Miettikää kuinka pahasti voi epäonnistua elämässään, ilman mahdollisuutta vaikuttaa asiaan
Kuvitelkaapa itsenne minun saappaisiini 165cm miehenä.
Mitä tekisitte tilanteessani?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Lopeta itsesääliulina mammapalstalla ja hanki sosiaalisia taitoja. Muita neuvoja ei nyt tule.
Hyvä neuvo, menenkin tästä samantein sosiaalisesti sekä fyysisesti vammaisena hylkiönä harjoittamaan sosiaalisia taitojani. Miksipä en tuota tajunnut, noin helppoa se on!
Vierailija kirjoitti:
Harmillista. Muutto ulkomaille, maahan jossa keskipituus selvästi alempi kuin täällä, ehkä Japani, Kiina, Thaimaa? Keskipituus kys maissa lienee jossain 170cm:n kohilla miehistä puhuttaessa. Itse lähtisin jos antaisin tuollaisen vaikuttaa elämääni liikaa.
Miksi ne ottaisi 165 senttisen, kun siellä on 10 ihmisen pituista länkkärigigoloa minua kohden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmillista. Muutto ulkomaille, maahan jossa keskipituus selvästi alempi kuin täällä, ehkä Japani, Kiina, Thaimaa? Keskipituus kys maissa lienee jossain 170cm:n kohilla miehistä puhuttaessa. Itse lähtisin jos antaisin tuollaisen vaikuttaa elämääni liikaa.
Miksi ne ottaisi 165 senttisen, kun siellä on 10 ihmisen pituista länkkärigigoloa minua kohden?
Ei siellä mitään gigoloita ole, olet eksoottinen pohjolan mies ja sitäpaitsi siellä on miljoonia vaimoehdokkaita sinulle.
Harkitsisitkos edes?
Olen melkein 180cm nainen joka kayttaa ilomielin 15cm korkoja. Mua ovat liehitelleet miniatyyriset miehet, ripeasti alle 160cm. Ja joo ei menny Monkaan koska olivat lyhyita vaan koska edustivat mulle sopimatonta ihmistyyppia.. useinmiten jannamiesta. Mutta osa paatyi vallyjen valiin.