Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen komeus ratkaisee enemmän kuin naiset myöntävät

Vierailija
25.01.2021 |

https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-perso…

Turha väittää ettei ulkonäkö merkitse. Tämän tutkimuksen mukaan se vaikuttaa enemmän kuin luonne.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vetää vähän mutkia suoriksi.

Tulokset:

”The results showed that as long as a man was considered attractive or moderately attractive, both mothers and daughters would pick the guy who had the most desirable personality traits. But when an unattractive male was paired with the most highly desirable personality profile, neither daughters nor mothers rated him as favorably as a potential romantic partner, compared with better-looking men with less desirable personalities.

Both young women looking for men and mothers seeking boyfriends for their daughters consider a minimum level of attractiveness to be an important criterion in a potential mate, the researchers concluded.”

Eli siis *mimimum level of attractiveness*. Kuka yllättyi? Ei miehet ainakaan, sillä ovat rehellisesti vielä ”pahempia”:

”Men are more consciously aware — or more willing to admit — that good looks in a woman are more important to them than personality, Fugère said. Men's emphasis on looks in a mate choice may have a biological basis, because men may associate a woman's physical attractiveness with her fertility, Fugère said.”

Vierailija
22/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole naisena ollut ikinä mitään ongelmaa myöntää tätä. Ulkonäön on oltava riittävä, jotta olisin edes etäisesti kiinnostunut. Riittävä ulkonäkö ei sitten tarkoita mitään mallipoikaa, vaan keskiverto ulkonäkö on täysin ok. Ja toki luonne on se ratkaiseva juttu, mutta vasta ulkonäön jälkeen.

Ei mullakaan ole mitään ongelmaa myöntää. Voin myös hyvin myöntää kiinnostuvani lähinnä niistä mallimaisen komeista.

Kiva juttu! Jos olisin 10/10 nainen niin varmaan itse kiinnostuisin myös vain niistä mallin näköisistä miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vaikuttaa, mutta pitää muistaa että kaikki naiset ei pidä samoista ulkonäköpiirteistä. Ulkonäköön ihastutaan, mutta luonne sitten ratkaisee jatkuuko juttu.

Vierailija
24/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyrmäävän komeat miehet häkellyttää.

Esim. Pave Maijanen oli nuorena jumalaisen kaunis

Ihan totta, itsekin ihmettelin, miten kaunis mies siinä on. Ja ilmeisen yksiavioinen, ei ole näkynyt juorupalstoilla. Oli saman naisen kanssa melkein 50 vuotta.

Vierailija
25/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ulkonäkö vaikuttaa. Niin se naisen kauneuskin vaikuttaa miehiin, ihan turha tulla muuta väittämään.

Vierailija
26/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai vaikuttaa, mutta pitää muistaa että kaikki naiset ei pidä samoista ulkonäköpiirteistä. Ulkonäköön ihastutaan, mutta luonne sitten ratkaisee jatkuuko juttu.

Niinpä. Ulkonäön näkee yhdellä vilkaisulla, mutta todellisen luonteen esiin kaivaminen voi olla työlästä ja kestää pitkään.

Vierailija
27/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulokset:

”The results showed that as long as a man was considered attractive or moderately attractive, both mothers and daughters would pick the guy who had the most desirable personality traits. But when an unattractive male was paired with the most highly desirable personality profile, neither daughters nor mothers rated him as favorably as a potential romantic partner, compared with better-looking men with less desirable personalities.

Both young women looking for men and mothers seeking boyfriends for their daughters consider a minimum level of attractiveness to be an important criterion in a potential mate, the researchers concluded.”

Eli siis *mimimum level of attractiveness*. Kuka yllättyi? Ei miehet ainakaan, sillä ovat rehellisesti vielä ”pahempia”:

”Men are more consciously aware — or more willing to admit — that good looks in a woman are more important to them than personality, Fugère said. Men's emphasis on looks in a mate choice may have a biological basis, because men may associate a woman's physical attractiveness with her fertility, Fugère said.”

Niin, miten tuo on mitenkään ristiriidassa sanomani kanssa?

Ap

Vierailija
28/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä jos on hyvin markkinoinut itsensä. Esiim jos kim kardashian postaa kuvan istaaan että on käynyt lapissa avantouinnnilla niin moni muukin voi tahtoa lappiiin sen jälkeen avantouinnnille.

Vierailija
29/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin myöntää, että kasvojen komeus on mulle ykköskriteeri, esim. pituudella ei ole niinkään merkitystä.

Sama mulla. Itse asiassa komeakasvoiset lyhyet miehet viehättävät ehkä jopa enemmän kuin pitkät. He ovat komean lisäksi myös söpöjä, mitä pitikät miehet eivät yleensä ole.

Vierailija
30/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin on. Katsoppa vaikka yökerhon tanssilattialla kuinka naiset kerääntyvät usein lattian komeimman uroksen ympärille kuin mehiläiset sokeriliuoslautaselle.

Vierailija
31/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä tätä yhtälöä. Nyt sitten on itsestään selvää, että ulkonäkö ratkaisee enemmän kuin luonne, mutta ilman naista jäävän miehen kohtalo johtuu yhtä itsestäänselvästi viallisesta luonteesta. Auttakaa.

Vierailija
32/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulokset:

Ap

27 kommenttia ja ainoa, johon reagoit oli tuon reppanan, joka vaivautui ylipäänsä lukemaan linkkiäsi. Miksi? Miksi et kommentoi meille muille? Koska tänäänkin pitäisi saada taas suomalaisten naisten kollektiivi myöntämään jotain ja auta armias, jos yksikin nainen lukee vähän kriittisemmin, niin siinähän se on ilta taas vängättävä, että naiset ei MYÖNNÄ.

Vierailija
33/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin myöntää, että kasvojen komeus on mulle ykköskriteeri, esim. pituudella ei ole niinkään merkitystä.

Mulla pituus on se minkä katson ensin. Se tärkein. Täytyy olla minua selvästi pitempi. Sitten hartioiden leveys. Sitten hiukset ja kasvot.

Ihan mielenkiinnosta..minkä pituinen itse olet?

Vierailija
34/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole naisena ollut ikinä mitään ongelmaa myöntää tätä. Ulkonäön on oltava riittävä, jotta olisin edes etäisesti kiinnostunut. Riittävä ulkonäkö ei sitten tarkoita mitään mallipoikaa, vaan keskiverto ulkonäkö on täysin ok. Ja toki luonne on se ratkaiseva juttu, mutta vasta ulkonäön jälkeen.

Ei mullakaan ole mitään ongelmaa myöntää. Voin myös hyvin myöntää kiinnostuvani lähinnä niistä mallimaisen komeista.

Kiva juttu! Jos olisin 10/10 nainen niin varmaan itse kiinnostuisin myös vain niistä mallin näköisistä miehistä.

Sulle kiinnostus on siis tahdonlainen asia? Mulle se ei sitä ole.

Vierailija
35/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*tahdonalainen

Vierailija
36/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sillä on väliä. Hiukset, nenä, kädet, pituus.,,,, kohta alkaa ulina, miten pinnallisia naiset on. Pitäisi kelvata tavallinen, työssäkäyvä mies.

Vierailija
37/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulokset:

Ap

27 kommenttia ja ainoa, johon reagoit oli tuon reppanan, joka vaivautui ylipäänsä lukemaan linkkiäsi. Miksi? Miksi et kommentoi meille muille? Koska tänäänkin pitäisi saada taas suomalaisten naisten kollektiivi myöntämään jotain ja auta armias, jos yksikin nainen lukee vähän kriittisemmin, niin siinähän se on ilta taas vängättävä, että naiset ei MYÖNNÄ.

Miksi kommentoisin teille, jotka asian myöntävät?

Ap

Vierailija
38/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies olisi heti paremman näköinen, jos huolehtisi itsestään ja pukeutuisi siististi. Eli säännöllinen parturissa käynti, hampaiden hoito, puhtaat vaatteet jne.

Aika paljon näkee ns. Hillbillyjä, joilla on tyynyn kuva hiuksissa ja vanhat collegehousut jalassa ja joku likainen lippalakki päässä jalat kruunattuna ikivanhoilla juoksulenkkareilla. Ei tarvitse mikään itämaan geelitukka olla, mutta parturissa saa hiukset siihen kuosiin, että ne näyttää siedettävältä vaikka niissä olisi se tyynyn kuvakin.

Vierailija
39/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oikeastaan. Oletan vain, että jos olisin 10/10 nainen, makuni olisi ehkä luonnostaan kehittynyt kriittisemmäksi.

Tiedä häntä..

Vierailija
40/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylllä jos on hyvin markkinoinut itsensä. Esiim jos kim kardashian postaa kuvan istaaan että on käynyt lapissa avantouinnnilla niin moni muukin voi tahtoa lappiiin sen jälkeen avantouinnnille.

Suomesssa ulkonäkö on hyvin sisäsiiittoista koska pieni etäiinen maa. Jos esim joku usain bolt juokseee niin sitä seuraa miljardit ihmiset yhtä juoksua koko maaailmassa.