Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä pienen pieni asia ärsyttää puolisossasi? Haussa niin mitättömät jutut, ettei niitä melkein kehtaa edes mainita.

Hullut jutut
27.01.2021 |

Minua ärsyttää, kun mies käyttää joskus suosikkimukiani kahvin juontiin,vaikka tietää, että se on minun mukini

Kommentit (246)

Vierailija
21/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo töihin lähtiessään Heippa kun saa takin päälleen. Ja taas Heippa kun on kengät jalassa. Avaimet taskuun, Heippa! Ja sitten ulko-ovi auki ja Heippa! Lopulta astuu ovesta ulos ja vielä ennen oven sulkemista kuiskaa raosta Heippa! Ettei naapurit kuule, katsokaas.

Anteeksi mutta tästä tuli kyllä hyvät naurut :D Mahtava mielikuva!

Vierailija
22/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa puhua koiralle:

”Mennäänkö lenkille, mennäänkö?”

”Otatko ruokaa, otatko?”

”Lähdetäänkö kylään, lähdetäänkö?”

”Missä pallo missä?”

”Teitkö tuhmuuksia teitkö”?

”Tuletko syliin tuletko?”

Jne...

Pieni juttu tosiaan, mutta olen pannut merkille. Meillä toistellaan paljon 😄

Meillä täsmälleen samanlaista, kun koira oli vielä elossa! :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyttää leipää jääkaapissa. En tykkää syödä kylmää leipää.

Vierailija
24/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa autoa 2-6kk välein ja löytää aina jotain korjattavaa/laitettavaa uudesta. Valittaa siitä kun pitää korjata, jaksaa selostaa minulle kaikki yksityiskohdat niistä korjauksista, vaikka minua ei kiinnosta. Ja kun vihdoin kunnossa, vaihtaa taas autoa - ja sama ralli jatkuu. huoh

Vierailija
25/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säilyttää leipää pöydällä, en tykkää syödä homeista leipää

Vierailija
26/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistäminen paskalla käydessä. Oon kyllä huomannut että tätä tekee paljon muutkin. Ei mahdu mun jakeluun ja on superärsyttävää.

En ihan ymmärtänyt miten tuo "ei mahdu jakeluun".

Vierailija
27/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi leikata tukkansa useammin. Nyt ajaa sen pois about kerran vuodessa ja muuten antaa muodottomasti kasvaa. Minusta olisi kiva, että pitäisi hiukset siistin näköisenä.

Vierailija
28/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää tiskikoneen luukun täysin auki kun pesu loppunut. Olen kahdesti kaatunut luukulle ja särkenyt koneen, ostanut molemmilla kerroilla sitten uuden - mutta se kansi on edelleen pidettävä täysin auki

Vierailija
29/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni alkanut vanhemmiten (nyt 50) pyörittää peukaloitaan maatessaan sohvalla telkkaria katsellen. Se nostaa niskakarvani pystyyn. Isäni kun teki juuri samoin ja valitettavasti pyrkii pahoja muistoja mieleen, kun ei ollut lapsena helppoa hänen mt-ongelmiensa vuoksi... Mieheni taas ihan ok.

Vierailija
30/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

myttää sukkaparin palloksi pyykkikoriin, inhottaa aukoa niitä likaisia sukkia koneeseen laittaessa

Vierailija
31/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättää lasien ja mukien pohjalle sentin verran juomaa. Nää lentää sitten pitkin lattioita, kun laitan astioita koneeseen.

Tähän haluaisin saada joltain selityksen, että miksi? Meillä yksi vieras tekee tuota ja aina se jaksaa ärsyttää, kun en muista varautua. Miten vaikea on ottaa se viimeinen kulaus?

Vierailija
32/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa mun pyyhkeen joskus kaapista. Minä kuvittelen, että mun vaaleanpunaiset pyyhkeet ei kiinnostaisi ja olisivat vain mun käytössä (hänellä sinisiä), mutta aina välillä ottaa niitä käyttöönsä. Ärsyttää.

Vierailija
33/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen ruokansa purekselusta kuuluu poikkeuksellisen ärsyttävä ääni. Ei siis mässytä tai syö suu auki, mutta jotenkin vain pureskelee niin, että kaikki rouskuva rouskuu todella äänekkäästi ja muusta ruosta kuuluu äänekäs maiskutus. Olen huomannut, että muut henkilöt syövät samoja ruokia hiljempaa kuin mieheni. :D Aina en huomaa koko asiaa, mutta silloin kyllä jos on v-käyrä jo valmiiksi korkealla tai yritän tehdä töitä kun toisesta huoneesta kuuluu sipsin rouskutusta. Joskus saatan pyytää lopettamaan sipsin syömisen. Ollaan meihen kanssa kehitetty teoria, että hänellä on harvinaisen ontto pää, jossa ruoskutuksen ja maiskutuksen ääni kaikuu hyvin. 

Vierailija
34/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säilyttää leipää pöydällä, en tykkää syödä homeista leipää

Syö leipää. En tykkää jatkuvasta piereskelystä.

Vierailija
35/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ikinä peittää ruokia kelmulla kun laittaa jääkaappiin, vaikka kuinka monta kertaa sanon, yrittää vain laittaa sellaisenaan.

Autonavaimet ym, sälä on aina hukassa.

Vierailija
36/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistäminen paskalla käydessä. Oon kyllä huomannut että tätä tekee paljon muutkin. Ei mahdu mun jakeluun ja on superärsyttävää.

En ihan ymmärtänyt miten tuo "ei mahdu jakeluun".

Mun nenä ja suolisto ei elä yhteistä elämää, niistän kun tarvii ja käyn vessassa kun tarvii. Harvoin ne samaa aikaa pitää tehdä.

Vierailija
37/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lausuu virus - viirus ja penis - peenis.

"Tääl ois kulta peenis kovana"

Vierailija
38/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva hyräily. Eikä sekään ärsytä läheskään aina. Mutta joskus kun haluaisi itse keskittyä johonkin asiaan ja läheltä kuuluu tauonta hyminää, ärsytyskäyrä nousee. Kun sanon, hän pyytää anteeksi ja on hiljaa vähän aikaa. Sitten hyräily alkaa taas. Ei huomaa itse tekevänsä sitä.

Tämä! Omani ihan samanlainen, mutta puolustautuu sillä, että hänet on tehty musiikin tahdissa, eikä voi mitään jatkuvalle hyräilylleen. ☹

Vierailija
39/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

myttää sukkaparin palloksi pyykkikoriin, inhottaa aukoa niitä likaisia sukkia koneeseen laittaessa

Älä auo niitä laitat narulle sellaisena kun tulee koneesta.

Vierailija
40/246 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää vessan ja kodinhoitohuoneen ovet aina auki. Ei sammuta valoja mistään.