Luin Aku Ankkaa vielä 16-vuotiaana.
Olenko jäänyt jotenkin jälkeen ? 12-vuotiaana en tiennyt mikä kondomi on.
Kasvatettiin erillään ikätovereista ja naapureista.
Kommentit (56)
Itse tilasin Aku Ankkaa viisikymppiseksi.
Luen Akuja, vaikka olen 40vee nainen.
Heh. No mikä ettei. Selasitko koskaan miestenlehtiä vai oliko se kotona kielletty?
Isä luki Akua ollessaan 50v 90-luvulla.
Samoin kahvitauolla työkaverit.
Jaa, mä luin tuossa joulunpyhinä, kun lapsille se tulee. N50
Mun mies, 48, lukee edelleen joka viikko. Mutta se onkin ikiteekkari :D
Aku on piirretty ja satua eikä ankat puhu mutta niitä syödään erityisesti Kiinassa .
So what, tilasin itsekin Akua vielä viisikymppisenä. Se ei ole osoitus huonosta yleissivistyksestä (kategorisesti), toisaalta jonkinlaisen yleissivistyksen kanssa Akusta saa usein enemmän irti. Mieluummin seuraan vaikka A. Ankkaa kuin esim. Putousta..
Jerry Cottonia luin vielä 20-vuotiaana. Vasta 21-vuotiaana olin naisen kanssa "sillai".
Sitä suhdetta kesti 9 vuotta. Olin aika aktiivinen.
Ekan akuankan sain 7vuotiaana ja luen edelleen. Kohta 40v mittarissa :) Skippaan aina hessut ym.
Lintsasit varmaan koulusta. 5. luokalla opettaja kertoili kondomista ja näytti miten se kääritään
puu pulikan ympärille.
Itselleni ei ole tullut koskaan tarvetta kääräistä kondomia puu pulikan päälle
Akuja lueskelen edelleen minäkin
Itse tiedän tyypin joka tilaa aku ankkaa ja on yli 40v.
Akuhan on monen aikuisenkin suosikki.
Kovin tosin on epätasainen tarinoiden laatu, välillä on silkkaa lastensarjakuvaa, välillä
mainiota monitasoista satiiria.
Vierailija kirjoitti:
Itse tilasin Aku Ankkaa viisikymppiseksi.
Minulla loppui 40-kymppisenä, jotenkin ne uudet Akut eivät enää olleet vanhojen veroisia. Joskus tulee edelleen lainattua Aku Ankan taskukirjoja kirjastosta
En ole saanut selvyyttä Aku Ankan veljenpojista. Esim. kuka oli Akun veli ja oliko Iines vain hyvä kaveri.
Olen 28-vuotias nainen ja luen kuluneiden kuukausien Ankat aina kun käyn anoppilassa.
Kirjastossa oli aina yhden pöydän ympärillä teekkareita. Pöydällä pelkkiä sarjakuvia.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut selvyyttä Aku Ankan veljenpojista. Esim. kuka oli Akun veli ja oliko Iines vain hyvä kaveri.
Hehän ovat sisarenpoikia, Dumbella Duck lähetti pojat muutamaksi päiväksi veljelleen, mutta jäivät pysyvästi Akun hoteisiin.
Koulussa voi mennä ihan hyvin mutta yleissivistystä ei kotona aina saa.