200g suklaalevy (fazer), syökö joku tuollaisen suklaalevyn yhdellä kerralla?
En pysty kuin korkeintaan 2 riviä syömään yhdellä kertaa ja sitten tökkää.
Kommentit (68)
Maun puolesta voisin syödä kerralla, mutta omatunto tulee vastaan sitä ennen. Konvehteina nämä ovat petollisia, kun niiden syömistä ei tule samalla tavalla seurattua. Levystä sentään näkee koko ajan miten se hupenee.
Niin kun sinä et voi, ei voi muutkaan 🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Niin kun sinä et voi, ei voi muutkaan 🤦♀️
Joku stoppi tulee ja vatsa ei siedä tuollaista isoa määrää rasvaa aterian jälkeen. Joillakin on vaan rautavatsat, jos 200g vetää kerralla ja olo on hyvä.
Uutuus SuffeliPuffi on taivaallista. Varmasti menisi kaksi levyä.
Varmasti syö, niin kuin tässäkin ketjussa on todettu, mutta en silti tajua tilannetta... Mieleni ei tee karkkia juuri koskaan, eikä esim. Fazerin Sininen ole minusta kovin hyvää. Joulun aikaan ostan Maraboun suklaarasian tai kaksi ja napsin pari konvehtia kerrallaan, ei tosiaan tee mieli enempää. Marmeladi+suklaa on kamala yhdistelmä, siihen en koske pitkällä tikullakaan eli esim. Juliat jää multa kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
En pysty suklaalevyä kerralla syömään, max 3 riviä, tulee liuan ällö olo.
Mutta pussillinen Dumple-karkkia kyllä menee kerralla, mikään muu ei.
Siksi en osta niitä kotiin kuin harvoin.
DUMPLE?!
Jumalauta nyt oikeesti.
En syö. En tajua, miten kukaan syö. Itse syön suklaata vuodessa tuon verran. En ole ikinä ymmärtänyt tätä, että "kaikkihan rakastaa suklaata".
Mutta toki kukin tavallaan. Syökööt he, jotka tykkäävät. 😊
Pitääkin maistaa!
Ja vastauksena aloitukseen menis joo kerralla levy, mutta sitten tulis ähky olo. Yleensä syön noin 3/4 osaa levystä ja säästän loput myöhemmäksi :D Mitat 53kg/157cm
Vierailija kirjoitti:
Uutuus SuffeliPuffi on taivaallista. Varmasti menisi kaksi levyä.[/]
Vastauksena tähän siis
Joskus parikymppisenä elin melkein ainoastaan suklaalla eli levy suklaata meni heittämällä.Nykyään yli nelikymppisenä mikään makea ei oikein maistu paitsi joskus kesällä jäätelö. Hoikka olen ollut aina.
Ei mene kuin noin kaksi riviä kerrallaan, sitten se alkaa yhtäkkiä maistua oudolta.
Mulla oli työkaveri, joka söi yhden työpäivän aikana 3 fazerin suklaalevyä tauoilla... ei siis joka päivä, mutta silloin, kun hänen teki mieli makeaa...
Meillä oli kolme taukoa työpäivän aikana...
Hän oli kyllä sairaalloisen lihava...
Itse pystyn helposti syömään suklaalevyn ja se tuhoutuu nopeasti... alle 30 min. Tällä hetkellä lempparini ovat dumble ja Lontoonrae.
Asun maassa jossa ei saa mistään Fazerin sinistä. Isäni lähetti Suomesta toissa jouluna seitsemän 200gr levyä. Söin ne kahdessa päivässä. Voisi mennä useamminkin tuo määrä eikä yhden levyn tuhoaminen kerralla tee yhtään tiukkaa. Olen kohta viisikymppinen nainen 169/66.
Vierailija kirjoitti:
Itse pystyn helposti syömään suklaalevyn ja se tuhoutuu nopeasti... alle 30 min. Tällä hetkellä lempparini ovat dumble ja Lontoonrae.
Mitä hittoa? Aiemmin tässä ketjussa joku kirjoitti DUMPLE. Onko kyse jostain muusta kuin Dumlesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin joskus kokeeksi kuukauden ajan kolme tuollaista päivässä enkä mitään muuta. Siinä se meni kuin muukin ruoka, paino nousi massakaudelle sopivat noin 200g viikossa.
Niin varmaan juu. Sitten heräsit ja sammutit kissan ja päästit herätyskellon ulos...
Seuraavan kuukauden "söin" pelkkiä heradrinkkejä. Muuten hyvä, mutta ummetus vähän vaivasi vaikka juon paljon kahvia.
Eikö teillä laktoosi-intoleranssia? Luulin, että juuri kenelläkään aikuisella ei kestä enää vatsa maitotuotteita. Minä en voi syödä ollenkaan suklaata.
Tänään on parin rivin päivä Fazeria, sitä uutta Suffelijutskaa.🤎
Ehkä menis jos ois oikein suklaanhimo mutta en oo tainnut kyllä koskaan vetää kerralla, en varmaan edes puolikasta. Mutta en silti yhtään ihmettele jos joku siihen pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä laktoosi-intoleranssia? Luulin, että juuri kenelläkään aikuisella ei kestä enää vatsa maitotuotteita. Minä en voi syödä ollenkaan suklaata.
Ei ole Suomessa noin yleinen. Afrikassa ja Aasiassa monissa maissa yli 90 % on laktoosi-intoleranssi, Suomessa alle 20 %.
Niin varmaan juu. Sitten heräsit ja sammutit kissan ja päästit herätyskellon ulos...