Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mjuk.fi kokemuksia

Vierailija
27.01.2021 |

Oletteko myyneet kalusteita siellä? Kävikö kauppa hyvin? Harkitsen itse myymistä, kun pitäisi muuttaa isosta talosta kaksioon. Tori.fi myynti on ollut vaivalloista ja vienyt turhaa aikaa.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvan möin ja tuli mukavasti summa! Torissa ois pitänyt antaa ilmaiseksi pois.

Vierailija
2/56 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan ostanut ja meni putkeen.

Vierailija
4/56 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaluste myynnissä. Ensin ei kuulunut rahoja eikä tullut mitään tietoa. Sain toisee tiedusteluuni vastauksen että tilitietojani ei ollut ja siksi maksua ei ollut kuulunut. Olin tiedot päivittänyt kun rekisteröidyin. Sitten tuli summa joka oli alle puolet sovitusta minulle kuuluvasta osasta. Kun pyysin myyntilaskelmaa eli jonkinlaista tositetta millä hinnalla ovat myyneet en ole kuullut heistä enää mitään. Ja tämä oli siis tammikussa. Eli snadisti ei toimi.

Vierailija
5/56 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin paikasta sohvan. Oli täynnä turkis kuoriaisia sekä sokeritoukkia. Ihan oikeasti miettikää kaksi kertaa ennen kun ostatte. Sohva oli muuten hieno. Mutta palautin sen, enkä toiste paikkaan mene tapahtui 2021 maaliskuussa

Vierailija
6/56 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri 2 sohvaa ja olen todella tyytyväinen! 

Vierailija
7/56 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostamassa sohvaa, mutta halusin nähdä sen vielä paikanpäällä joten suuntasin Espoon varastolle.

Kiitos ei. Varasto oli tupaten täynnä ja en tiedä kiipeilikö siellä henkilökunta vai asiakkaat kalusteiden yli, mutta kankaissa näkyi selvästi likaiset kengänjäljet. Valokuvien paikkansapitävyys on myös toinen juttu, lähdin tosiaan katsomaan valkoista sohvaa, mutta todellisuudessa vastassa oli tahrainen kellastunut hirvitys.

Ehkä jonkun hyllyn tai kaapin voisin sieltä ostaa, mutta oman kokemuksen pohjalta ei ole ensimmäinen valintani..

Vierailija
8/56 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri harkitsen laittavani sinne huonekalut myyntiin.  Mielelläni kuulisin lisää kokemuksia.

Mjuk kokemuksia? T. Tiina

Vierailija
9/56 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin oikein hyväkuntoisen sohvan myyntiin (maksoi aikanaan 2000 e.). Sieltä tuli kuitenkin viesti että sohva ei läpäissyt kuntotarkastusta, mikä ei voinut pitää paikkaansa! Sohva olisi pitänyt itse hakea pois, tai he "antavat sohvan ilmaiseksi pois"...Eli kuka mahtoi saada ilmaisen sohvan.. Huijauksen makua....

Vierailija
10/56 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möin itse oman pöytäni ja sain enemmän, kuin mitä siitä olen itse maksanut.

Vierailija
11/56 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisia ja huonokuntoisia huonekaluja, jotka joskus ovat olleet arvokkaita. Firman lupaus laadusta, hyvästä kunnosta ja puhtaudesta ei vastaa todellisuutta.

Vierailija
12/56 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo reilut kaksi viikkoa odotellut tietoa siitä, milloin saisin hakea jo maksamani tuotteen noutovarastolta. Aspan puhelinnumeroa Mjukin sivulla ei ole ja sähköpostitse lähettämääni tiedusteluun ei ole tullut vastausta, että kaipa tässä pitää vielä odotella lisää ja toivoa parasta... En kyllä ihan heti olisi tilaamassa tuolta uudestaan tämän kokemuksen perusteella.

Vierailija
13/56 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
14/56 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein heille myyntiin muutaman huonekalun joulukuussa 2021.

Kaksi huonekalua myytiin samantien kun ne oli julkaistu eli juuri ennen uutta vuotta. Yksi huonekalu myytiin noin viikko tämän jälkeen. 

Sähköpostiin tuli kaikista kaupoista viesti että tuote on myyty. 

Mutta tämä on kaikki mitä tähän mennessä tiedän noista huonekaluista. 

Näistä kahdesta huonekalusta jotka siis myyntiin juuri ennen uutta vuotta tuli noin kaksi viikkoa sitten viesti, että tuote on toimitettu ja nyt pitää odottaa 14vrk palautusaika.

Toisesta myydystä huonekalusta ei ole kuulunut mitään.

Menivät päivittämään sivustoa ja nyt sieltä ei näe mitään raportteja yms. Ei siis tietoa saanko 15.2.2022 ensimmäisen maksun tuotteistani vai en. 14vrk odotusaika on mennyt jo umpeen tuohon mennessä ja firma maksaa myynnit kaksi kertaa kuussa. 

Ainoa tieto minkä näkee on se että tuotteet on myyty.

Tietoa myynneistä olisi hyvä saada enemmän. Ihmettelen miten voi olla, että kun tuote myydään sen toimittamisessa kestää 2-3 viikkoa. Rahojen saamisessa siis kestää hyvinkin kauan jos ajattelee että olen kohta 1,5kk odotellut ensimmäisten huonekalujen myyntituottoja. 

Kannattaa myös ottaa myynnissä huomioon firman kulut. Jos viet itse huonekalut paikanpäälle pääset halvemmalla, jos et he ottavat noudosta maksun. Lisäksi tuotteen hintaan lisätään myynnissä oliko se 11% joka on heidän myyntikulunsa. Lisäksi kun tuote on myyty he ottavavat myynti hinnasta vielä 40% itselleen.

Eli jos he myyvät 300 eurolla sohvasi. Siitä otetaan ensin 11% pois ja jäljelle jäävästä summasta otetaan 40% pois. Jos on vielä mahdollinen kuljetusmaksu se vähennetään vielä ja sitten loppu sinulle.

Vierailija
15/56 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti yhdyn aikaisempiin negatiivisiin kommentteihin. Kolme pöytää myyntiin. Arviot yli 100€/kpl, yksi myyty 30.1.2022

Siitä s-posti ilmoitus.

Sen jälkeen ei mitään, palasin asiaan kolmesti. Missään vaiheessa ei mitään järkevää selitystä, eikä tietenkään erittelyä.

Tänään tilille tuli vihdoin 18€.

Olen myös käynyt varastolla ostamassa yhden pöydän. Karmea näky. Ei jutut kuoriaisista tai kengän jäljistä yllätä.

Sääli todeta koska niin kiinnostava konsepti, mutta kusetuksen maku suussa juuri nyt.

Vierailija
16/56 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamisesta kokemusta, hyvää kokemusta.

Vierailija
17/56 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
18/56 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaksi kaappia, kuntoluokitus hyvä. Kaapit olivatkin täynnä piileviä virheitä joita ei ilmoituksessa mainittu. Ostamani tuoli oli kuvauksen mukainen. Sen verran kannattaa varoa täältä ostaessa että kalusteiden virheistä ei saa todellista kuvaa ja tämä heidän "perusteellinen kuntotarkastus" on ilmeisesti kahden sekunnin silmäys kalusteen suuntaan, itse peruin myöhemmin eräästä senkistä tekemäni tilauksen ennen toimitusta sillä tuotekuvia zoomailemalla paljastui virheitä joista itse ilmoituksessa ei mainittu. Jos kuntoluokitus on erittäin hyvä tai uudenveroinen, voi melko turvallisesti ostaa. Kallis toimitus (35-60 e) eivätkä tätä toimituskulua hyvitä vaikka haluaisitkin palauttaa kalusteen.

Vierailija
19/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan nyt uudelleen tähän asiaan.

Sain helmikuussa nuo rahat noista myydyistä huonekaluista.

Tämän yhden tuotteen kohdalla totesivat, että se oli myyty ruotsinvarastolta eikä sieltä oltu kuitattu tuotetta luovutetuksi. Tämän vuoksi myöskin maksu kohteesta viivästyi.

Rahat laitettiin maksuun 15.2.2022 ja 17.2.2022 sain rahat myydyistä huonekaluista.

Sinäänsä olen tyytyväinen kauppoihin. Yritin itse näitä huonekaluja myydä torissa yms. Mutta kukaan varteen otettava ei näitä halunnut ostaa. Nyt sain nämä myytyä lähes heti. Tosin tätä maksua joutui sen 1.5kk odottelemaan. Mutta esim. Toisesta huonekalusta sain itseasiassa 50 euroa enemmän, kuin mitä itse pyysin kun torissa sitä myin.

Miinusta edelleen siitä että sivustolla ei näe mitään noita kaupparaportteja vaikka noissa sähköpostiviesteissä lukee, että sivustolta näkee myyntiraportit ja sen koska rahat tilitetään sinulle. Nämä kaikki tiedot puuttuvat, kun kirjautuu sivustolle sisään.

Vierailija
20/56 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän näkökulmasta en todellakaan suosittele (ainakaan useamman tuotteen myyntiä kerralla).

-Prosessi ei toimi, on erittäin hidas, meni varmasti 3-4 vko ennen kuin kaikki tuotteeni oli kuvattu ja laitettu myyntiin vaikka niille ei Mjukin tarvinnut tehdä mitään (esim puhdistaa). Rahat ei tule nettisivuilla kuvatussa ajassa.

- Ihan järkyttävää sekoilua, joka välissä olen lähettänyt heille kyselyitä: miksi tuotteeni ei ole jo myynnissä, nettisivuilla on vastaavan tuotteen nimi mutta ei valokuvaa, 1 tuote oli todennäköisesti kadotettu tai sotkeutunut jonnekin, sivuilleni oli kuvattu samaa sarjaa oleva huonekalu, mutta pienempi ja puunsyistä ja väristä näkyi ettei se ole minun lähettämäni. Tästäkin asiasata lähetin varmasti 3-4 s postia saamatta ikinä mitään järkevää vastausta, vasta sitten kun uhkasin rikosilmoituksella, tämä ko tuote oli maksettu, mutta en tiedä edelleenkään mitä oikeasti tapahtui.

En ole saanut rahojani yhdestäkään tuotteesta ilman että olen sitä joutunut karhuamaan. Tuotteeni lähtivät minulta tammikuun puolenvälin jälkeen ja suurin osa myyty helmikuun loppuun mennessä. 23.4 olen saanut rahat vasta 3 tuotteesta, 4:stä on vielä saamatta vaikka ne on myyty ajat sitten.

Aina vaan tulee hyvin ystävälliseen sävyyn kirjoitettu s posti jossa pahoitellaan vastauksen viivästymistä, teknisiä ongelmia tai milloin mitäkin ja luvataan ottaa asia pikaisesti hoitoon ja palata asiaan. Mitään ei kuulu.

Missään ei ole puhelinnumeroa johon voisi soittaa ja selvittää koko asian kerralla.

Toiminta on todella amatöörimäistä tai huijausta ja tarkoituksellista maksujen ja s postivastausten viivyttämistä (ja liiba laaba vastailua) jolla saadaan varmasti pelattua aikaa ja osa eteenkin yksittäisten huonekalujen myyjistä luovuttaa, ei jaksa taistella muutaman kympin takia.

Olen jo sitä mieltä että ko firmasta pitäisi tehdä ilmianto viranomaisille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme