Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka ehdottaa tapaamalle miehelle leluja sänkyyn?

Vierailija
26.01.2021 |

Vai loukkaako se miestä jos ehdottaa s*ksileluja? Ilman niitäkin pärjää kyllä, on taitava sängyssä. Lelut olis kiva lisä. Miten ehdottaa ja millaisia teillä on käytössä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaan

Vierailija
2/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin yksilöllistähän toi on jotkut haluaa mielummin olla vai sen rakkaan kanssa ja heittää lelut nurkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP lienee provo, mutta: Mistäs sen tiedät kysymättä, loukkaantuuko?

Jos loukkaantuu ja sitä mausteista tykkäisit, ei se ukkeli ehkä ole sinulle se oikea ihminen laisinkaan.

Noin keskimäärin miehet kyllä innostuvat leluista naisia useammin, mutta ihmisiä on erilaisia, jos olet valinnut "kerran viikossa pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa" -miehen, niin se kai on oma valintasi?

Vierailija
4/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
5/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiinnostaisiko sinua kokeilla tämmöistä?" Seuraava.

Vierailija
6/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tykkään käyttää dil doa, voitasko tehdä sillä?". Jos mies loukkaantuu tuosta, hän ei ole minulle riittävän huumorintajuinen, joustava ja avoin. 

Vierailija
7/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tykkään käyttää dil doa, voitasko tehdä sillä?". Jos mies loukkaantuu tuosta, hän ei ole minulle riittävän huumorintajuinen, joustava ja avoin. 

Avoimuuden pointin kyllä ymmärrän, mutta tuota huumorintajua en. Vai vitsinäkö sinä asiaa ehdotat?

Vierailija
8/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toin taikun leluksi emäntä ei tykännyt yhtään :(

Vierailija
9/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun tempasin kaapista täysimittaisen seksinuken sänkyyn niin muija lähti ovesta ulos eikä oo näkyny sen jälkeen.

Ota niistä sitten selvää.

Vierailija
10/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on kivaa, jos nainen tuo leluja mukanaan!  Näkeehän tässä ihan uudenlaisia juttuja.  Kerran nainen otti esiin sellaisen "pi lluharjan", ja sanoi että miksiköhän tamä ei toimi.  No siinä kesken esileikkivaiheen avasin sitä vähän ja  huomasin, että patterit eivät saa virtaa ja korjasin asian.  Alkoi surisemaan ja harjaamaan.  Molemmat olitiin ihan innoissamme, kun harjasin sitten hänen intiimialueitaan.

Toinen tapaus oli tältä kesältä.  Nainen oli jo aiemmin kertonut puhelimessa, että hän tykkää vibraattorista.  Hän oli sitten tulossa kylään.  Sanoin leikilläni, että ote sitten se vibraatori mukaan.  No ottihan hän.  Sillä olikin kiva leikkiä.  Pointti molemmissa tapauksissa on se, että nimenomaan miehen pitää olla se naisen lelun ohjaaja.   Ja minä nautin aina naisen orgasmista, tuli se sitten kädellä, lelulla tai luonnollisella menetelmällä....   M60.

Vierailija
11/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään, kun kirjoittaa Googleen "pölyharja", tulee ihan asiallisia ja pölyharjaan liittyviä kuvia ja artikkeleita.  Muistan kun takavuosina vastaavassa tilanteessa Google kysyi "did You mean pi lluharja".... M60.

Vierailija
12/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avoimuuden pointin kyllä ymmärrän, mutta tuota huumorintajua en. Vai vitsinäkö sinä asiaa ehdotat?

Et ymmärrä huumoria seksissä? Mikään ei ole parempaa kuin kunnon nauru sängyssä. Ei siinä naureta toiselle ihmisille tai hänen haluilleen. Ei pidä ottaa sitä niin vakavasti.

13/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylipäätään ehdottaa miehelle, että olisi kiva olla myös sängyssä eikä vaan kaveri ?

Vierailija
14/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni suora toiminta on tässä parasta. Sidot miehen sänkyyn mahalleen ja työnnyt voimalla sen suoleen jättimäisellä strap-onilla.

Vierailija
15/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun aamuinen viesti on poistettu?

Vierailija
16/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mun.

Vierailija
17/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sen pesismailan kokoisen dildon tyynyn alle ja näytät, että tähän oon tottunut.

Vierailija
18/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mun.

Keskiaikaisuudenpuolueen vanhapiikajaoston virallisen mielensäpahoittamisnäkemyksen vastaiset viestit poistetaan herkästi. : (

Vierailija
19/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun vaimo seurustelun alkupuolella ehdotti lelujen käyttöä siten että kaivoi yöpöydän laatikosta dildonsa esiin ja kysyi suoraan että haluisinko nähdä kun hän käyttää sitä. Ei miulle ollu aiemmin tullu edes mieleen että leluja voi käyttää muulloinkin ko yksin. Innostuttiin saman tien kokeilemaan, ja todettiin että toimii.

Joten ei muutaku rohkeasti vaan kissa pöydälle ap, ja ehdota/kysy ihan suoraan.

M30

Vierailija
20/23 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä olisin ilahtunut, koska lelujen otta sänkyyn kertoisi naisen olevan seksuaalinen ja haluavan oikeasti seksiä.

On aina positiivista kun nainen haluaa seksiä ja tyydytystä. Ihan sama miten orgasmit saa kunhan saa. Jos mies ottaa herneen nenäänsä on ihan omaa tyhmyyttä.

Meillä mun tehtävä on ollut hankkia sopivat dildot, joskus vaimon pyynnöstä, mutta yleisimmin vaihtelua saadakseni. Niistä ollut toisinaan apua ja lisäkiihoitusta orgasmien saantiin.

M62