Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää kuinka pahasti voi epäonnistua elämässään, ilman mahdollisuutta vaikuttaa asiaan

Vierailija
26.01.2021 |

Kuvitelkaapa itsenne minun saappaisiini 165cm miehenä.
Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottaisin huumorintajuuni ja etsisin samanpituisen tai viisi senttiä pidemmän naisen itselleni, perustaisin perheen hänen kanssaan. 

Vierailija
2/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottaisin huumorintajuuni ja etsisin samanpituisen tai viisi senttiä pidemmän naisen itselleni, perustaisin perheen hänen kanssaan. 

Annas kun opetan sinulle hieman elämän tosiasioita.

Alle 170cm miehen ei ole mahdollista perustaa perhettä, ellei hän ole huippu-urheilija/hollywood näyttelijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen toimeentulotuella elelevä 195-senttinen

Vierailija
4/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäisin järween

Sincc

Vierailija
5/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen töissä käyvä 165 senttinen.

Sinulle tulee pinppiä ovista ja ikkunoista, minulle ei.

Vierailija
6/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppäisin järween

Sincc

Hukuttautumis vai uimis tarkoituksessa?

Vierailija
7/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisin mielelläni itseäni lyhemmän miehen kanssa, kunhan hänellä ei olisi kompleksia omasta pituudestaan.

- N36

Vierailija
8/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 170cm miehen ei ole mahdollista perustaa perhettä, ellei hän ole huippu-urheilija/hollywood näyttelijä.

Ihan bullshittiä. Olen itse 165 ja tämän palstan takia olen oikein kiinnittänyt huomiota siihen miten paljon on lyhyitä, itseni pituisia pariutuneita nuoria miehiä. Joku aika sitten mm. kerroin neljän nuoren porukasta jossa oli kaksi pariskuntaa, ja koko jengin lyhin naiset mukaan lukien oli toinen niistä miehistä. Eipä tuntunut vauhtia haittaavan tippaakaan, hauskaa oli porukalla.

Vierailija
9/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muutaman pätkän iskän kylläkin ihan tutuista.

Vierailija
10/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyppäisin järween

Sincc

Hukuttautumis vai uimis tarkoituksessa?

Ei me olla tällä palstalla niin onnekkaita että trollit oikeasti hukuttautuisi. Ainakaan vapaaehtoisesti.

Vierailija
11/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelisin mielelläni itseäni lyhemmän miehen kanssa, kunhan hänellä ei olisi kompleksia omasta pituudestaan.

- N36

Kaikilla lyhyillä miehillä on jonkinlainen napoleonkompleksi naisten mielestä.

Tavallinen itseluottamuskin tulkitaan meillä lyhytkasvuisilla tällaisena.

Vierailija
12/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen töissä käyvä 165 senttinen.

Sinulle tulee pinppiä ovista ja ikkunoista, minulle ei.

Niinkö? Itse en ole huomannut täällä nurkissa juurikaan tyttöjä pyörivän mutta selvä sitten.

Vierailija
13/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tavalla epäonnistua? Oletko sairas, alkoholisoitunut, onko sinut irtisanottu, jäivätkö koulut kesken, onko elämässäsi ylimääräisiä kuluja (esim lääkkeitä), joiden vuoksi rahat eivät riitä normaaliin elämiseen, onko sinulla vamma, jonka vuoksi et pääse liikkumaan, estääkö pituus harrastukset? 

Vierailija
14/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muutaman pätkän iskän kylläkin ihan tutuista.

Naiset eivät osaa arvioida pituuksia.

Todennäköisesti ovat vähintään 180 senttisiä

Vierailija
15/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millä tavalla epäonnistua? Oletko sairas, alkoholisoitunut, onko sinut irtisanottu, jäivätkö koulut kesken, onko elämässäsi ylimääräisiä kuluja (esim lääkkeitä), joiden vuoksi rahat eivät riitä normaaliin elämiseen, onko sinulla vamma, jonka vuoksi et pääse liikkumaan, estääkö pituus harrastukset? 

Rahalla, liikkumisella tai harrastuksilla ei ole merkitystä, jos ihmisen perimmäistä tarkoitusta, lisääntymistä, ei voi toteuttaa.

Vierailija
16/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N36

Tarkoitin ihan vain ap:n ruikuttamista pituudestaan. Terve itseluottamus on tervettä itseluottamusta. "Napoleonkompleksi" ei tarkoita sitä mitä tietämättömät luulevat sen tarkoittavan. Mutta jos olet lyhyt mies joka haastaa helposti riitaa jos joku sivullinen vittuilee pituudestasi, sitten sinulla on ongelmia joita en parisuhteeseen halua.

- se sama N36

Vierailija
17/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itsesääliulina mammapalstalla ja hanki sosiaalisia taitoja. Muita neuvoja ei nyt tule.

Vierailija
18/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla, liikkumisella tai harrastuksilla ei ole merkitystä, jos ihmisen perimmäistä tarkoitusta, lisääntymistä, ei voi toteuttaa.

Ai jaa. No ei kai sinulla sitten ole kuin yksi vaihtoehto. 

Vierailija
19/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista. Muutto ulkomaille, maahan jossa keskipituus selvästi alempi kuin täällä, ehkä Japani, Kiina, Thaimaa? Keskipituus kys maissa lienee jossain 170cm:n kohilla miehistä puhuttaessa. Itse lähtisin jos antaisin tuollaisen vaikuttaa elämääni liikaa.

Vierailija
20/24 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N36

Tarkoitin ihan vain ap:n ruikuttamista pituudestaan. Terve itseluottamus on tervettä itseluottamusta. "Napoleonkompleksi" ei tarkoita sitä mitä tietämättömät luulevat sen tarkoittavan. Mutta jos olet lyhyt mies joka haastaa helposti riitaa jos joku sivullinen vittuilee pituudestasi, sitten sinulla on ongelmia joita en parisuhteeseen halua.

- se sama N36

Kuten sanoin, tavallinenkin itseluottamus meillä pituusvammaisilla kuitataan napoleonkompleksina.

Tätä luultavasti käytetään vain tekosyynä, sillä todellinen syy on fyysisen viehätyksen puutteellisuus.

On helpompaa ja kohteliaampaa torjua mies luonteen kuin ulkonäön perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän