos olen lähdössä jonnekin alkaa selostamaan jotain asiaa juuri kun olen ovella. Roikun siinä kahvassa vaikka kuinka kauan ja yritän päästä lähtemään. Kun vihdoin saan oven auki alkaa uusi selostus - tällöin yleensä vain lähden - tiedän olen inhottava
Ei ikinä pyydä anteeksi, koska on aina viaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättää lasien ja mukien pohjalle sentin verran juomaa. Nää lentää sitten pitkin lattioita, kun laitan astioita koneeseen.
Oletko vammainen.
Ja kuka laittaa huuhtelematta koneeseen mitään. Kone ei ole jätemylly.
Osaatko hoitaa tiskikonetta oikein? "Ei ole mikään jätemylly"
https://www.is.fi/asuminen/art-2000000823728.html3 yleisintä virhettä astianpesukoneen käytössä
1. JÄTTEET
Jätteet ovat pahin ongelma. Koneeseen pannaan liian likaisia astioita. Tähteet pitää huuhdella pois, sillä astianpesukone ei ole mikään jätemylly.
https://www.iltalehti.fi/asuminen/a/2015081120160845
Tämä.
Johan se koneen hsiseekin jos et pese päivittäin. Meillä riittää kun pesee ydin koneen 2-3 päivän välein. Ei viitsi vajaita pestä.
Haju on sen mukainen vaikka huuhteleekin. Miltä mahtaa haista kun maitokin härskiintyy 🤮
Mun rakas mieheni (60v) pärryyttää huulillaan sellaista tasaista pärisevää hyrinää, kun on hyvällä tuulella kotona ja esim. keskittyy korjaamaan jotain pikku juttua. On vain niin hyväntuulinen, etten raaski sanoa hänelle siitä vaikka ärsyttää enkä pysty keskittymään hesarin lukemiseen tms.
Kun ei voi istua sekuntiakaan paikallaan sohvalla. Ai leffa alkaa, lähden jääkaapille, ai mehu jäi, käyn hakemassa, ai loiskahti syliin, haen paperia, ai alkoi pissattaa, ai pyykkikone on valmis, ai puhelin, missä se on, ai leffa loppui...