Mjuk.fi kokemuksia
Oletteko myyneet kalusteita siellä? Kävikö kauppa hyvin? Harkitsen itse myymistä, kun pitäisi muuttaa isosta talosta kaksioon. Tori.fi myynti on ollut vaivalloista ja vienyt turhaa aikaa.
Kommentit (56)
Ostajana hyviä kokemuksia. Pöytä tuli nopeasti. Se kannettiin sisään ja hyvässä kunnossa, niin kuin se pitikin olla.
Mitään sohvia tai muita pehmustettuja huonekaluja en uskalla ostaa mistään käytettyinä.
Ostajalle varmasti hyviä kauppoja, en epäile yhtään koska myyjille tuotot ovat aivan naurettavan pienet. Vaikka Ennakkoon tutustuin noihin ehtoihin en silti olisi uskonut että näin minimaalisista summista sitten loppujen lopuksi on kyse. Transaktio 14,9% jonka jälkeen nettosummasta vähennetään komissio 45% , sitten vielä kuljetuskulut ja jäljelle jää sitten jotakin. Vasta nettosumman 700euron ylittävästä osuudesta tuotto% on 75 (-kulut).
Sain maksun kolmesta kalusteesta kun rupesin kyselemään perään, neljännestä en vielä, vaikka kaikki on myyty jo aikaa sitten.
Noudin myös itse varastolta hylättyjä tuotteita ja vaikka olin ilmoittanut noudosta jo useamman kerran, ei tästä tiedetty mitään ja ne olisivat menneet roskiin pian.
Palvelu sinänsä ihan ystävällistä, mutta harmittaa että perheen vanhat design-kalusteet myytiin nyt osittain ihan pilkkahinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Ostajana hyviä kokemuksia. Pöytä tuli nopeasti. Se kannettiin sisään ja hyvässä kunnossa, niin kuin se pitikin olla.
Mitään sohvia tai muita pehmustettuja huonekaluja en uskalla ostaa mistään käytettyinä.
Varoitus muille näistä pehmustetuista huonekaluista. Ostin sohvan Mjukin kautta, sain sen tammikuussa ja siitä 2-3vko oli asunnossa koiperhosia. Kaikkea olen yrittänyt, jotta pääsisin niistä eroon. Myrkyllä pysyvät viikon poissa mutta en haluaisi jatkuvasti myrkyttää asuntoa.
En tiedä miten pääsen sohvasta eroon, kun kuljetusfirmat eivät kuljeta tuotteita, jos tuholaisia :( Ei ikinä enää käytettyä sohvaa! Kyllä kantapään kautta oppii parhaiten.
Epäilen että firmalla on taloudellisia vaikeuksia kun maksavat niin hitaasti. Konkurssitapauksessa sekä rahat että tavarat taitavat jäädä sille tielleen.
Tarjosin kerran aiemmin Artekin jakkaroita myyntiin. Hinta oli niin alhainen, että en myynyt.
Nyt muuton vuoksi oli pakko luopua liian isosta sohvasta. Tarjottu hinta oli tosi alhainen, mutta minkäs teet. Sain Stockmannin jäsenyydellä kuitenkin 7O euron noudon ilmaiseksi. Samalla annoin myyntiin yhden Artekin valaisimen.
3000.00 sohva menee myyntiin noin 1200 ja itse saan muutaman satasen, jos menee kaupaksi.
400.00 lamppu menee myyntiin 200 ja käteen tulee mulle alle 100.
Toimii pakkorakona,jos ei itse ehdi myydä. Palvelu ja nouto toimi hyvin.
Ostin puujalkaisen pöydän, jalka olikin lastulevyä. Palautin, eivät pahoitelleet. Kaksi turhaa reissua. En mene enää koskaan heille enkä suosittele.
Poistivat asiallisen kysymykseni tiktokin mainoksessa, luteiden tarkistamisesta. Luteista on tällähetkellä varoteltu joka puolella. Varastoissa leviävät puhtaaseenkin kalusteeseen. Kysymykseni tosiaan poistettiin. Eli toiminta ilmeisen vastuutonta.
Tilasin pöydän joulukuussa. Maksu otettiin joulukuussa. Pöytää ei näy vieläkään. Jotain höpinää tuli tammikuun alussa säästä ja rajanylityksestä. Mutta tuotetta ei kuulu.
Tilasin kaksi tuolia joulukuussa 2023. Maksu Klarnalla. Tammikuussa saan ilmoituksen, että kuljetusauto ei ole päässyt rajan yli johtuen säästä. Että tulee 3-5 päivän viivästys. Tällä viikolla sain viestin, eli yli kuukausi edellisestä viestistä, että tuotteita siirretään varastojen välillä. Ei hyvää päivää. Puolitoista kuukautta matkalla.... EN todellakaan maksa. Peruutan tilauksen. En tilaa koskaan teiltä enää mitään.
Onko tuoreita kokemuksia myymisestä heidän kauttaan? Mietin kahden sohvan myymistä. Vai kannattaako laittaa suoraan kierrätykseen kun uutta sohvaa tuodaan?
Mua kiinnostaa myös myyminen tuolla. Kannattaako?
Mikäli vain haluat (laatu)huonekalustasi eroon, niin ihan kätevä palvelu myyjälle. Moni onkin jo kertonut noista kuluista, joita ei todellakaan etukäteen mitenkään selvästi ilmoiteta, eli sinulle käteen tuleva summa tulee olemaan melkoinen yllätys. Eikä missään nimessä positiivinen sellainen. 😂
Ostin käyttämättömän tuolin jokunen vuosi sitten
1. toimitus: tuoli oli eri päällisellä kuin kuvassa ja siitä puuttui osia, lisäksi siinä oli tahra ja kulumia, vaikka piti olla uudenveroinen. Reklamoin ja pyysin puuttuvia osia sekä hinnanalennusta. Näihin suostuttiin
2. toimitus: puuttuvia osia toimitettiin, mutta kiinnitysruuvit puuttuivat. Reklamoin ja he lupasivat lähettää ruuvit
3. toimitus: ruuvit tulivat sekä ilmeisesti joku varaosapaketti, tuolin jalkapehmusteet, jotka olivat kylläkin eri väriseen tuoliin sopivat. Jätin asian tähän. Hinnanalennuksesta sovittu rahojen palautus tuli tilille oikein
Asiakaspalvelu vastasi kyllä nopeasti, mutta aikamoista sähläämistä tosiaan. Ei ole torikaupoissakaan ollut tällaisia ongelmia koskaan
Vierailija kirjoitti:
Tarjosin kerran aiemmin Artekin jakkaroita myyntiin. Hinta oli niin alhainen, että en myynyt.
Nyt muuton vuoksi oli pakko luopua liian isosta sohvasta. Tarjottu hinta oli tosi alhainen, mutta minkäs teet. Sain Stockmannin jäsenyydellä kuitenkin 7O euron noudon ilmaiseksi. Samalla annoin myyntiin yhden Artekin valaisimen.
3000.00 sohva menee myyntiin noin 1200 ja itse saan muutaman satasen, jos menee kaupaksi.
400.00 lamppu menee myyntiin 200 ja käteen tulee mulle alle 100.
Toimii pakkorakona,jos ei itse ehdi myydä. Palvelu ja nouto toimi hyvin.
No, miten meni? Menikö kaupaksi ja saitko 200 lampusta 100€ käteen? (et varmasti saanut) 😂
Vierailija kirjoitti:
Poistivat asiallisen kysymykseni tiktokin mainoksessa, luteiden tarkistamisesta. Luteista on tällähetkellä varoteltu joka puolella. Varastoissa leviävät puhtaaseenkin kalusteeseen. Kysymykseni tosiaan poistettiin. Eli toiminta ilmeisen vastuutonta.
Tulee mieleen noista mainituista koiperhosista ja muistakin tuholaisista, sekä varaston kunnosta, että siellähän leviää kaikki tuholaiset sitten pehmustettuihiin kalusteisiin. Eli jos on myymässä ja ei menekään kaupaksi niin eihän niitä missään nimessä kannata huolia itselleen takaisinkaan sen jälkeen
Ostin sohvan kuljetuksineen 500€, muuten kiva, mutta istahtaessa hirveä pölypilvi nousi ilmaan. Ei ollut puhdistettu eikä muutenkaan vastannut kuntoluokitusta. Lösähtänyt ja fiksailtu kokoon hakaneuloilla!