Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen komeus ratkaisee enemmän kuin naiset myöntävät

Vierailija
25.01.2021 |

https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-perso…

Turha väittää ettei ulkonäkö merkitse. Tämän tutkimuksen mukaan se vaikuttaa enemmän kuin luonne.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole naisena ollut ikinä mitään ongelmaa myöntää tätä. Ulkonäön on oltava riittävä, jotta olisin edes etäisesti kiinnostunut. Riittävä ulkonäkö ei sitten tarkoita mitään mallipoikaa, vaan keskiverto ulkonäkö on täysin ok. Ja toki luonne on se ratkaiseva juttu, mutta vasta ulkonäön jälkeen.

Vierailija
2/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmäävän komeat miehet häkellyttää.

Esim. Pave Maijanen oli nuorena jumalaisen kaunis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostun vaaleista, viikinkimäisistä joilla on ystävällinen katse ja tekijän kädet

matala ääni. Kurnau!

Vierailija
4/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko yllätyksenä, että ihmiset haluavat mielummin hyvännäköisen kuin ruman kumppanin?

Vierailija
5/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, milloinhan olen viimeksi lukenut, että joku olisi edes yrittänyt kiistää noin itsestäänselvän asian...

Vierailija
6/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän yhdenkään naisen pitäisi "myöntää" yhtään mitään jollekin vauvapalstan päivystävälle incelille?

Vierailija
7/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö herättää kiinnostuksen. Sen jälkeen tarvitaan sopiva luonne, jotta voisi kehittyä parisuhde. Mutta ulkonäkö on se ensimmäinen asia, mikä vaaditaan.

Vierailija
8/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostun vaaleista, viikinkimäisistä joilla on ystävällinen katse ja tekijän kädet

matala ääni. Kurnau!

Sama maku mulla!

Vierailija
9/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei komeus, vaan riittävän hyvä ulkonäkö, oman maun mukaan. Sen jälkeen aletaan katsella luonnepuolta, josta siitäkään ei kyllä tingitä.

Ihan normaalia parinmuodostusta. Ei seksiä voi harrastaa kuin itseä fyysisesti viehättävän ihmisen kanssa, ja toisaalta seurusteluun vaaditaan kyllä myös luonteelta paljon. 

Vierailija
10/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen rakas ihminen näyttää kauniilta.

Ap.n kaltainen Aimo Jankka taas ei millään.

Vierailija
11/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, milloinhan olen viimeksi lukenut, että joku olisi edes yrittänyt kiistää noin itsestäänselvän asian...

Palstalla joka päivä.

Vierailija
12/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myöntää, että kasvojen komeus on mulle ykköskriteeri, esim. pituudella ei ole niinkään merkitystä.

Vierailija
13/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkonäkö on tärkeä sekä naisille, että miehille.

Itse katson myös, että haluaisinko tuon näköistä jälkikasvua...toivon miehiltä pituutta ( yli 180cm) ja sinisiä tai vihreitä silmiä, kapeaa nenää ja hyvää ihoa.

Vierailija
14/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole naisena ollut ikinä mitään ongelmaa myöntää tätä. Ulkonäön on oltava riittävä, jotta olisin edes etäisesti kiinnostunut. Riittävä ulkonäkö ei sitten tarkoita mitään mallipoikaa, vaan keskiverto ulkonäkö on täysin ok. Ja toki luonne on se ratkaiseva juttu, mutta vasta ulkonäön jälkeen.

Ei mullakaan ole mitään ongelmaa myöntää. Voin myös hyvin myöntää kiinnostuvani lähinnä niistä mallimaisen komeista.

Vierailija
15/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin myöntää, että kasvojen komeus on mulle ykköskriteeri, esim. pituudella ei ole niinkään merkitystä.

Mulla pituus on se minkä katson ensin. Se tärkein. Täytyy olla minua selvästi pitempi. Sitten hartioiden leveys. Sitten hiukset ja kasvot.

Vierailija
16/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se tulikin jo kaikki, uskon, että suurin osa naisista on samaa lajia. Ulkonäön on ensiksi oltava riittävä, että mitään voi tapahtua. Tämän jälkeen miehen luonteen pitää olla sopiva. Jos ulkonäön riittävyys on siinä rajalla, niin mies voi pelastaa luonteella tilanteen plussan puolelle. Mutta silloin jos on niin epämiellyttävän näköinen, että siitä ei millään pääse yli eikä siihen totu, niin aivan loistavan sopiva luonnekaan ei auta enää.

Vierailija
17/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mut hei, sisimpään rakastutaan! Älä pilaa hyvää pumpulitarinaa.

Vierailija
18/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut erästä miestä jolla oli kaksi Miss Suomi -kisoissa menestynyttä siskoa. Oli kyllä komea. Toinen mies oli TV-juontaja, komea hänkin. Pitkäikäiseksi nämä jutut eivät muodostuneet siltikään, koska luonteemme eivät osuneet kummankaan komistuksen kanssa yhtään yksiin. Että kyllä sitä muutakin pitää olla kuin pelkkää ulkonäköä.

Vierailija
19/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla joka päivä.

Palsta = todellisuus. Onko koskaan tullut mieleen, että se päivittäin kiistäjä voi olla joku katkera trollaajamies?

Vierailija
20/114 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kauneus on katsojan silmissä. 

Mun mielestä monen mielestä ruma mies komea. Ja moni liian kaunis mies ei säväytä millään mittarilla.

Samoin arkinen mies on mun mielestä monesti komeaa parempi.

Paino ei ole myöskään ongelma, kunhan ollaan vielä sellaisella karhu-osastolla. Lihavuus ei säväytä.