Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa naisia, jotka myöntävät, että varsinkin 15-30 ikävälillä valitsivat ihan vääriä miehiä ja

Vierailija
25.01.2021 |

...ihan väärillä kriteereillä?

Kommentit (416)

Vierailija
101/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies jonka haluat nyt 30? 35? 40? -vuotiaana, ei välttämättä pidä siitä, että olet ollut niin monen väärän miehen kanssa.[/quote

=========

Nyksäni ei tiedä eroottisesta historiastani mitään, enkä minä hänen. Ei vois vähempää kiinnostaa. (kumpaakaan)

Vanhan naisen historia tuskin ketään kiinnostaa muutenkaan. Jokainen arvaa että olet ollut pano joten miksi miehesi vaivaisi asialla päätään. 

Vierailija
102/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Kiva tietää, et neitsyt ei saa kysyy naisen rellestämisistä, vaikka ite olis rehellinen omasta kokemattomuudesta. :) Oikein reilulta kuulostaa. :)

Miksi ei saa kysyä? Et kai sinä aikuisten oikeasti ota ohjeita tuntemattomien ihmisten nettikeskusteluista? Kyllä saa kysyä, jos pitää sitä tärkeänä. Ja se toinen osapuoli saa päättää kuinka kysymyksiin suhtautuu.

Oon saanu sellase kuvan, et menneisyys on menneisyyttä ja niistä asioista ei saa kysyy. Mie en haluu olla missää tekemisis sellaste naisten kaa, jotka harrastaa yhe illan juttuja tai FWB-suhteita. Tuntuu, et just tollaset rellestäjät on niitä, jotka joko valehtelee tai pillastuu, jos kysys. Ja jos asettas neitsyyden naisen kriteeriks, nii sit oot pahin mies ikinä. :D Et ei toi kovin reilulta tunnu. Paitsi tietenki naiselle, ku pystyy tavallaan hallitsee tilannetta.

Tottakai sinä saat hakea kokematonta naista! Et ihan oikeasti tarvitse siihen kenenkään lupaa. Ja kun kerrot asian tavalla tai toisella jo profiilissasi, niin muunlaiset eivät edes vie aikaasi.

Sinä kirjoittelit täällä ennen paljon positiivisempia juttuja ja vaikutit symppikseltä, nyt tekstejäsi on ikävä lukea.

Just. Luuletko, et jos ton sanos, nii sais yhtää viestii? :D Vähä luule ite, et aika moni nainen kattos ton pahalla. Ja en todellakaa oo mikää symppis, ku miuu on kiusattu täl sivul ensimmäisestä päivästä asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kusipäisempi luonne ja stereotyyppisesti komeampi naama niin 99% naisista on juuri sen perässä.

Samaan aikaan se kiltti ja kunnollinen mies saa "vaikutat kivalta kaverilta" pakkeja.

Iso osa miehistä kuin myös naisista on tylsiä. Ei löydy samaa jutun aihetta, pidetään eri jutuista, liian eriävät arvot, jokin ei natsaa. Normaalia.

Aina tulee olemaan niitä pinnallisia ihmisiä jotka juoksee vaan kauniiden naisten tai komeiden miesten perässä, luonteesta välittämättä. Sama pätee ns gold diggereihin.

Itse olen kaunis ja hoikka nuori nainen, mutta luonteeltani hankala, vakavasti masentunut, epätasapainoinen, projisoin pahaa oloani muihin.

Merkkejä tästä huomaa aika nopeasti.

Iskuyrityksiä tulee kokoajan, monet haluaa tutustua välittämättä ym. asioista.

Miksi se tasapainoinen kiltti harmaahiirulainen jää yksin ja kaltaiseni "jännä nainen" ei?

Miehethän valitsee puolisonsa muista syistä, ulkonäkö on toissijainen juttu.

Vierailija
104/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myönnän. 25-vuotiaana siirryin kokonaan miehistä naisiin ja olen paljon onnellisempi.

T. N28

Vierailija
105/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies jonka haluat nyt 30? 35? 40? -vuotiaana, ei välttämättä pidä siitä, että olet ollut niin monen väärän miehen kanssa.[/quote

=========

Nyksäni ei tiedä eroottisesta historiastani mitään, enkä minä hänen. Ei vois vähempää kiinnostaa. (kumpaakaan)

Loppupeleissä kaikki ovat vääriä kun tietää toisesta enemmän. Minäkään en välitä udella puolisoni aiemmista seksisuhteista. Niitä on varmasti ollut satoja. 

Vierailija
106/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 90 viestiä ketjussa ja yksikään vastaaja ei ole maininnut rakkaudesta mitään. Parisuhde on jotain, mikä vain tapahtuu naisille, yleensä väärien miesten kanssa.

T: romantikko setämies

Elämä ei ole romanttista eikä siihen sisälly romantiikkaa. Sitä on elokuvissa ja romaaneissa. Fantasiaa yksinäisille. Mutta se on vain satua.

Vierailija
107/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Kiva tietää, et neitsyt ei saa kysyy naisen rellestämisistä, vaikka ite olis rehellinen omasta kokemattomuudesta. :) Oikein reilulta kuulostaa. :)

Miksi ei saa kysyä? Et kai sinä aikuisten oikeasti ota ohjeita tuntemattomien ihmisten nettikeskusteluista? Kyllä saa kysyä, jos pitää sitä tärkeänä. Ja se toinen osapuoli saa päättää kuinka kysymyksiin suhtautuu.

Oon saanu sellase kuvan, et menneisyys on menneisyyttä ja niistä asioista ei saa kysyy. Mie en haluu olla missää tekemisis sellaste naisten kaa, jotka harrastaa yhe illan juttuja tai FWB-suhteita. Tuntuu, et just tollaset rellestäjät on niitä, jotka joko valehtelee tai pillastuu, jos kysys. Ja jos asettas neitsyyden naisen kriteeriks, nii sit oot pahin mies ikinä. :D Et ei toi kovin reilulta tunnu. Paitsi tietenki naiselle, ku pystyy tavallaan hallitsee tilannetta.

Saahan sulla kriteerejä olla mutta se ei tarkoita että naiset rupeaa juuri sun kriteereiden mukaan elämään. Senkun etsit sitä neitsyttä, kyllä heitäkin on.

Voi Luoja siun kaa… :D Mis kohtaa mie sanoin, et naisten pitäs toimii miun pillin mukaa? Toivon vaa, et naiset ottas vastuun teoistaa ja olis rehellisii… Onko se muka liikaa pyydetty? :D

No kappas, kun en voi muiden puolesta puhua. Itse olen aina ottanut vastuun teoistani. Jos kriteerisi on neitsyt niin ei sun tarvitse siitä tinkiä. En tiedä millä tavoin etsit kumppania mutta jos netin kautta niin kannattaa laittaa profiiliin mitä etsit, ei sen vaikeampaa. Itseäni ei kovin paljon kumppanin menneet suhteet kiinnosta, muu arvomaailma kyllä kiinnostaa. Yleensä sen toisen arvomaailma avautuu siinä kun tutustutaan, joskus eivät kohtaa ja silloin on parempi jatkaa matkaa eri suuntiin.

Vierailija
108/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mua harmittaisi jos en olisi noina nuoruusvuosina kokenut noita "vääriä" miehiä, olis jäänyt paljon kivaa kokematta. Miks mä olisin hissutellut parikymppisenä jonkun villasukissa nyhjäävän latinisti-hyönteistieteilijän kanssa, kun ei ollut kotitontun tarvetta eikä ole kyllä vieläkään. Nuoruus on elämistä ja kokemista varten, jokaisesta kokemuksesta oppii.

Se mies jonka haluat nyt 30? 35? 40? -vuotiaana, ei välttämättä pidä siitä, että olet ollut niin monen väärän miehen kanssa.

Naiset eivät onneksi välitä monenko väärän naisen kanssa olet hissutellut.

Kyllä se minusta jotakin kertoo... ärsyttää kun täällä käytetään kaikkia naisia yhtenä pakkana ajamaan omia tarkoituksia.

Vierailija
109/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän kyllä jossain määrin. Ei ollut nuorempana tarpeeksi kriteereitä, vaan seurustelin ihan ok-miesten kanssa, joiden huonot puolet häiritsivät jo alusta alkaen. Muutamassa kuukaudessa sitten kyllästyin ja lähdin. Tai no, yhden kanssa vietin 7 vuotta, tämä oli ensimmäinen mieheni. Toisaalta kaikista noista kokemuksista oppi ja kriteerini muuttuivatkin parempaan vuosi vuodelta.

32-vuotiaana tapasin sitten elämäni (ainoan) rakkauden, vaikka pidän sitä kyllä tosi pitkälti tuurina, että näin hyvän miehen olen löytänyt. Ja toki noiden sammakoiden jäljiltä osaa arvostaa kultakimpaletta, kun sellainen tuli vastaan.

Vierailija
110/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kusipäisempi luonne ja stereotyyppisesti komeampi naama niin 99% naisista on juuri sen perässä.

Samaan aikaan se kiltti ja kunnollinen mies saa "vaikutat kivalta kaverilta" pakkeja.

Iso osa miehistä kuin myös naisista on tylsiä. Ei löydy samaa jutun aihetta, pidetään eri jutuista, liian eriävät arvot, jokin ei natsaa. Normaalia.

Aina tulee olemaan niitä pinnallisia ihmisiä jotka juoksee vaan kauniiden naisten tai komeiden miesten perässä, luonteesta välittämättä. Sama pätee ns gold diggereihin.

Itse olen kaunis ja hoikka nuori nainen, mutta luonteeltani hankala, vakavasti masentunut, epätasapainoinen, projisoin pahaa oloani muihin.

Merkkejä tästä huomaa aika nopeasti.

Iskuyrityksiä tulee kokoajan, monet haluaa tutustua välittämättä ym. asioista.

Miksi se tasapainoinen kiltti harmaahiirulainen jää yksin ja kaltaiseni "jännä nainen" ei?

Miehethän valitsee puolisonsa muista syistä, ulkonäkö on toissijainen juttu.

Kyllä miehille yleensä ulkonäkö on tärkein asia. Vaatimattoman näköisinä tyydytään kun ei saada parempaa.

Vierailija
111/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 90 viestiä ketjussa ja yksikään vastaaja ei ole maininnut rakkaudesta mitään. Parisuhde on jotain, mikä vain tapahtuu naisille, yleensä väärien miesten kanssa.

T: romantikko setämies

Elämä ei ole romanttista eikä siihen sisälly romantiikkaa. Sitä on elokuvissa ja romaaneissa. Fantasiaa yksinäisille. Mutta se on vain satua.

Niinpä. Toiset hmiset ovat välineellistä ajankulua, joilla pönkitetään omaa heikkoa itsetuntoa ja haetaan sosiaalista arvostusta ja seksuaalista tyydytystä. Silkkaa materialismia.

Vierailija
112/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Minä saan nyt tästä tekstistäsi sellaisen kuvan, että olet viettänyt ihan liikaa aikaa tällä palstalla näiden katkerien uulien aivopesussa. Ylös, ulos ja lenkille.

Vierailija
113/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mua harmittaisi jos en olisi noina nuoruusvuosina kokenut noita "vääriä" miehiä, olis jäänyt paljon kivaa kokematta. Miks mä olisin hissutellut parikymppisenä jonkun villasukissa nyhjäävän latinisti-hyönteistieteilijän kanssa, kun ei ollut kotitontun tarvetta eikä ole kyllä vieläkään. Nuoruus on elämistä ja kokemista varten, jokaisesta kokemuksesta oppii.

Se mies jonka haluat nyt 30? 35? 40? -vuotiaana, ei välttämättä pidä siitä, että olet ollut niin monen väärän miehen kanssa.

Tästä on ketjun naiset vetäneet herneen aivan täysillä nenään. Jos osat olisi toisin päin niin ymmärrystä löytyisi naiselle. Tässä ketjussa onkin vain niitä huonompia naisia niin onhan se ymmärrettävää ettei löydy ymmärrystä.

Ikävää että villasukkamiehenä pahoitit mielesi, mutta faktat on faktoja.

Wau gängstä jou kovis. Tämä ketju olikin vähän pimeämmällä kujalla enkä nähnyt mihin tulin, anteeksi poistun nyt.

Hyvä.

Vierailija
114/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin myöntää. Tai ei niinkään edes valittua kuin suostuttua asioihin kun mies vie. Olin 18-vuotiaana mulle liian vanhan (24-vuotias) miehen kanssa. Katselin puutteita liikaa läpi sormien, ja yritin ihan liikaa ymmärtää ja olla itse mahdollisimman kommunikoiva ja hyvää seuraa. Lopulta mies hylkää mut ja syyttää mua manipuloinnista, kun ainoa mitä yritin oli puhua ongelmaksi muodostuneet asiat läpi edes jotenkin. Mies oli hyvin tavallinen ja itse asiassa kaikilta osin hyvin mitätönkin (luonne, ulkonäkö, kyvyt, ei todellakaan rahakasta ammattia). Näin jälkikäteen ajatellen syy siihen, miksi näin miehen alunperinkään positiivisessa valossa oli kokemattomuus. Alkuun uskoin miehen esittämistä hyvästä, sympaattisesta ja reilusta tyypistä, ja myöhemmin en kokenut ansaitsevani parempaa. Koin, että lähtökohtaisesti ongelmat ovat naisen syytä, koska näin mun perheessä asioista puhuttiin ja koettiin. Tästä asti olen ollut kriittisempi ja vaativampi.

Vierailija
115/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä myönnän. 25-vuotiaana siirryin kokonaan miehistä naisiin ja olen paljon onnellisempi.

T. N28

Minä uskalsin tehdä tuon vasta päälle kolmekymppisenä, mutta olen tosiaan paljon onnellisempi nyt. Heterosuhteiden ongelmat tuntuvat ihan käsittämättömiltä.

N37

Vierailija
116/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä ole mitään pahaa sanomista entisistä poikaystävistä, vaikka vääriä valintoja olivatkin minulle, koska ihan mukavia poikia olivat minua kohtaan. Eihän sitä tiedä millainen toinen on, ennen kuin alkaa seurustella, jolloin huomaa, ettei sovitakaan yhteen. On erilaiset ajatukset tulevaisuudesta, koulutuksesta jne. Oman mieheni tapasin parikymppisenä ja yhdessä ollaan oltu siitä asti tyytyväisinä jo pitkään.

Vierailija
117/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Tottakai sinä saat hakea kokematonta naista! Et ihan oikeasti tarvitse siihen kenenkään lupaa. Ja kun kerrot asian tavalla tai toisella jo profiilissasi, niin muunlaiset eivät edes vie aikaasi.

Sinä kirjoittelit täällä ennen paljon positiivisempia juttuja ja vaikutit symppikseltä, nyt tekstejäsi on ikävä lukea.

Just. Luuletko, et jos ton sanos, nii sais yhtää viestii? :D Vähä luule ite, et aika moni nainen kattos ton pahalla. Ja en todellakaa oo mikää symppis, ku miuu on kiusattu täl sivul ensimmäisestä päivästä asti.

Eli jälleen tämä miehen logiikka: tärkeintä on saada paljon matcheja, ei mitään väliä vaikka 100 % niistä tulisi vääränlaisilta naisilta.

Vierailija
118/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tarvinnu paljoo valita..☻

N24

Vierailija
119/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristön paineen takia tapailin miehiä ikävuosina 16-23. Onneksi älysin lopettaa.

Siitä lähtien naisten kanssa. Voin vain suositella ❤️

Vierailija
120/416 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Eli jälleen tämä miehen logiikka: tärkeintä on saada paljon matcheja, ei mitään väliä vaikka 100 % niistä tulisi vääränlaisilta naisilta.

Kyllä matchit on tärkeitä. Suurin osa miehistä voi vain unelmoida siitä kuinka matcheja kilisee joka toisella vedolla Tinderissä.

M35