Nainen, mitä mieltä olet siitä, että et voi koskaan pärjätä miehelle fyysisessä yhteenotossa?
Nainen, mitä mieltä olet siitä, että et voi koskaan pärjätä miehelle fyysisessä yhteenotossa?
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amazoni kirjoitti:
Miehiä ja naisia on kyllä niin eri kokoisia ja kuntoisia, ettei väittämä päde kaikissa tilanteissa. Kyllä nyt itse 180 senttisenä ja 90 kiloisena päihitän helposti pienempikokoisia miehiä.
Ei noi mitat todista kyllä vielä mitään. Jos painosi on pelkkää läskiä niin olet todellakin suurinta osaa miehistä heikompi. Ja häviäisit helpostikin vaikka 160cm 50kg miehelle. Paino ei itsessään todista yhtään mitään. Siro, mutta lihaksia omaava 160/40 nainen voisi hyvinkin voittaa tappelussa 170/100 naisen.
Kyllä se pitkä läskikasa voittaa. On sitä ulottuvuutta ja massaa enemmän 😆
Hyvin todennäköisesti ei voita, jos kaikki se on pelkkää läskiä. Ja sillä sirolla lihaksia.
Edellisen kerran kamppailin jonkun kanssa fyysisesti kun minä (silloin 3 v) ja sisareni (silloin 5 v) nahistelimme. Niinpä en ole juuri ajatellut asiaa 🤔.
Toki myös niin, etten päästä jotain väkivaltaista idioottia lähelleni.
Silloinhan miehen pitäisi ymmärtää olevansa syyllinen aina. Vaikkei olisi käyttänyt väkivaltaa, optio siihen on.
Ei haittaa. Pystyn murtamaan ihmisen henkisesti.
Saan ihmisen tuntemaan joko syyllisyyttä, hämmennystä tai nauramaan.
Pystyn olemaan haavoittuva ja vapisen kuin haavanlehti. Ei kukaan sellaista halua lyödä. Menen makaamaan sikiöasentoon kadulle ja tärisen huulet sinisenä. Kuiskaan käheästi: ”Sinä senkin kurja rukka, lyöt lyötyä. Lyö! Lyö! Minulla ei ole mitään menetettävää.”
Vierailija kirjoitti:
Pystyn olemaan haavoittuva ja vapisen kuin haavanlehti. Ei kukaan sellaista halua lyödä. Menen makaamaan sikiöasentoon kadulle ja tärisen huulet sinisenä. Kuiskaan käheästi: ”Sinä senkin kurja rukka, lyöt lyötyä. Lyö! Lyö! Minulla ei ole mitään menetettävää.”
Nyt alkoi seisomaan.
Yhden raiskaajan hätistelin kimpustani (olin hänen kyydissään ja hän oli ajamassa pimeälle tielle pahat mielessä). Rupesin laulamaan Hoosiannaa ja hoin, kuinka saatana on autossa.
Lopulta mies suostui ajamaan minut kotiin. Ja melkein tuuppi pois autosta. Olin kuulemma hullu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn olemaan haavoittuva ja vapisen kuin haavanlehti. Ei kukaan sellaista halua lyödä. Menen makaamaan sikiöasentoon kadulle ja tärisen huulet sinisenä. Kuiskaan käheästi: ”Sinä senkin kurja rukka, lyöt lyötyä. Lyö! Lyö! Minulla ei ole mitään menetettävää.”Nyt alkoi seisomaan.
Tuijotan sinua suurilla silmillä rasvaisten hiusten läpi ja nikottelen ja vapisutan itseäni.
Vieläkö seisoo?
Outo ajatus. No, mikä ettei, jos sellaisesta tykkää. Itse pidän eiväkivaltaisista.
Jotkut naiset pieksis mimmosen vaan miehen ihan helposti.
Pienet miehet miettii tämmösiä. Siksi on pikkumiesten sarjojakin, nyrkkeilyissä ja paineissa. Ne mikkihiiret ei ikinä pärjäis mun kokoselle äijälle vaikka kuinka treenais. Ja sitten kärki kosteena mehustellaan että naiset on samassa aseamassa ku itte ja yritetään olla kovaa poikaa
Sain hakattua ja työnnettyä ulos ovesta itseäni paljon isomman mieshenkilön joka hyökkäsi kimppuuni. Arvelin että nyt lähtee henki jos en saa sitä pihalle. Adrenaliini on jännä juttu
Vierailija kirjoitti:
"Koskaan" on ehkä vähän liioittelua. Nykyään miehistäkin löytyy jos jonkinmoisia pillikinttuja, jotka eivät sitten varhaisteini-iän ole tehneet mitään muuta kuin näperrelleet tietokoneitaan ja hengästyvät suurinpiirtein kauppakassia kantaessaan. Olen itse urheilullinen ja pitkä nainen ja aivan varmasti pystyisin päihittämään sellaisen tappelussa.
Mutta totta toki on, että yleisesti ottaen miehet ovat naisia fyysisesti vahvempia. Sen takia otin puolisokseni juuri sellaisen alfauroksen, jollaisista palstan katkerikot aina marisevat ja joka tiukan paikan tullen puolustaisi minua ja yhteisiä lapsiamme viimeiseen saakka ja todennäköisesti olisi voitokas.
Tämähän on muuten juurikin se syy, miksi naiset ovat kautta historian havinan viehättyneet vahvoista miehekkäistä miehistä. Sehän on ainoastaan fiksua.
Mitä ne lihakset auttaa jos jollain hintelällä on ase?
Vierailija kirjoitti:
Pienet miehet miettii tämmösiä. Siksi on pikkumiesten sarjojakin, nyrkkeilyissä ja paineissa. Ne mikkihiiret ei ikinä pärjäis mun kokoselle äijälle vaikka kuinka treenais. Ja sitten kärki kosteena mehustellaan että naiset on samassa aseamassa ku itte ja yritetään olla kovaa poikaa
Väärässä olet, 70 kiloinen painija heittelee kevyesti 130 kiloista bodaria. Bodarista ei ole mitään vastusta.
Naiset harrastaa nykyään urheilua ja nyrkkeilyä !!!! Voittavat miehet hetkessä . Ainakin pienimmät . Toiset naiset pitää mukana suihkeita tainnuttimia .....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koskaan" on ehkä vähän liioittelua. Nykyään miehistäkin löytyy jos jonkinmoisia pillikinttuja, jotka eivät sitten varhaisteini-iän ole tehneet mitään muuta kuin näperrelleet tietokoneitaan ja hengästyvät suurinpiirtein kauppakassia kantaessaan. Olen itse urheilullinen ja pitkä nainen ja aivan varmasti pystyisin päihittämään sellaisen tappelussa.
Mutta totta toki on, että yleisesti ottaen miehet ovat naisia fyysisesti vahvempia. Sen takia otin puolisokseni juuri sellaisen alfauroksen, jollaisista palstan katkerikot aina marisevat ja joka tiukan paikan tullen puolustaisi minua ja yhteisiä lapsiamme viimeiseen saakka ja todennäköisesti olisi voitokas.
Tämähän on muuten juurikin se syy, miksi naiset ovat kautta historian havinan viehättyneet vahvoista miehekkäistä miehistä. Sehän on ainoastaan fiksua.
Mitä ne lihakset auttaa jos jollain hintelällä on ase?
No mutta sittenhän puhutaan jo ihan eri asiasta. Tässä oli nyt kyse fyysisen voiman eroista miesten ja naisten välillä. Aseen kanssa heiluminen ei sukupuolta katso, sen voi tehdä nainenkin.
Väkivalta on aina tuomittavaa, mut varsinkin heikompia kohtaan. Kuinkahan paljon on miehiä jotka nauttii naisten pelottelusta?
Sitä että kuinka paljon parempia maailma olisi jos naiset olisivatkin fyysisesti vahvempia.
En ajattele/murehdi asiaa. Ei vaikuta elämääni. Kyllä niitä miehiäkin hakataan tuolla kaduilla. Varmaan enemmän kuin meitä naisia. Sitä paitsi voihan sitä joutua vaikka yksi vastaan kolme -tilanteeseen, jolloin ei vahvinkaan mies pärjää.
Lähisukulainem hakkasi 2 raiskausta yrittänyttä miestä teininä, että en nyt tiedä onko naiset heikompia. Se on ihan omasta mielenkiinnosta kiinni onko harjoittanut lihaksiaan. Yleensä naiset keskittyy enemmän sipistelyyn koska se lihasten hankkiminen vaatii työtä ja vaivaa. On paljon helpompi vaan muikistella ja käyttää kosmetiikkaa sekä vältellä ongelmia. Naiset ei siis luonnostaan ole heikkoja vaan naiset on aina haluttu pitää fyysisesti laiskoina hokemalla tätä ei ole sopivaa etkä pysty. Lihaskasvu myös periytyy geneettisesti. Joten jos äiti harjoittaa lihaksiaan koko elämänsä niin myös seuraavasta tyttölapsesta tulee geenien puolesta lihaslahjakkaampi. Manipuloimalla on naisia siis pidetty heikossa tilassa vuosituhansia.
En mitään mieltä. Ei kiinnosta minkäänlaiset fyysiset kamppailut miesten eikä naisten kanssa. Olen rauhaa rakastava sävyisä ihminen, en mikään tappelija.