Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla paniikkikohtaus ja mitä mies tekee...

Masentunut
25.01.2021 |

Tuijottaa, kuolaa ja kehuu toisen naisen per*settä. Oltiin siis kylässä käymässä. Ja kun tuosta suutuin niin jotenkin osasi kääntää asian taas minun viaks. Kai mä oon niin pas*ka ja ruma etten ansaitse parempaa 😥

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen miesvihatekele? Noin se teki.

Ap

Vierailija
22/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos se olis ihan täys pa*ka niin en tietenkään olis sen kanssa. Kohta tulee kommentti "jätä se sika" jne. Lähinnä tulin tänne hakemaan vertaistukea tms. Jos joku laittais omia kokemuksia, olis kiva tietää miten olette asiasta selvinneet.

Ap

Mulla on kokemusta asiasta, ei selvitty, ero tuli! Mutta ei ollut ainoa syy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän vaikeaa erota vaikka mies olis miten ku*ipää.

Ap

Vaikeaa tai ei, niin et voi asioitasi parantaa kuin eroamalla. Ota onnesi omiin käsiisi ja jätä toi k usipää.

Vierailija
24/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte varmaan kännissäkin? Tuohan on tietynlaisen porukan normaalia käytöstä.

Vierailija
25/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen miesvihatekele? Noin se teki.

Ap

Jäkäjäkä. 

Vierailija
26/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä se tiedän ettei tässä ole järkeä, mies laukoo tyhmyyksiä ja minä lauon sitä nenään. Unohtu muuten tuossa alussa kertoa että mulla on, tuota, vähän ongelmia aggressiivisuuden kanssa, en ole viaton minäkään...

Ap

Vierailija
27/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se mies on jo sut jättäny jos muut naiset kiinnostaa mutta sua ei huomaa..

Vierailija
28/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oltiin kuppia ottamassa...

Ap

Vierailija
29/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on pettämistä!

Vierailija
30/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan kyläpaikassa ei siis reagoinut paniikkikohtaukseesi mitenkään?

Kunnon paniikkikohtaus näkyy kyllä ulospäin niin että aletaan harkita ambulanssin tilaamista.

Vierailija
31/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos se olis ihan täys pa*ka niin en tietenkään olis sen kanssa. Kohta tulee kommentti "jätä se sika" jne. Lähinnä tulin tänne hakemaan vertaistukea tms. Jos joku laittais omia kokemuksia, olis kiva tietää miten olette asiasta selvinneet.

Ap

Tuollaisesta asiasta eroamatta "selvinneet" eli lopun ikäänsä onnettomina p askassa suhteessa ja menetti vuosien kuluessa viimeisetkin itsetunnon rippeensä ja muuttui aroiksi, hiljaisiksi kynnysmatoiksi ja miestensä tottelevaisiksi piioiksi, jotka eivät uskoneet ansaitsevansa onnea tai omaavansa ihmisarvoa. Eroa!!

Vierailija
32/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aikuinen, joten tuskin tulee muuttumaan ja oppimaan empaattiseksi lähiaikoina. Sinäkin varmasti tajuat tämän.

Miksi sinä silti jäät nököttämään tuohon tilanteeseen, joka mahdollisesti vielä pahentaa sun paniikkihäiriötä?

Vierailija
33/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä se tiedän ettei tässä ole järkeä, mies laukoo tyhmyyksiä ja minä lauon sitä nenään. Unohtu muuten tuossa alussa kertoa että mulla on, tuota, vähän ongelmia aggressiivisuuden kanssa, en ole viaton minäkään...

Ap

-------------

Tarvitset ammattiapua.

Vierailija
34/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli ihan kunnon paniikkikohtaus, kädet tärisivät, tuntui että kuolen eikä itkukaan ollut kaukana. Näillä kun ei ole kokemusta paniikista eivät tiedä/usko miten pas*a olo voi olla. Ainoastaan se nainen ymmärsi, siis hän jonka pyllyä mun ukko tuijotti. Ukooa nenään ja painuin ovesta ulos kotiin itkemään.

Ap

Vierailija
35/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tarttisin apua mutta kun pistivät minut terapiastakin pihalle.

Ap

Vierailija
36/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset miehen joka pitää susta huolta eikä halua sun oloa huonontaa..

Vierailija
37/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ehkä olen vain niin heikko ja huonolla itsetunnolla varustettu. Jotenkin onnistun aina näitä urpoja saamaan, kait se vika in sit tosissaan minussa.. ap

Se oma arvottomuuden tunne voi olla tosi syvällä jumissa. Mutta oikeasti olet yhtä arvokas kuin kaikki muutkin. Kukaan muu ei määritä arvoasi.

Tuollainen mies haluaa sinulle epävarman olon ja jos haluat erota, hän esittää kivaa. Se on hänen puoleltaan peliä. Huonot miehet haluaa kiusata, jotta tuntisivat itsensä vahvemmiksi.

Nyt on tärkeintä että alat arvostaa itseäsi. Se ei ole helppoa, mutta onnistuu vähitellen.

Sano miehelle että hän ei ole sellainen jota tarvitset. Sano että ansaitset ihmisen joka kannustaa. Hän vain lannistaa. Jätä vastaamatta puhelimeen. Toki hän voi sitten takertua sinuun enemmän ja siitäkin huomaat että hän haluaa pitää sinut kontrollissa.

Mutta mieti että sinulla on oma tahto, etkä anna sitä kenellekään. Mies haluaa viedä sinun tahtosi, käyttää omaisuuttaan ja kehoasi kuin esinettä. Hän ei muutu mutta sinä voit muuttua.

Apua on saatavilla. Soita vaikka Naisten Linjaan.

Olet arvokas.

Vierailija
38/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti uskotte, että paniikkikohtauksessa oleva ihminen pystyy arvioimaan puolisonsa katseet ja kuolaukset toisten perään? Tämä on joko täysin keksitty tarina tai toiveajattelua sympatian saamiseksi.

Vierailija
39/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti uskotte, että paniikkikohtauksessa oleva ihminen pystyy arvioimaan puolisonsa katseet ja kuolaukset toisten perään? Tämä on joko täysin keksitty tarina tai toiveajattelua sympatian saamiseksi.

Tämä!

Vierailija
40/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämmönen miesvihatekele. Keksi vaihteeksi muuta.

Oikein pelottaa kuinka mammat uskovat ihan kaiken.