Laskin tuossa, että olen juonut kolmen vuoden aikana sata annosta alkoholia per viikko
Kommentit (34)
Ihan oikeesti..? Sukupuoli? Koko?
Entä miten tuo näkyy naamassa?
Saa joo kiskoa aika paljon. Mulla menee sellaiset 20-40 viikossa ja sekin on tosi paljon.
Tai sen verran paljon olet ottanut että sekosit laskuissa?
Kun jossain vaiheessa rupeat lopettelemaan, niin katko-osaston kautta tai sitten loiventelet tosi hissukseen ja varaat siihen prosessiin muutaman viikon. Muussa tapauksessa tervetuloa krampit ja delikka.
Tota, eikö niin että maksa kykenee polttamaan viikossa vain 84 alkoholiannosta. Lukema 100 johtaa jatkuvasti nousevaan promillelukemaan. Eli, joku käy lantraamassa juomiasi !!!
14 annosta on sellainen reipas puolen litran pullo kirkasta. Jos on nainen, niin kyllä tuolla pystyy olemaan päissään 24/7. Tiedän kuitenkin miespuolisia kenuteppejä, eikun tenukeppejä, joilla saattaa mennä päivässä 2-3 pulloa.
Oli pakko laskea, että mites mun viime viikko. Tulos oli n. 125 annosta. Hups. Enkä ole edes pyörinyt kännipäissään missään ja kaikki asiat, lemmikit ja koti on hoidettu.
Kaksi pulloa viiniä ja pari siideriä päälle päivittäin. Onhan se varmaan mahdollista, mutta en kadehdi elämääsi.
Kiitos tästä, jaksan tätä tipatonta paremmin, kun edes hetken mietin tuollaista elämää.
Vierailija kirjoitti:
14 annosta on sellainen reipas puolen litran pullo kirkasta. Jos on nainen, niin kyllä tuolla pystyy olemaan päissään 24/7. Tiedän kuitenkin miespuolisia kenuteppejä, eikun tenukeppejä, joilla saattaa mennä päivässä 2-3 pulloa.
Mihin se alkoholi menee tuossa "2-3 pulloa / päivä" tapauksessa kun niin paljon ei voi mennä maksan läpi ?
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko laskea, että mites mun viime viikko. Tulos oli n. 125 annosta. Hups. Enkä ole edes pyörinyt kännipäissään missään ja kaikki asiat, lemmikit ja koti on hoidettu.
Kehumisen paikka!
Hyi ällötys.
Vierailija kirjoitti:
Olen alle 60-kiloinen nainen ja juon ihan helposti 1,5-2 litraa kirkasta päivässä kun sille päälle satun. Enkä tosiaan ole päissään 24/7. Exäni oli alkkis, ja voin sanoa, että kolme puolen litran pulloa oli sille aamupala. Enkä edes valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehumisen paikka!
Hyi ällötys.
Missä kohtaa kehuin? Kerroin faktan.
No eihän tuo 14 annosta/vrk paljoa ole, jos tissuttelee koko päivän.
Lomilla kun juodaan koko päivä menee helposti 20-30 annosta ilman känniä.
Mä olen juonut tossa loppuvuodesta sellasen 40 annosta/viikko, mutta mulla työssäkäynti häiritsi ikävästi harrastusta :(
Nyt oon ollut tipattomalla tammikuun ja eipä se elo sen kummallisempaa ole. Tämä korona paska melkein saa toivomaan kuolemaa, niin ei ole sitäkään syytä olla juomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se alkoholi menee tuossa "2-3 pulloa / päivä" tapauksessa kun niin paljon ei voi mennä maksan läpi ?
Kyllä muuten menee.
Ei sen maksan läpi tarvitse mennäkään vaan päähän. Totuushan on, että oikea kunnon hardcore-juoppo ei voi antaa promillejen laskea alle 1-1,5, muuten tulee helkkarinmoiset viekkarit.
se erottaa tosi kaatajat kaiken maailman amatööreistä!!!
😁👍
Vierailija kirjoitti:
Kun jossain vaiheessa rupeat lopettelemaan, niin katko-osaston kautta tai sitten loiventelet tosi hissukseen ja varaat siihen prosessiin muutaman viikon. Muussa tapauksessa tervetuloa krampit ja delikka.
Amatöörien vaivoja. Tuon verran on mennyt helposti ja enempikin.
Ja kun on terästä, niin pystyy lopettamaan päivässä, parissa ..
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten menee.
No sittenhän on p**kapuhetta että pitää odottaa 2 tuntia per alkoholiannos jotta voi lähteä ajamaan.
Olen nähnyt työssäni tosi juoppoja jotka ovat 24h 2-6 promillen jatkuvassa kännissä. Kun promillet laskevat alle 3 alkaa vieroitusoireet puskea. Kuolevat varmaan siihen paikkaan jos joskus käy niin onnettomasti että viinaa ei saa mistään.
reilu 14 annosta päivässä, no on se joo, paljon.