Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskin tuossa, että olen juonut kolmen vuoden aikana sata annosta alkoholia per viikko

Vierailija
26.01.2021 |

Se lienee jo aika paljon...?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. En enää tunnekaan itseäni niin juopoksi...

Juon lähes viikottain jotakin. En kahtena päivänä peräkkäin koskaan. Kerrallaan noin 5 - 8 annosta, 1 - 3 kertaa viikossa (siis jos kertoja on enemmän, määrät on vähemmät). Olisko semmoinen kymmenen annosta viikossa. Ja olen ajatellut olevani alkoholisti...

Vierailija
22/34 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14 annosta on sellainen reipas puolen litran pullo kirkasta. Jos on nainen, niin kyllä tuolla pystyy olemaan päissään 24/7. Tiedän kuitenkin miespuolisia kenuteppejä, eikun tenukeppejä, joilla saattaa mennä päivässä 2-3 pulloa.

Olen alle 60-kiloinen nainen ja juon ihan helposti 1,5-2 litraa kirkasta päivässä kun sille päälle satun. Enkä tosiaan ole päissään 24/7. Exäni oli alkkis, ja voin sanoa, että kolme puolen litran pulloa oli sille aamupala. Enkä edes valehtele.

Ihan takuuvarmasti olet kännissä kuin ankka 2 litralla kirkasta päivässä, mutta eihän se siltä tunnu kun keskushermosto on sopeutunut ja toleranssit tapissa. Puhallapa piruuttasi joskus mittariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi sitten kehuskelemaan noilla luvuilla, en yhtään. Olen nainen ja kiskoin kymmenen vuoden ajan myöskin tommosen määrän viikossa, lopulta oli maksa pettää ja kärsin sitte vielä rajut delikat siihen kun lopetin yllättäen. Sitä en enää ikinä halua kokea, pelkäsin kuolevani tai vähintään sekoavan lopullisesti, ei sekään kaukana ollu. Aivan jäätävä määrä pukkasi myrkkyjä ulos kropasta melkein viikon, ihan joka ikisestä rauhasesta+ kaikki tärinät sun muut oireet, ne piti mut hereillä pari viikkoa. Eli älkää missään nimessä lopettako tollasten määrien jälkeen ku seinään....ihan saatanan vaarallista.

Vierailija
24/34 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys. Tosijuoppojen maksa yleensä polttaa etanolia nopeammin ja siksi ylipäätään pystyvät juomaan sen 3pll kirkast/pv. Kunnes kirroosi koittaa ja maksa ei toimi ja kuoli korjaa.

Vierailija
25/34 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. En enää tunnekaan itseäni niin juopoksi...

Juon lähes viikottain jotakin. En kahtena päivänä peräkkäin koskaan. Kerrallaan noin 5 - 8 annosta, 1 - 3 kertaa viikossa (siis jos kertoja on enemmän, määrät on vähemmät). Olisko semmoinen kymmenen annosta viikossa. Ja olen ajatellut olevani alkoholisti...

Sama täällä. Kontrolloin, ettei mene paljoa yli yhtä viinipulloa viikossa. Jos menee kaksi, niin iskee syyllisyys.

Tämän ketjun luettuani ihmettelen itseäni.

Vierailija
26/34 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi sitten kehuskelemaan noilla luvuilla, en yhtään. Olen nainen ja kiskoin kymmenen vuoden ajan myöskin tommosen määrän viikossa, lopulta oli maksa pettää ja kärsin sitte vielä rajut delikat siihen kun lopetin yllättäen. Sitä en enää ikinä halua kokea, pelkäsin kuolevani tai vähintään sekoavan lopullisesti, ei sekään kaukana ollu. Aivan jäätävä määrä pukkasi myrkkyjä ulos kropasta melkein viikon, ihan joka ikisestä rauhasesta+ kaikki tärinät sun muut oireet, ne piti mut hereillä pari viikkoa. Eli älkää missään nimessä lopettako tollasten määrien jälkeen ku seinään....ihan saatanan vaarallista.

Tuo on hengenvaarallista. Menkää hyvät ihmiset sinne katkolle, ei se ole heikkouden merkki. Itse aina menen pienenkin putken jälkeen siellä saa hyvät lääkkeet ni ei tarvi kärsiä ja saa lepoa ja ruokaa.

Vierailija
27/34 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni välillä 4plo viiniä päivässä +oluet .. rupes ottamaan punpusta zemmonen tahti, niin vähensin 3 plo viiniä päiwässä ;)

Sincc

Vierailija
28/34 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mitannut maksa-arvojasi? Mikä on yleisfiilis, ap? Aiotko jatkaa samalla linjalla?

Vierailija
29/34 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni välillä 4plo viiniä päivässä +oluet .. rupes ottamaan punpusta zemmonen tahti, niin vähensin 3 plo viiniä päiwässä ;)

Sincc

Tää selittääkin paljon

Vierailija
30/34 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14 annosta on sellainen reipas puolen litran pullo kirkasta. Jos on nainen, niin kyllä tuolla pystyy olemaan päissään 24/7. Tiedän kuitenkin miespuolisia kenuteppejä, eikun tenukeppejä, joilla saattaa mennä päivässä 2-3 pulloa.

Olen alle 60-kiloinen nainen ja juon ihan helposti 1,5-2 litraa kirkasta päivässä kun sille päälle satun. Enkä tosiaan ole päissään 24/7. Exäni oli alkkis, ja voin sanoa, että kolme puolen litran pulloa oli sille aamupala. Enkä edes valehtele.

Ihan takuuvarmasti olet kännissä kuin ankka 2 litralla kirkasta päivässä, mutta eihän se siltä tunnu kun keskushermosto on sopeutunut ja toleranssit tapissa. Puhallapa piruuttasi joskus mittariin.

Kiitos, olen puhaltanut useastikin kun naapurillani on moinen. Viimeksi kun join, korkkasin litran pullon aamuseitsemältä. Tissuttelun sitä noin yhdeksän tuntia. Join vähän kahvia väliin ja avasin toisen. Lopetin juomisen puolen yön aikaan jolloin jäljellä oli 4-5dl viinaa. Seuraava päivänä klo. 12 puhalsin nollat. Haluatko vielä tarkemman kuvauksen? En käynyt baarissa, en örveltänyt kadulla, toimin normaalisti. Eli esim. leivoin piirakkaa kun kavereita tuli kylään ja pelasin Aliasta.

Tästä on nyt kolme viikkoa. En ole ottanut pisaraakaan alkoholia sen jälkeen. Kerrotko vielä, mihin keskushermostoni on sopeutunut? Tähän palstaan?

Vierailija
31/34 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sincc

Tää selittääkin paljon

Se ei kuule selitä yhtään mitään.

Sincc

No, ehkä muutaman wanhan viestin se voi selittää ;D

Vierailija
32/34 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lasissa?

Vierailija
33/34 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs lasissa?

limua

Sincc

Vierailija
34/34 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hengenvaarallista. Menkää hyvät ihmiset sinne katkolle, ei se ole heikkouden merkki. Itse aina menen pienenkin putken jälkeen siellä saa hyvät lääkkeet ni ei tarvi kärsiä ja saa lepoa ja ruokaa.

Täysin eri mieltä. Kerran kävin, tappavan tylsää, ei mitään tekemistä ja ruoka oli karseaa. Puhelinta sai pitää vain pari tuntia päivässä ja parempia lääkkeitä plus pilveä saa ostettua pimeästi. Vuorokauden kestin ja häivyin kotiin lepäämään.