Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka vielä jaksaa toivoa

Vierailija
26.01.2021 |

Että tästä koronasta selvitään?

Mä alan olla loppu.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä!? Täähän on ihmisen parasta aikaa!

Vierailija
2/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me jaksetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan, ei tää oo elämää.

Eikä entinen takaisin tule.

Vierailija
4/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin loppu? Mitä kuvittelit, ihanan ja täydellisen elämän ilman ongelmia? Hei me kuollaan ihan kaikki kuitenkin johonkin. Tuollainen marina on silkkaa idiotismia. Olisit voinut elää vaikka holokaustissa.

Vierailija
5/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku laitto just tb muistoja ig:iin jostain kanarianlomalta ja tää kaikki moska nyt jotenki konkretisoitu mun päähän. Antaisin mitä vaan jostain kanarianlomasta, olis jotain lämmintä ja valoisaa mitä odottaa. Mutta ei. Ei ole näköpiirissä sitä hetkeä, että pääsee lomia varailemaan. Samaa harmaata päivästä toiseen ilman highlighteja. En meinaa enää millään kestää.

Vierailija
6/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tässä kyllä asiat kovin huonosti ole. On ruokaa, puhdasta juomavettä, asunto, vaatteet ja jos vaikka sairastuu niin voi mennä ilmaiseen lääkäriin. Eikö yhtään hävetä? Kirjoitit tuon vielä nettiin. Asiat on hienosti ja huomattavasti paremmin kuin suurimmalla osalla maapallon ihmisistä. Lopettakaa kermaperseily koska se on aivan helvetin noloa. Koko elämä romahtaa kun joutuu joskus satunnaisesti näkemään vähän vaivaa. Nyyh, nyyh.

Vierailija
7/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä oli vaikeaa jo ennen koronaa. ap.

Vierailija
8/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden aikana tilanne paranee ainakin Suomessa. Miten maailmalla, jää nähtäväksi.

9/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ilmeisesti heikko! Voi reppanaa. Minun elämään korona ei ole vaikuttanut mitenkään. Liikun kuten ennenkin. Älkää menkä niihin testeihin. et tee sillä tiedolla mitään onko sulla korona vai ei. Ihmisiä vain huijataan uskomaan että teet sillä tiedolla jotain. Älkää jääkä karanteeniin vaan ELÄKÄÄ

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
10/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet, kuinka epämukavaa oli -40 luvulla kun oli tilanne päällä? Varo ettet pyörry pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
11/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen lääkäri?

Kerro nimi, varaan ajan heti!

Herätys, jopa arvauskeskuksen lekuri maksaa, mihinkään et pääse ilmaiseksi.

12/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kesään mennes taas hiipuu.

Vierailija
13/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juuri koskaan matkusta mihinkään, mutta kumppanille totesin että onneksi hän ehti käydä muutamalla itselleen tärkeällä matkalla koska voi olla ettei hän koskaan enää pääse matkustamaan tai ei ainakaan vuosiin. Jäipähän muistoja joita muistella.

Vierailija
14/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkevä Siili kirjoitti:

ap on ilmeisesti heikko! Voi reppanaa. Minun elämään korona ei ole vaikuttanut mitenkään. Liikun kuten ennenkin. Älkää menkä niihin testeihin. et tee sillä tiedolla mitään onko sulla korona vai ei. Ihmisiä vain huijataan uskomaan että teet sillä tiedolla jotain. Älkää jääkä karanteeniin vaan ELÄKÄÄ

Ei pysty elämään jos kuolee koronaan. Tee mitä huvittaa kunhan pidät kahden metrin etäisyyden minuun. Myös silloin kun olen kaupassa hyllyjen välissä niin sinä et silloin tunge sinne hakemaan mitä haluat vaan odotat kiltisti vuoroasi. Olen kyllästynyt tönimään kusipäitä pois. Eivät ole vuodessa oppineet näin yksinkertaista asiaa, kuinka tyhmä voi olla.

Vierailija
15/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

No ei todellakaan ole mahdollista. Tämän tietää kaikki vähintään lukion biologian lukeneet.

Vierailija
16/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen lääkäri?

No voi voi, onpa kamalaa. Tilanne on kuitenkin hiukan parempi kuin esim. Afrikan maissa, vai mitä? Pärjäätkö?

Vierailija
17/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

No ei todellakaan ole mahdollista. Tämän tietää kaikki vähintään lukion biologian lukeneet.

Polta ne lukion kirjat jos ne on noin kujalla. Ainahan virusinfektiot hiipuu kesään mennessä. Influenssakausikaan ei yllättäen ole koskaan kesällä. Se, onko siitä kesähiipumisesta mitään iloa, kun tietää että seuraava aalto tulee taas syksyllä kun ilmat viilenee, onkin taas eri asia.

Vierailija
18/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en juuri koskaan matkusta mihinkään, mutta kumppanille totesin että onneksi hän ehti käydä muutamalla itselleen tärkeällä matkalla koska voi olla ettei hän koskaan enää pääse matkustamaan tai ei ainakaan vuosiin. Jäipähän muistoja joita muistella.

Älä nyt liioittele.

Vierailija
19/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen lääkäri?

No voi voi, onpa kamalaa. Tilanne on kuitenkin hiukan parempi kuin esim. Afrikan maissa, vai mitä? Pärjäätkö?

Aa okei eli p*skan puhuminen on sallittua koska onhan meillä paremmin asiat kuin afrikassa?

Ei en pärjää, valehtelijoiden kanssa en pärjää koskaan.

Vierailija
20/20 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuijotat liikaa ruutua, elämä ei näytä värikkäältä.

Mutta vertaapa päreeseen savupirtissä...