Mulla paniikkikohtaus ja mitä mies tekee...
Tuijottaa, kuolaa ja kehuu toisen naisen per*settä. Oltiin siis kylässä käymässä. Ja kun tuosta suutuin niin jotenkin osasi kääntää asian taas minun viaks. Kai mä oon niin pas*ka ja ruma etten ansaitse parempaa 😥
Kommentit (45)
Ihana mies.
Kysymys kuuluu, miksi siedät tuollaista?
En tiedä. Ehkä olen vain niin heikko ja huonolla itsetunnolla varustettu. Jotenkin onnistun aina näitä urpoja saamaan, kait se vika in sit tosissaan minussa.. ap
Hajoo paskaan miehesi, jos ei oo voimii lähtee menee.
-NeGiS
Yllättävän vaikeaa erota vaikka mies olis miten ku*ipää.
Ap
Yritän kuvitella mielessäni tilannetta, jossa apllä menossa paniikkikohtaus vieraassa talossa ja mies tiirailee toisen naisen peppua kommentoiden.
Ei helppo. Ja mulla pitäisi olla hyvä mielikuvitus.
Sulla on p*ska per*e mutta ei sille mitään voi jos mies ei sitä himoitse..
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ehkä olen vain niin heikko ja huonolla itsetunnolla varustettu. Jotenkin onnistun aina näitä urpoja saamaan, kait se vika in sit tosissaan minussa.. ap
No nyt on hyvä hetki ottaa elämä omiin käsiisi.
Miksi kukaan katselee tuollaista käytöstä? Jos oma mies käyttäytyisi noin niin se olisi kamat jakoon ja yhteiselo loppuu siihen. Veikkaan tosin, että tuollainen käytös ei ihan puskista tule ja olet katsellut sikaa jo alusta asti. Valintojen maailma.
Taas tämmönen miesvihatekele. Keksi vaihteeksi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän vaikeaa erota vaikka mies olis miten ku*ipää.
Ap
No mikä siinä on niin vaikeaa? Miten yksin eläminen on pahempaa kuin tuollaisen m*lopään kanssa eläminen?
Ja jos se olis ihan täys pa*ka niin en tietenkään olis sen kanssa. Kohta tulee kommentti "jätä se sika" jne. Lähinnä tulin tänne hakemaan vertaistukea tms. Jos joku laittais omia kokemuksia, olis kiva tietää miten olette asiasta selvinneet.
Ap
Mies on ihan idari jos ei voi sitoutua suhun vaan kattelee muiden peppuja.. :( Mut ehkä voisit ottaa sen huumorilla..
Tosin, en minä mikään nyhverö ole, kyllä mies sai nenäänsä tuon jälkeen🤣
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja jos se olis ihan täys pa*ka niin en tietenkään olis sen kanssa. Kohta tulee kommentti "jätä se sika" jne. Lähinnä tulin tänne hakemaan vertaistukea tms. Jos joku laittais omia kokemuksia, olis kiva tietää miten olette asiasta selvinneet.
Ap
Sillä tavalla olen selvinnyt, että olen moisen kpään jättänyt. Mitä selviytymisvinkkejä haluaisit, kuinka sietää loukkaavaa käytöstä puolisolta? Kun ei tarvitse sietää. Ymmärrä se.
Tollasta kun siedät ni se on pitkä tie edessä, jätä se ääliö ja ala elämään omaa normaalia elämää, varmasti parempaa kuin tollasen idiootin kanssa.
Ala säkin kehumaan jossain miehiä niii mitäköhän tykkää..
Vierailija kirjoitti:
Tosin, en minä mikään nyhverö ole, kyllä mies sai nenäänsä tuon jälkeen🤣
Ap
Nyhverö olet jos tyydyt elämään tuolla tavalla käyttäytyvän miehen kanssa.
Tiedät itsekin, että ei tuollaisen miehen kanssa ole mitään järkeä seurustella. Eroa!!